Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowę układu napowietrzania wody w Stacji Uzdatniania Wody w Przysusze

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, ul. Targowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 675 22 94 , fax. 048 675 21 63
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Targowa 52
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 675 22 94, fax. 048 675 21 63
    REGON: 67098413800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkimprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowę układu napowietrzania wody w Stacji Uzdatniania Wody w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Wykonanie we wszystkich niezbędnych branżach projektu technicznego: przebudowy i modernizacji układu napowietrzania wody polegającej na zamianie istniejącego napowietrzania zamkniętego na otwarte wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wymaganą dokumentacją formalno- prawną i uzgodnieniami, w tym uzgodnieniem z Zamawiającym, niezbędnym do realizacji robót. Pod pojęciem „przebudowę i modernizacja układu napowietrzania” należy rozumieć wymianę 2 istniejących ciśnieniowych mieszaczy wodno- powietrznych na 2 wieże ociekowe (Desorbery) wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami towarzyszącymi. 2) Wykonanie w pełnym zakresie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej przebudowy układu napowietrzania wody wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej; 3) Dostawa oraz montaż urządzeń i armatury na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej przebudowy układu napowietrzania wody w stacji uzdatniani uzdatnia wody w Przysusze; 4) Rozruch wykonanej instalacji związanej z przebudową układu napowietrzania wody; 5) Szkolenie załogi w zakresie obsługi wykonanej instalacji związanej z wykonaną przebudową układu napowietrzania wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w tym zakresie zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Spółki, ul. Targowa 52, 26-400 Przysucha.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2) Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości (3 % wartości): 7.500,00 PLN. (słownie: siedem tysięcy pięćset zł). Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium na rachunek bankowy (konto) Zamawiającego, oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tego tytułu faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do upływy terminu otwarcia ofert. 3) Wadium może być wnoszone jedynie w formach określonych w art. 45 PZP, tj.: a) w pieniądzu- W takim przypadku wadium należy wnieść przelewem na konto depozytów Zamawiającego: bank PEKAO S.A. Nr 63 1240 5703 1111 0000 4897 2677. Uwaga: Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Wykonawcy (30 dni). c) gwarancjach bankowych - zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez Gwaranta kwoty gwarancji, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Wykonawcy (30 dni). d) gwarancjach ubezpieczeniowych, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez Gwaranta kwoty gwarancji, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Wykonawcy (30 dni). e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310), zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Wykonawcy (30 dni). 4) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach (tj. gwarancje lub poręczenia) należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej- podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku uzasadnionej niemożności sporządzenia i złożenia w formie elektronicznej- dopuszcza się złożenie w formie pisemnej (w oryginale doręczyć Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert). 5) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją- poręczeniem, c) kwotę gwarancji- poręczenia, d) termin ważności gwarancji- poręczenia, e) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do: „zapłacenia kwoty gwarancyjnej- poręczanej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela), do: „zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczanej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”. 7) gwarancja (poręczenie) winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 8) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 10) Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1,2 i 4 Ustawy. 11) Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5 Ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna; 3) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6a i 6b do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach