Przetargi.pl
Przebudowa instalacji c.o. z budową gazowej pompy ciepła wraz z instalacją zbiorników na gaz płynny dla budynku Szkoły Podstawowej w Piekarach

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji c.o. z budową gazowej pompy ciepła wraz z instalacją zbiorników na gaz płynny dla budynku Szkoły Podstawowej w Piekarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. z budową gazowej pompy ciepła wraz z instalacją zbiorników na gaz płynny dla budynku Szkoły Podstawowej w Piekarach w gminie Mszczonów.

    2. W ramach zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty:

    a) Remont pomieszczenia istniejącej kotłowni;

    b) Wymianę instalacji co;

    c) Wymianę źródeł ciepła - zainstalowanie gazowych pomp ciepła wspomaganych kotłami kondensacyjnymi;

    d) Dostawę i montaż podziemnych zbiorników na gaz płynny wraz z przyłączem gazowym do zewnętrznego zespołu grzewczego;

    e) Prace towarzyszące.

    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do siwz.

    4. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z siwz i załączników do siwz tj. m.in. dokumentacji projektowej i stwiorb oraz wskazań i wytycznych zawartych we wzorze umowy.

    5. UWAGA: projekty budowalne i wykonawcze zawierają większy zakres robót od zakresu objętego niniejszym zamówieniem. Projekt budowlany zawiera m.in. zakres robót polegających na pracach termomodernizacyjnych budynku szkoły. Te roboty nie są przedmiotem niniejszego zamówienia.

    6. Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach niniejszego zamówienia podany jest w załączonych do siwz przedmiarach robót - tzn. wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonych przedmiarów robót.

    7. Z uwzględnieniem zakresu robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia kolejność obowiązywania dokumentów przedstawia się następująco:

    a) Projekty budowlane;

    b) Projekty wykonawcze;

    c) STWiORB;

    d) Przedmiary robót.

    8. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy wykonawcy nie będzie podlegał badaniu podczas oceny ofert.

    9. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia ceny jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym wykonawcy muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, tymczasowych i towarzyszących, utrzymania zaplecza budowy, związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej oraz inne wynikające z zapisów siwz i załączników do siwz. Powyższe koszty musi zawierać również łączna cena ofertowa zaoferowana przez wykonawcę.

    10. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia - przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy określający zakres robót objętych niniejszym zamówieniem.

    11. Zamawiający żąda aby wszystkie roboty dotyczące instalacji wewnętrznych były wykonywane w pierwszej kolejności z uwagi na rozpoczęcie kolejnego roku szkolnego, które przypada na początek września a w tym samym miesiącu dopuszczone jest wykonywanie zamówienia.

    12. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wymaganą inwentaryzację powykonawczą.

    13. Wykonawca potwierdzi w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie czy na terenie objętym inwestycją znajdują się znaki geodezyjne będące pod ochroną i przedstawi ich wykaz. W razie uszkodzenia tych znaków będzie zmuszony do ich odtworzenia w uzgodnieniu z ww. Wydziałem Geodezji w Żyrardowie.

    14. Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do siwz.

    15. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, stwiorb, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

    16. Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w normach i stwiorb.

    17. Rozwiązania równoważne:

    a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry lub ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań funkcjonalnych, technicznych i jakościowych zamawiającego, są to przykładowe materiały i urządzenia, podane w celach informacyjnych.

    b) Wszystkie ewentualne wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.

    c) Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu funkcjonalnego, technicznego i jakościowego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych.

    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

    Bank Spółdzielczy Biała Rawska, Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060

    Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

    4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach