Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, Józefa Chełmońskiego 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 75 62 500
- Data zamieszczenia: 2023-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
Józefa Chełmońskiego 14
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 25 75 62 500
REGON: 711582747 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku usytuowanego przy ul. 11. Listopada 10 w Mińsku Mazowieckim (Zadanie A i Zadanie B) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy istniejącego obiektu budowlanego, stanowiącego 3-kondygnacyjny budynek handlowo-usługowy z częścią mieszkalną, zlokalizowany przy ulicy 11. Listopada 10 w Mińsku Mazowieckim. Przedmiotowy obiekt budowlany usytuowany jest na działce o nr ewid. 3942/30. Nieruchomość jest własnością Gminy Mińsk Mazowiecki. W chwili obecnej budynek nie jest użytkowany. Istniejące zagospodarowanie terenu pozostaje bez zmian. Geometria budynku nie ulega zmianie. Niniejsze zamówienie dla Zadania A nie obejmuje zakresu wyposażenia ośrodka „Senior+”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 5 000.- zł2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr RI.271.1.11.2023”.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, podlega odrzuceniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ posiadanie ważnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500.000.- zł na każde zdarzenie2/udokumentowane zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane, w rozumieniu tego pojęcia zgodnie z ustawą Prawo budowlane, o wartości każdej z robót minimum 400 000,00 zł brutto3/ dysponuje lub będzie dysponował osobą do pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Gozdowo
Dodano: 2024-06-20 - Remont dachów w placówkach oświatowych w Gm. Brwinów
Dodano: 2024-06-18 - Remont budynku Przedszkola w Tarczynie
Dodano: 2024-06-13 - Wyk. prac remont., świad. usług pog. techn. w zakr. robót ogólnob. w zasobach admin. przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy na terenie AN7 – roboty podobne nr 2 do umowy GN/PS/57/22/NZ z dn. 17.08.2022 r.
Dodano: 2024-06-13