Przetargi.pl
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku po publicznej szkole podstawowej na budynek klubu dziecięcego i przedszkola publicznego w miejscowości Mszadla Stara na terenie działki nr 1249/2”

Gmina Przyłęk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-704 Przyłęk, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6773016, , fax. 0-48 6773001
  • Data zamieszczenia: 2020-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przyłęk
    - -
    26-704 Przyłęk, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6773016, , fax. 0-48 6773001
    REGON: 670223920
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przylek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku po publicznej szkole podstawowej na budynek klubu dziecięcego i przedszkola publicznego w miejscowości Mszadla Stara na terenie działki nr 1249/2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku po szkole podstawowej na budynek klubu dziecięcego i przedszkola publicznego w miejscowości Mszadla Stara, gmina Przyłęk, na terenie działki 1249/2. Ww. budynek to obiekt o funkcji szkolnej, wolnostojący, 2 kondygnacyjny bez podpiwniczeń (kotłownia w niskim parterze) wybudowany w latach 60 ubiegłego wieku. W chwili obecnej budynek nie spełnia przepisów technicznych i polskich norm. Zaplanowane prace budowlane dotyczące istniejącego budynku polegały będą na dostosowaniu obiektu do obowiązujących przepisów dotyczących budynków o funkcji przedszkolnej i klubu dziecięcego. Prace budowlane dotyczące istniejącego budynku polegały będą na gruntownej przebudowie i remoncie obiektu. Przewiduje się prace związane z przebudową funkcji pomieszczeń, wyburzeniem ścianek i otworów, wykonaniem nowych, zgodnie z rysunkami, wydzieleniem klatki schodowej, która komunikuje poziomy budynku, przebudowę segmentu żywieniowego, wykonanie nowej instalacji sanitarnych, wentylacyjnych i elektrycznych. Zaprojektowano przebudowę wszystkich sanitariatów, dodatkowo wydzielono sanitariaty dla dzieci młodszych (dla dzieci w klubie dziecięcym przewidziano sanitariaty dostępne bezpośrednio, z sali zabaw). Przewidziano wymianę wszystkich posadzek i podkładów posadzkowych, docieplenie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, przewidziano remont wszystkich tynków w obiekcie oraz malowanie pomieszczeń, a także wymianę stolarki drzwiowej, zamontowanie nowych drzwi zewnętrznych w miejsce istniejących i nowych, projektowanych od strony zaplecza kuchennego. W przestrzeni poddasza przewidziano docieplenie stropodachu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Przewiduje się prace związane z wydzieleniem klatki schodowej w obiekcie, zamontowaniem urządzeń przeciwpożarowych w klatkach – klapy dymowej, wydzieleń, hydrantów wewnętrznych, oświetlenia ewakuacyjnego, przebudowę schodów wewnętrznych, montaż oraz inne roboty towarzyszące, jak montaż przejść instalacyjnych i innych. W parterze znajduje się wydzielony magazyn oleju, kotłownia z kotłem na olej opałowy, bez zmian. Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku publicznej szkoły podstawowej ma na celu utworzenie przedszkola w 2 grupach wiekowych oraz klubu dziecięcego. Obiekt przeznaczony łącznie dla około 66 dzieci – 2 sale należące do klubu dziecięcego, jedna na parterze, druga na piętrze, każda dla ok. 15 dzieci, 2 sale na piętrze dla dzieci starszych po ok. 18 dzieci. POWIERZCHNIE I KUBATURA BUDYNKU: Powierzchnia zabudowy 307,00m2 Powierzchnia całkowita 614,00m2 Powierzchnia użytkowa 522,08m2 Powierzchnia wewnętrzna 562,00m2 Kubatura 2760,00m3 Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach, które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium wynosi: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 3. Szczegóły dot. wadium zostały zawarte w rozdziale 10 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III 1.3), w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi być złożone - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. 5.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z kosztorysami ofertowymi (kosztorys ofertowy uproszczony wraz z tabelą elementów scalonych złożony w oryginale na podstawie załączonych przedmiarów i dokumentacji projektowej) - załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach