Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury pieszej i kołowej w obrębie murów obronnych miasta Byczyna - etap ulice: Boczna, Chopina, Marii Cunitii, Floriańska, Kościelna, Krótka, 3-go Maja, Wolności, Poprzeczna, Szpitalna, Wąska

Urząd Miejski w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, ul. Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4134150 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Byczynie
    ul. Rynek 1 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 077 4134150 w. 29
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.byczyna.pl, www.bip.byczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury pieszej i kołowej w obrębie murów obronnych miasta Byczyna - etap ulice: Boczna, Chopina, Marii Cunitii, Floriańska, Kościelna, Krótka, 3-go Maja, Wolności, Poprzeczna, Szpitalna, Wąska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży drogowej. Zadanie polega na remoncie ulic: Bocznej, Chopina, M.Cunitii, Floriańskiej, Kościelnej, Krótkiej, 3-go Maja, Wolności, Poprzecznej, Szpitalnej i Wąskiej. Zakres zamówienia obejmuje: -roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe i rozbiórkowe), -roboty ziemne, -roboty wodno-kanalizacyjne (kanalizacja deszczowa), -roboty nawierzchniowe, -roboty wykończeniowe, -przygotowanie projektu organizacji ruchu zastępczego. Przedmiotowe ulice są oznaczone nr: Boczna 100511 O, Chopina 100513 O, M.Cunitii 100516 O, Floriańska 100519 O, Kościelna 100522 O, Krótka 100525 O, 3-go Maja 100527 O, Wolności 100530 O, Poprzeczna 100531 O, Szpitalna 100535 O, Wąska 100536 O. Zakres rzeczowy projektu obejmuje przebudowę tych ulic, a w ten sposób poprawę komunikacji oraz poprawę bezpieczeństwa komunikacji tymi ulicami. Prace do wykonania w ramach inwestycji to roboty przygotowawcze, roboty odnoszące się do wykonania jezdni i chodników oraz prace wykończeniowe. Ul.Boczna-dł. 57 m, szer. jezdni 4-4,2 m, ul.Wąska- dł.116 m, szer. jezdni 4,8-5 m,- ulice posiadają obustronne pobocza. Na całej szerokości jezdni zaprojektowana jest nawierzchnia z kostki granitowej wysokości 10cm na podbudowie z mieszanki tłucznia oraz warstwie odcinającej z pospółki. Nawierzchnia poboczy wykonana będzie z kamienia narzutowego. Ul.Chopina-dł.116 m, szer. jezdni 5-5,20 m, ul. M.Cunitii-dł. 56 m, szer. jezdni 3,8-4 m, ul. Kościelna-dł.115 m, szer. jezdni 5,2-5 m, ul. Krótka-dł.57 m i szer. jezdni 4,7 m, chodnik po stronie północnej, ul. 3-go Maja-dł.114 m, szer. jezdni 6 m, , ul.Wolności- dł. 87 m, szer. jezdni 5-5,2 m, ul.Szpitalna-dł.55 m, szer. jezdni 3,5 m,- wszystkie ulice, z wyj. ul. Krótkiej, posiadają obustronny chodnik. Dla tych ulic przewiduje się podniesienie niwelety jezdni do poziomu istniejących chodników i wykonanie nawierzchni ulicy w jednym poziomie w granicach pasa drogowego. Na całej szerokości jezdni zaprojektowano nawierzchnię z kostki granitowej wysokości 10 cm, a dla chodnika przewidziano nawierzchnię z kostki granitowej wysokości 8cm. Wyjątkowo dla ul. 3-go maja zaprojektowano nawierzchnię chodników z płyt kamiennych. Zaprojektowano podbudowę z tłucznia i warstwie odcinającej z pospółki. Ul.Floriańska-dł.299 m, szer. 3-5 m. Przewiduje się wykonanie w części pd-zach. nowej nawierzchni z kostki kamiennej wys. 8 cm bez krawężników z wydzielonym pasem ruchu dla rowerów. Pas ruchu dla rowerów wykonany będzie z kostki o innej barwie. Na pozostałych odcinkach planuje się jezdnię szer. 5m z kamienia narzutowego. Nawierzchnia ułożona będzie na podbudowie z tłucznia i warstwie odcinającej. Ul.Poprzeczna-dł.73 m, jezdnia pomiędzy ul. Długą a Floriańską o szer. 3 m z obustronnymi poboczami gruntowymi, od skrzyżowania z ul. Długą do Rynku szer. 4,4 m z obustronnymi chodnikami. Na całej szerokości ulicy zaprojektowana jest nawierzchnia z kostki granitowej wysokości 10 cm a dla chodnika przewidziano nawierzchnię z kostki granitowej wysokości 8cm.Podbudowa z mieszanki tłucznia oraz warstwie odcinającej z pospółki. Dla wszystkich ulic przewiduje się odwodnienie przez nadanie 2% spadku poprzecznego nawierzchni oraz wykonanie ścieków ulicznych do istniejących studzienek ściekowych. Obszar średniowiecznego układu urbanistycznego miasta Byczyna jest wpisany do rejestru zabytków województwa opolskiego pod numerem 176/49. Prace prowadzone będą pod nadzorem archeologicznym. Koszt nadzoru archeologicznego leży po stronie Wykonawcy. Obsługa geodezyjna inwestycji leży po stronie Wykonawcy. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnał itp. Zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia uzgodniony z odpowiednim zarządem dróg i organem zarządzającym ruchem projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy. Projekt organizacji ruchu ma zawierać takie rozwiązania, by zapewnić dojazd pojazdów w tym w szczególności dojazd Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Gazowego, Energetycznego, Wodociągowego itp., do ulic znajdujących się w obrębie prowadzonej inwestycji oraz Rynku w tym również dojazd mieszkańców tych ulic do swoich posesji. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnał itp. Zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków. Wszystkie elementy i materiały możliwe do ponownego wykorzystania, w szczególności kostka kamienna i betonowa, krawężniki oraz kamień narzutowy powinny być rozebrane bez powodowania zbędnych uszkodzeń i składowane w miejscu wskazanym przez Inżyniera Nadzoru. Nawierzchnia zostanie w 100 % wykonana z materiałów nowych i tak to zostało ujęte w kosztorysie. Przedmiot zamówienia określa: Dokumentacja projektowa - zał. Nr 8 do SIWZ, Przedmiar robót - zał. Nr 6 do SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych zał. Nr 7 do SIWZ. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) ww. dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ; c) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art.30 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45233140-2 - roboty drogowe, 45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233250-6 - roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg, 45232452-5 - roboty odwadniające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł. /słownie złotych: pięć tysięcy 00/100/. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert tj. do dnia 30.12.2009 r. do godz. 13.00 dopuszcza się każdą formę wnoszenia wadium zgodną z art.45 ust.6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (nie gotówką!) na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego : B.S. Namysłów O/Byczyna, nr 56 8890 1040 0000 1818 2005 0004. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: -spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach i oświadczeniach zgodnie w formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/, -dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych /załącznik Wykonawcy/, -dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (oryginał lub kserokopia wyciągu z rejestru działalności gospodarczej, rejestru handlowego, lub sądowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy)/zał. Wykonawcy/, -aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, -aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /załącznik wykonawcy/, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zamówień w zakresie wykonania nawierzchni dróg, placów lub chodników z kostki granitowej o pow. co najmniej 5000m2 i kamienia narzutowego o powierzchni co najmniej 1000 m2 wykonywanych w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że zrealizował należycie co najmniej jedno zamówienie o cechach jak wyżej i przedstawił dokument, z którego jasno wynika, że zlecona robota budowlana została wykonana z należytą starannością (np. referencje, protokoły ostatecznego odbioru robót) /zał. nr 3 do SIWZ/, -osoba skierowana do nadzorowania robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, winna posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej, który jest wpisany na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów /zał. nr 4 do SIWZ - potencjał kadrowy/. Pozostałe wymagane dokumenty: -formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/ -kosztorysy ofertowe wykonane metodą uproszczoną na podstawie przedmiarów robót /zał. nr 6 do SIWZ/. -dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu stwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.byczyna.pl, www.bip.byczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach