Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 86300 Grudziądz, ul. Waryńskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 56 696 80 91 do 93 , fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
- Data zamieszczenia: 2018-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego
86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48 56 696 80 91 do 93, fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
REGON: 34000902900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gpp.grudziadz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa II piętra w budynku hali nr 76 w Grudziądzu przy ul Waryńskiego 32-36 oraz parkingu przy budynku – w trybie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie II piętra w budynku hali nr 76 w Grudziądzu przy ul Waryńskiego 32-36 ”oraz parkingu przy budynku wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanego na działkach nr 10/26 i 12/33, obręb 0063. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1 Prace przygotowawcze, prace projektowe: 1) Pozyskanie lub opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno–wysokościowej do celów projektowych, 2) Pozyskanie aktualnej mapy ewidencyjnej i wypisów z rejestru gruntów, 3) Obsługę geotechniczną i geodezyjną, 4) Opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz.462), z uwzględnieniem obowiązujących wymagań dla wszystkich branż w formie planów rysunków i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania, 5) Uzyskanie, na podstawie projektów budowlanych, ostatecznej (a w przypadku wniesienia skargi do sądu – prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na budowę, 6) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), 7) Dokonanie wszystkich uzgodnień branżowych i administracyjnych, 8) Sporządzenie przedmiaru robót, 9) Sporządzenie Informacji BIOZ, Planu Zapewnienia Jakości, Projektu Organizacji Budowy, innych opracowań i zestawień nie ujętych powyżej, a których niezbędność wynika z charakteru obiektu, przepisów branżowych i dalszego opisu przedmiotu zamówienia. 2.2. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) przebudowę (rozbudowę o 15,73 m2) kondygnacji istniejącej hali produkcyjno-magazynowej wraz z dostawą i montażem windy towarowo-osobowej oraz zgłoszeniem pierwszej rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego b) budowę parkingów o pow. użytkowej 3336,18 m2 na 121 samochodów osobowych (rozbudowa istniejącego parkingu o powierzchni użytkowej 2670,43 m2) wraz z oświetleniem, ogrodzeniem terenu oraz wykonaniem separatora substancji ropopochodnych z osadnikiem, celem włączenia w układ istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, c) wykonanie zaprojektowanych sieci wewnętrznych i zewnętrznych oraz szafy dystrybucyjnej z osprzętem. 2.3.W ramach przedmiotu zamówienia należy przygotować i przekazać Zamawiającemu: a) dokumenty stanowiące dowód należytego wykonania robót budowlanych (atesty, aprobaty techniczne, karty gwarancyjne, protokoły badań i sprawdzeń, świadectwa jakości, deklaracje zgodności itd.), b) dokumenty wymagane przez organy wyszczególnione w art. 56 ust.1 prawa budowlanego (dalej organy kontrolne) w celu zajęcia stanowiska o niezgłoszeniu sprzeciwu lub uwag co do zamiaru rozpoczęcia użytkowania obiektu, c) niezbędne wyposażenie, oznakowanie, protokoły badań, atesty i instrukcje zgodnie ze stanowiskiem organów kontrolnych oraz udział w odbiorach kontrolnych Wykonawcy d) dokumenty wyszczególnione w art. 57 ust.1 i ust.2 prawa budowlanego, stanowiące podstawę uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu – w przypadku konieczności uzyskani takiego pozwolenia. 2.4. Pełnienie nadzoru autorskiego 2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2.6. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie wizji w terenie. Należy dokonać wizji lokalnej na przyszłym placu budowy i przewidzieć rozmiar prac budowlanych niezbędnych do osiągnięcia celu oraz wziąć pod uwagę wszelkie niedogodności wynikające z aktualnego uwarunkowania przedmiotu zamówienia (istniejące drogi, nawierzchnie – konieczność przywrócenia uszkodzonych elementów do stanu pierwotnego). 2.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: pomocnicze i proste prace w budownictwie. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całości przedmiotu umowy i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania rozumianego jako dokonanie odbioru końcowego bez istotnych usterek w terminie 12 miesięcy od otrzymania pisemnego zlecenia przystąpienia do wykonywania umowy. Zamawiający zobowiązany jest do zlecenia wykonania umowy nie później niż do 31 stycznia 2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium nie składa się przy wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, a dopiero przy złożeniu oferty. 2. Wykonawca, który nie wniósł wadium we właściwej wysokości, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P z p. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Grudziądzkiego Parku Przemysłowego Sp. z o.o. nr 84 1160 2202 0000 0002 8211 9621 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na przebudowę”, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 8. Wadium w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych przy obiektach będących własnością Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-15 - Remont wewnętrznej części budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie wraz z remontem ogrodzenia i bramy
Dodano: 2020-10-30 - „Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie”
Dodano: 2020-09-29 - Przystosowanie Magazynu Zbożowego w Mogilnie do pełnienia funkcji kulturalnych i społecznych wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2020-06-22 - Wymiana pokrycia dachowego oraz instalacji C.O. w budynku Świetlicy Wiejskiej w Chrostkowie
Dodano: 2019-07-26 - Przetarg nieograniczony na budowę Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej przy ul. Wyzwolenia 13 w Paterku (nr 36)
Dodano: 2017-07-13 - Przetarg nieograniczony na budowę Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej przy ul. Wyzwolenia 13 w Paterku (nr 36)
Dodano: 2017-06-23 - Przebudowa i zmian sposobu użytkowania budynku szkoły na świetlicę wiejską, z jej wyposażeniem w miejscowości Lubcz.
Dodano: 2017-05-18 - Budowa garażu na placu Urzędu Gminy
Dodano: 2017-05-16 - Budowa garażu na placu Urzędu Gminy.
Dodano: 2017-04-03