Przetargi.pl
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 2, przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynkach Św. Floriana 3, 5, 7, 9, przebudowa chodnika przy budynku Wodna 1. Przebudowa ulicy Konarskiego w Suszu. Przebudowa drogi dojazdowej do posesji Prabucka 15 w Suszu

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 2, przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynkach Św. Floriana 3, 5, 7, 9, przebudowa chodnika przy budynku Wodna 1. Przebudowa ulicy Konarskiego w Suszu. Przebudowa drogi dojazdowej do posesji Prabucka 15 w Suszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 2, przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynkach Św. Floriana 3, 5, 7, 9, przebudowa chodnika przy budynku Wodna 1. Przebudowa ulicy Konarskiego w Suszu. Przebudowa drogi dojazdowej do posesji Prabucka 15 w Suszu”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2.Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: 2.1 Zadanie I - przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 2, przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynkach Św. Floriana 3, 5, 7, 9, przebudowa chodnika przy budynku Wodna 1 obejmuje: Przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 2: Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe: roboty pomiarowe i obsługa geodezyjna – 1,00kpl, rozebranie krawężnika betonowego 15x30cm – 70,00mb, rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7, wraz z odwozem – 105,00m2, Kanalizacja deszczowa: wykonanie studzienek kanalizacji deszczowej – 4,00kpl, wykonanie przykanalików PVC 160mm – 20,00mb Chodnik - podbudowy, nawierzchnie: wykonanie koryta na gł. 35cm z odwiezieniem urobku na odl. 1km – 105,00m2, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie – 105,00m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm – 105,00m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM 0/31,5mm, gr. 15cm – 105,00m2, ustawienie obrzeża betonowego 8x30cm na ławie betonowej z oporem – 10,00mb ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm (10%kolor) na podsypce cem.-piask. 1:4, wraz z regulacją urządzeń – 105,00m2, Jezdnia – podbudowy, nawierzchnie: wykonanie koryta na gł. 45cm z odwiezieniem urobku do 1km – 500,00m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 15cm – 500,00m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM 0/31,5mm, gr. 20cm – 500,00m2, ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22cm na ławie betonowej z oporem – 180,00mb, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm (100% kolor) na podsypce cem.-piaskowej 1:4, wraz z regulacją urządzeń – 500,00m2, Przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 3, 5, 7, 9: Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe: roboty pomiarowe i obsługa geodezyjna – 1,00kpl, rozebranie krawężnika betonowego 15x30cm – 140,00mb, rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7, wraz z odwozem – 210,00m2, Kanalizacja deszczowa: wykonanie studzienek kanalizacji deszczowej – 8,00kpl, wykonanie przykanalików PVC 160mm – 40,00mb Chodnik - podbudowy, nawierzchnie: wykonanie koryta na gł. 35cm z odwiezieniem urobku na odl. 1km – 210,00m2, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie – 210,00m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm – 210,00m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM 0/31,5mm, gr. 15cm – 210,00m2, ustawienie obrzeża betonowego 8x30cm na ławie betonowej z oporem – 20,00mb, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm (10%kolor) na podsypce cem.-piask. 1:4, wraz z regulacją urządzeń – 210,00m2, Jezdnia – podbudowy, nawierzchnie: wykonanie koryta na gł. 45cm z odwiezieniem urobku do 1km – 460,00m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 15cm – 460,00m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM 0/31,5mm, gr. 20cm – 460,00m2, ustawienie krawężnika betonowego najazdowego15x22cm na ławie betonowej z oporem – 264,00mb, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm (100% kolor) na podsypce cem.-piaskowej 1:4, wraz z regulacją urządzeń – 460,00m2, Przebudowa chodnika przy budynku Wodna 1: Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe: roboty pomiarowe - pkt. główne, repery, geodeta, powykonawczy – 0,01ha, ręczne rozebranie nawierzchni z płytek betonowych na podsypce piaskowej (materiał do odzysku) – 28,50m2, Ręczne rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (trylinki) na podsypce piaskowej (materiał do odzysku) – 47,50m2, ręczne rozebranie nawierzchni z betonu na podsypce piaskowej – 2,00m2, Rozebranie krawężników 15x30 cm na podsypce cem.- piaskowej – 30,00m2, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na wysypisko gruzu wskazane przez UG, segregacja – 11,53m2 Kanalizacja deszczowa: montaż studni rewizyjnej PCV śr. 400mm głębok. 1,5m z włazem betonowym (15t) z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem zagęszczalnym po montażu studni wraz z zagęszczeniem – 1,00kpl, montaż wpustów ulicznych śr. 500mm głębok. 1,5m z płytą denną i pierścieniem odciążającym z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem zagęszczalnym po montażu studni wraz z zagęszczeniem nasypu – 2,00kpl, Kanały z rur z tworzywa sztucznego kl. "T" (SN8) łączonych na wcisk o śr. wewn. 200 mm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem zgęszczalnym z zagęszczeniem nasypu – 12,00mb, kanały z rur z tworzywa sztucznego kl. "T" (SN8) łączonych na wcisk o śr. wewn. 110 mm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem zgęszczalnym z zagęszczeniem nasypu – 9,00mb, mechaniczne korytowanie gł. 30 cm pod warstwy konstrukcyjne jezdni z wywozem nadmiaru gruntu na miejsce wskazane przez inwestora – 78,00m2 Chodnik – podbudowy, nawierzchnie: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 78,00m2, obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 35,00mb, ława betonowa C8/10 z oporem pod krawężniki i obrzeża – 1,40m3, warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi z mechanicznym zagęszczeniem - grub. warstwy po zag. 15 cm – 78,00m2, Podbudowa z chudego betonu Rm=6-9MPa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm wraz z pielęgnacją betonu (opaska budynku) – 78,00m2, nawierzchnie z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej (100% szara) z regulacją urządzeń podziemnych – 78,00m2, remont studni wodomierzowej - montaż stopni żeliwnych, montaż płyty nastudziennej i włazu żeliwnego – 1kpl 2.2 Zadanie II - Przebudowa ulicy Konarskiego w Suszu. Przebudowa drogi dojazdowej do posesji Prabucka 15 w Suszu obejmuje: Przebudowa ulicy Konarskiego w Suszu: Jezdnia - roboty pomiarowe - pkt. główne, repery, granice - geodeta geodezyjny powykonawczy – 0,10ha, Ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora i uporządkowanie terenu po ścince i karczowaniu wraz z zasypaniem piaskiem i zagęszczeniem mechanicznym – 0,05ha, rozebranie nawierzchni z płytek betonowych na podsypce piaskowej wraz z segregacją materiału i ułożeniem na paletach, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 64,50m2, mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 10,00m2, mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości śr.10 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 10,00m2, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości średniej 4 cm wraz z wywozem, wbudowaniem na miejsce wskazane przez Inwestora – 20,00m2, mechaniczne rozebranie nawierzchni z kruszywa kamiennego o grubości średniej 15 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora -20,00m2, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 192,00m, rozebranie obrzeży 8x30 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 60,00m, rozebranie ław pod krawężniki i obrzeża z betonu, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 13,32m3, Roboty ziemne wykon. koparkami z transp. urobku samochodami samowyładowczymi - z odwozem gruntu na składowiska wskazane przez Inwestora robót (korytowanie) – 26,50m3, ława betonowa C12/15 z oporem pod krawężniki i obrzeża na podsypce cem.-piaskowej 1:4 – 13,93m2, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z wypełnieniem spoin piaskiem – 104,00m, Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. IV wraz z wywozem nadmiaru na miejsce wskazane przez Inwestora – 202,15m2, warstwy odsączające w korycie z mechanicznym zagęszczeniem - grub. warstwy po zag. 20 cm – 202,15m2, Podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość podbudowy po zagęszczeniu 24 cm – 132,50m2, nawierzchnie jezdni z kostki betonowej (100% kolor szary) grub. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 z profilowaniem spadków wraz z regulacją urządzeń sieci podziemnych – 699,16m2, wykonanie trawników w terenie płaskim z nawożeniem wraz z pielęgnacją – 40,00m2, montaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 60 mm – 2szt, przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych (A-7, D-4a) – 2szt Zjazdy - mechaniczne rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 186,50m2, mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości śr.10 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 186,50m2, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 14,00m, rozebranie ław pod krawężniki i obrzeża z betonu, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 0,84m3, Roboty ziemne wykon. koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - z odwozem gruntu na składowiska wskazane przez Inwestora robót (korytowanie) – 38,70m2, ława betonowa C12/15 z oporem pod krawężniki i obrzeża na podsypce cem.-piaskowej 1:4 – 2,66m3, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z wypełnieniem spoin piaskiem – 14,00m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z wypełnieniem spoin piaskiem – 42,00m, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. IV wraz z wywozem nadmiaru na miejsce wskazane przez Inwestora – 186,50m2, warstwy odsączające w korycie z mechanicznym zagęszczeniem - grub. warstwy po zag. 20 cm – 186,50m2, podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość podbudowy po zagęszczeniu 15 cm – 186,50m2, nawierzchnie zjazdów z kostki betonowej (kolor czerwony) grub. 6 cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 wraz z regulacją urządzeń sieci podziemnych (istniejące i projektowane) – 186,50m2 Chodnik - mechaniczne rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 63,50m2, rozebranie obrzeży, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 30,00m, rozebranie ław pod krawężniki i obrzeża z betonu, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 0,60m3, ława betonowa C12/15 z oporem pod krawężniki i obrzeża na podsypce cem.-piaskowej 1:4 – 1,20m3, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z wypełnieniem spoin piaskiem – 30,00m, podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm – 63,50m2, nawierzchnie zjazdów z kostki betonowej (kolor czerwony) grub. 6 cm na podsypce piaskowej wraz z regulacją urządzeń sieci podziemnych (istniejące i projektowane) – 63,50m2 Przebudowa drogi dojazdowej do posesji Prabucka 15 w Suszu: roboty pomiarowe - pkt. główne, repery, geodeta, powykonawczy – 0,06ha, ręczne rozebranie nawierzchni z płytek betonowych na podsypce piaskowej (materiał do odzysku) – 69,75m2, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej (materiał do odzysku) – 14,40m2, ręczne rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (jomby) na podsypce piaskowej (materiał do odzysku) – 18,00m2, rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce cem.- piaskowej – 90,00m, mechaniczne rozebranie podbudowy z tłucznia śr. gr. 10 cm – 56,00m2, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na wysypisko gruzu wskazane przez UMIG, segregacja – 10,89m2, mechaniczne korytowanie gł. 30 cm pod warstwy konstrukcyjne jezdni w gruncie kat. I-IV z wywozem nadmiaru gruntu na miejsce wskazane przez inwestora – 665,12m2, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 639,00m2, krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 – 27,00m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 62,00m, ława betonowa C8/10 z oporem pod krawężniki i obrzeża – 4,17m3, montaż wpustów ulicznych śr. 500mm głębok. 1,73m z płytą denną i pierścieniem odciążającym z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem zagęszczalnym po montażu studni wraz z zagęszczeniem nasypu – 2,00kpl, kanały z rur z tworzywa sztucznego kl. "T" (SN8) łączonych na wcisk o śr. wewn. 200 mm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem zgęszczalnym z zagęszczeniem nasypu – 6,00m, warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi z mechanicznym zagęszczeniem - grub. warstwy po zag. 20 cm – 408,12m2, podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm cm wraz z pielęgnacją betonu (opaska budynku) – 26,12m2, podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość podbudowy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją betonu – 382,00m2, mechaniczne ułożenie warstwy z tłucznia gr. 10 cm (kruszywo z odzysku) – 257,00m2, montaż pierścienia odciążającego, włazów żeliwnych D400, płyty betonowej – 2,00szt, plantowanie terenu z humusowaniem – 23,00m2 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie I – Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 2, przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 3,5,7,9 oraz przebudowa chodnika przy budynku Wodna 1: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, chodniki – podbudowy, nawierzchnie, jezdnia – podbudowy, nawierzchnie. Zadanie II – Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa ulicy Konarskiego oraz przebudowa drogi dojazdowej do posesji Prabucka 15: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, chodniki – podbudowy, zjazdy – podbudowy, nawierzchnie, jezdnia – podbudowy, nawierzchnie. 4.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45233 20-6 5.Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do siwz jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, zapewni pełną obsługę geodezyjną oraz minimum 36 miesięczny okres gwarancji. 8.Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie I – Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 2, przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 3,5,7,9 oraz przebudowa chodnika przy budynku Wodna 1: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, chodniki – podbudowy, nawierzchnie, jezdnia – podbudowy, nawierzchnie Zadanie II – Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa ulicy Konarskiego oraz przebudowa drogi dojazdowej do posesji Prabucka 15: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, chodniki – podbudowy, zjazdy – podbudowy, nawierzchnie, jezdnia – podbudowy, nawierzchnie 9.Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 11.Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący następujące roboty: Zadanie I – Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 2, przebudowa chodnika oraz drogi dojazdowej przy budynku Św. Floriana 3,5,7,9 oraz przebudowa chodnika przy budynku Wodna 1: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, chodniki – podbudowy, nawierzchnie, jezdnia – podbudowy, nawierzchnie Zadanie II – Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Susz: przebudowa ulicy Konarskiego oraz przebudowa drogi dojazdowej do posesji Prabucka 15: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, chodniki – podbudowy, zjazdy – podbudowy, nawierzchnie, jezdnia – podbudowy, nawierzchnie w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 12.W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 13.Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 14.Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania 15.Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 16.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 17.Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 18.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 19.Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 20.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. W ramach poszczególnych zadań nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 21.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące wzór nr 2 formularza oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zdolnościach technicznych i zawodowych lub i sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy - wg wzoru 4b – wykonawca składa to oświadczenie, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców b)Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty. Kopię pełnomocnictwa za zgodność z oryginałem poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz. c)Jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów składa: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach