Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz – Droga w Dąbrówce, chodniki w miejscowości Lubnowy Wielkie oraz Piotrkowo

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz – Droga w Dąbrówce, chodniki w miejscowości Lubnowy Wielkie oraz Piotrkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Przebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz – Droga w Dąbrówce, chodniki w miejscowości Lubnowy Wielkie oraz Piotrkowo”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2.Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: „Przebudowa infrastruktury na terenie Gminy Susz – Droga w Dąbrówce, chodniki w miejscowości Lubnowy Wielkie oraz Piotrkowo” obejmuje: Zadanie I – Przebudowa drogi w miejscowości Dąbrówka Roboty przygotowawcze: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - granice, pkt główne, repery, wytyczenie obiektu, obsługa w trakcie budowy i pomiar powykonawczy – 0,09km Jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 40 cm – 413,50m2, roboty ziemne wykon. koparkami w gr. kat. III z transp. urobku samochodami samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów (miejsce wywozu wskaże inwestor) – 165,40m3, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 20 cm – 413,50m2, ława pod obrzeża betonowa z oporem – 1,36m3, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 34,00mb, ława pod krawężniki zwykłe i najazdowe betonowa z oporem - beton C12/15 – 12,495m3, Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 – 178,50mb, Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 350,05m2, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 350,05m2, Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce piaskowej gr. 4 cm - 100% kolor szary - wraz z regulacją urządzeń – 350,05m2, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z montażem pierścieni odciążających i wymianą pokryw na żeliwne klasy D 400 – 3szt. Roboty wykończeniowe: ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III – 175,00m2, humusowanie terenu z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm oraz pielęgnacją przez okres gwarancji jakim będzie objęta inwestycja – 175,00m2. Zadanie II – Przebudowa chodników w miejscowości Lubnowy Wielkie oraz Piotrkowo: Chodnik oraz schody w miejscowości Lubnowy Wielkie: Obsługa geodezyjna – 1kpl. Chodnik: Wykonanie koryta w gr. kat. I-IV na gł. 35cm z odwiezieniem urobku do 1km – 247,50m2, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie chodnika – 247,50m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 15cm po zag. – 247,50m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM, gr. 20cm po zag. – 247,50m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cem.-piask. 1:4, gr 3cm (20%kolor) – 247,50m2, ustawienie krawężnika betonowego 15/30cm na ławie betonowej z oporem – 165,00mb, ustawienie obrzeża betonowego 6/20cm na ławie betonowej z oporem – 165,00mb. Schody terenowe: Przygotowanie podłoża oraz skarpy do wykonania schodów zgodnie z przekrojem oraz rzutem poziomym schodów (ścięcie skarpy, nadsypanie materiału) – 1kpl, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm po zag. – 32,00m2, schody betonowe - stopnie betonowe zewnętrzne, podbudowa spoczników - beton C12/15 – 4,70m3, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm – 32,00m2, obrzeże betonowe 8/30 na ławie betonowej z oporem – 25,00mb, obrzeże betonowe 8/30 na ławie betonowej z oporem – 48,00mb, poręcze schodów z rur stalowych – 2szt. Chodnik w Piotrkowie: Obsługa geodezyjna – 1kpl., wykonanie koryta w gr. kat. I-IV na gł. 35cm z odwiezieniem urobku do 1km – 240,00m2, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie chodnika – 240,00m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm po zag. – 240,00m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM, gr. 20cm po zag. – 240,00m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cem.-piask. 1:4, gr 3cm (20%kolor) – 240,00m2, ustawienie krawężnika betonowego 15/30cm na ławie betonowej z oporem – 160,00mb, ustawienie obrzeża betonowego 6/20cm na ławie betonowej z oporem – 160,00mb, regulacja studni, wymiana włazu oraz pokrywy betonowej, studnia fi1200 – 1szt., wymiana słupka - znak drogowy do przestawienia, tablice wykorzystać z rozbiórki znaku – 1szt. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - Przebudowa drogi w msc. Dąbrówka: roboty przygotowawcze, jezdnia, roboty wykończeniowe; - Przebudowa chodników w miejscowości Lubnowy Wielkie oraz Piotrkowo:: chodniki, schody terenowe. 5.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45 23 31 20-6, 45 23 32 60-9 6.Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 7.Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 9.Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący roboty budowlane w zakresie: - Przebudowa drogi w miejscowości Dąbrówka: roboty przygotowawcze, jezdnia, roboty wykończeniowe; - Przebudowa chodników w miejscowości Lubnowy Wielkie oraz Piotrkowo: chodniki, schody terenowe. w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 10.W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 11.Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 12.Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. 13.Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 14.Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na podstawie przepisów ustawy pzp. 15.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 16.Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 17.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 18.Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 19.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. W ramach poszczególnych zadań nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 20.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach