Przetargi.pl
Przebudowa i zmian sposobu użytkowania budynku szkoły na świetlicę wiejską, z jej wyposażeniem w miejscowości Lubcz.

Gmina Rogowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3024053 , fax. 52 3024275
  • Data zamieszczenia: 2017-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
    ul. Kościelna 8
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3024053, fax. 52 3024275
    REGON: 9235121600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmian sposobu użytkowania budynku szkoły na świetlicę wiejską, z jej wyposażeniem w miejscowości Lubcz.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na świetlicę wiejską wraz z jej wyposażeniem w miejscowości Lubcz, które podzielone jest na 2 (dwa ) ZADANIA. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia są m.in.: ZADANIE I – roboty budowlane: a) Rozbiórka pokrycia papowego; b) Rozbiórka opierzeni; c) Rozbiórka komina ponad dachem; d) Wymiana instalacji odgromowej; e) Wymurowanie komina ponad dachem z cegły klinkierowej; f) Ułożenie 1 x papy termozgrzewalnej gr. 5,2 mm na osnowie poliestrowo- szklanej; g) Wykonanie opierzeń na dachu z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm; h) Montaż rynien i rur spustowych z PCV; i) Uzupełnienie tynków wewnętrznych; j) Wymiana posadzki z wykładziny rulonowej PCV wraz z podłożem na posadzkę z wykładziny termozgrzewalnej Tarkett gr. 2,2 mm na podkładzie samopoziomującym; k) Ułożenie płytek podłogowych pełno gres – IV stopień ścieralności; l) Ułożenie cokolików z płytek; m) Montaż listew przyściennych drewnianych; n) Rozbiórka ściany działowej dzielącej dwie izby lekcyjne oraz innych ścianek działowych z usunięciem gruzu i jego utylizacją; ń) Demontaż istniejących urządzeń i ich wymiana w trzech sanitariatach (dla niepełnosprawnych, wc damskim i męskim); o) Ułożenie glazury –płytek ściennych w pomieszczeniach wc do wysokości 1,5 m; p) Wymiana stolarki okiennej na okna uchylno rozwieralne z PCV – 4 szt.; q) Wymiana parapetów wewnętrznych na parapety z tworzywa sztucznego oraz parapetów zewnętrznych z blachy; r) Wymiana drzwi wejściowych na drzwi z PCV; s) Wymiana drzwi wewnętrznych łazienkowych z otworami nawiewnymi; t) Wymiana drzwi wewnętrznych np. PORTA lub równoważne; u) Osadzenie kratek wentylacyjnych; v) Wykonanie gładzi gipsowej na tynkach wewnętrznych ścian i sufitów; w) Malowanie dwukrotne farbą akrylowa pomieszczeń; x) Malowanie grzejników radiatorowych, rur wodociągowych; y) Pomiar instalacji odgromowej; z) Utylizacja gruzu; ż) Remont i uzupełnienie instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.o.: - demontaż urządzeń sanitarnych wraz z armaturą, - montaż umywalek, muszli ustępowych kompakt, pisuarów, - montaż armatury sanitarnej, - montaż zaworów termostatycznych Danfoss z głowicą termostatyczną, ź) Remont i uzupełnienie instalacji elektrycznej: - montaż opraw rastrowych, - badanie i sprawdzenie instalacji. ZADANIE II - wyposażenie świetlicy wiejskiej Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lubcz w sprzęt: meblowy, AGD, RTV, zastawę stołową oraz przybory kuchenne według specyfikacji zawartej w przedmiarze robót (od pozycji 114-153). Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniżej wymienionych dokumentach: Załącznik nr 9 – projekt budowlany, Załącznik nr 10 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 11 – przedmiar robót (służy jako element pomocniczy). 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) do formularza ofertowego załączyć kosztorysy ofertowe sporządzone metodą szczegółową; b) oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; e) organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; f) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej podziemnej (kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej wraz z przyłączami) Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń; g) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody; h) wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań, pomiarów, prób szczelności; i) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym; j) po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót; k) przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu certyfikaty, atesty na zastosowany materiał, kosztorysy szczegółowe powykonawcze - zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, książki obmiaru robót oraz dzienniki budowy; l) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3) Zamawiający wymaga, że: a) Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga gwarancji jakości 60 miesięcy, który to czas stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 60 miesięcy; b) na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - protokoły z wymaganych; badań, prób, - atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wbudowane materiały oraz gwarancje na wyposażenie, - kosztorysy powykonawcze sporządzone metodą szczegółową. 4) Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno – technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy. 5) Zamawiający posiada Pozwolenie na budowę (Nr 482) znak: UA.6740.1.408.2016 z dnia 11 października 2016r., które stanowi Załącznik nr 12 do niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. 6) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Zastosowane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót urządzenia, materiały, które oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia należy rozumieć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, który oznacza o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określonych ww. opracowaniach. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w ww. opracowaniach nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w ww. opracowaniach. Równoważne urządzenia i materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiar robót (należy traktować jako pomocniczy) oraz dokumentacja techniczna zamieszczone zostały na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl oraz dostępne są w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania. 3. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) tj. wskazane poniżej bezpośrednie czynności dla: 1) ZADANIA I: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; b) roboty murowe; c) posadzki; d) tynki wewnętrzne, ściany, sufity, okładziny i renowacja ścian; e) renowacja pokrycia dachowego i montaż instalacji odgromowej. Stosownie do zapisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. 2) ZADANIA II: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dostawców wyposażenia świetlicy wiejskiej oraz osoby wykonującej funkcję kierownika budowy/robót. 3) Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w ppkt 1 (Zadania I) . Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 ppkt 1 czynności. Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 3 ppkt 1 (ZADANIE I); b) oświadczenia osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 3 ppkt 1 (ZADANIE I); 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie pkt 3 ppkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie pkt 3 ppkt 1 (ZADANIE I) czynności; 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211350-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach