Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury lekkoatletycznej na stadionie miejskim w Działdowie

Gmina-Miasto Działdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13200 Działdowo, ul. Zamkowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 697 04 00 , fax. 23 697 04 02
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina-Miasto Działdowo
    ul. Zamkowa 12
    13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 697 04 00, fax. 23 697 04 02
    REGON: 13037786000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury lekkoatletycznej na stadionie miejskim w Działdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Przebudowie infrastruktury lekkoatletycznej na stadionie miejskim w Działdowie”. Teren planowanej inwestycji znajduje się w północnej części miasta, na działce oznaczonej numerem 1382 przy ulicy Sportowej. Działka stanowi własność Gminy-Miasto Działdowo. Powierzchnia działki to 2,1916 ha. W ramach przedsięwzięcia przewiduje się na terenie istniejącego stadionu: 1. Przebudowę boiska piłkarskiego z polem gry 68 x 101 m (powierzchnia 6868,00 m²) z nawierzchnią z trawy naturalnej – nie przewiduje się wymiany podbudowy i warstw wierzchnich istniejącego boiska, a wyłącznie uzupełnienie nawierzchni trawnikowej do projektowanej bieżni. 2. Wykonanie bieżni okrężnej, pełnowymiarowej z czterema torami okrężnymi wraz z sześcioma torami na prostej z nawierzchnią syntetyczną, wykonanie urządzeń lekkoatletycznych tj. dwuścieżkowej, jednostronnej skoczni do skoku w dal i trójskoku, rzutni do rzutu dyskiem/młotem, rzutni do rzutu oszczepem, rzutni do pchnięcia kulą z nawierzchni z mączki ceglanej, stanowiska do skoku wzwyż, wraz z dostawą i montażem wyposażenia dla V kategorii stadionu . Podstawowe parametry: powierzchnia łączna bieżni – 2500,00 m2, bieżnia czterotorowa – długość 400 m, bieżnia sześciotorowa – długość 110 m, szerokość toru bieżni 122 cm, nawierzchnia kauczukowa, nawierzchnie sportowe dla dyscyplin lekkoatletycznych w zakolach bieżni: nawierzchnia kauczukowa – 1421,88 m2, nawierzchnia z mączki ceglanej - 140,00 m2, nawierzchnie trawiaste – 963,98 m2. 3. Dostawę dwóch lekkich wiat dla zawodników rezerwowych (wiaty przenośne). 4. Wykonanie niezbędnej niwelacji terenu. 5. Montaż barier ochronnych i przychodowych wys. 1,2 m w obrębie bieżni. 6. Wykonanie stalowego, panelowego ogrodzenia bieżni wys. 1,20 m. 7. Wykonanie przebudowy sektora przeznaczonego dla gości w postaci zmniejszenia istniejącego ogrodzenia. 8. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej – powierzchnia 165,00 m2. 9. Wykonanie kanalizacji deszczowej (wyłącznie w obrębie stadionu). 10. Rekultywację terenów trawnikowych – powierzchnia 1500,00 m2. Szczegółowy zakres i przedmiar robót został określony w TOMIE III SIWZ. Wykonawca powinien oszacować wszelkie ewentualne ryzyka związane z jakością i kompletnością dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) a także nieprzewidzianymi na etapie opracowania dokumentacji, koniecznymi do wykonania w trakcie realizacji inwestycji opracowaniami i pracami. Wykonawca ma obowiązek uzyskać świadectwo PZLA dla obiektu kategorii VA, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu znajdującymi się w opracowaniu pod tytułem „ZAŁOŻENIA DLA PROJEKTANTÓW STADIONÓW LA” Warszawa, 25 lutego 2015 roku, opublikowanym na stronie internetowej Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. W ofercie musi uwzględnić m. in. koszty związane ze sprawdzeniem przez PZLA obiektów lekkoatletycznych, sprawdzenie przez jedno z akredytowanych laboratoriów właściwości fizyko-chemicznych instalowanej nawierzchni oraz jej grubości (jeżeli będzie to konieczne). Wykonawca zobowiązany jest ponieść wszystkie koszty związane z uzyskaniem świadectwa PZLA dla obiektu kategorii VA. Na cały czas prowadzenia robót Wykonawca musi mieć uprawnionego geodetę na obsługę geodezyjną budowy, który na koniec robót sporządzi „Raport pomiarowy” potwierdzający parametry wybudowanych urządzeń oraz zamontowanego sprzętu sportowego i ich zgodność z przepisami IAAF, niezbędny do uzyskania świadectwa PZLA. Oferowany sprzęt sportowy oraz elementy wyposażenia, wykazane w załączniku do przedmiaru robót: pozycja nr 27: Wyposażenie stadionu zgodne z wymaganiami PZLA dla stadionów kategorii V, muszą posiadać certyfikaty IAAF. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okres wymaganego zatrudnienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia – wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie, w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia – wykonywanie prac fizycznych (pracownicy fizyczni) objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie, oraz operatorów sprzętu – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 79 1020 3541 0000 5502 0270 1613 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Olsztynie z tytułem Wadium RZE.271.2.9.2017. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób: WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA „Przebudowa infrastruktury lekkoatletycznej na stadionie miejskim w Działdowie” Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach