Gmina Drzycim ogłasza przetarg
- Adres: 86-140 Drzycim, ul. Podgórna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3317079 , fax. 52 3317079
- Data zamieszczenia: 2020-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drzycim
ul. Podgórna 10
86-140 Drzycim, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3317079, fax. 52 3317079
REGON: 92351009000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części świetlicy wiejskiej na dwa lokale mieszkalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania dwóch jednoprzestrzennych pomieszczeń świetlicy znajdujących się w zachodniej części budynku na dwa lokale mieszkalne. 1.1.1. Każde z pomieszczeń przeprojektowane na dwupokojowe mieszkanie z aneksem kuchennym i łazienką. Wejście do mieszkań w elewacji frontowej południowo-zachodniej. Zakres składa się z kompleksowej przebudowy pomieszczeń włącznie z instalacją wszystkich mediów. Roboty obejmują prace: wewnętrzne, zewnętrzne - murowe, wewnętrzne - ściany i sufity, wewnętrzne - posadzki, podłogi, stolarkę okienną i drzwiową, docieplenie ściany wewnętrznej budynku, elewacyjne fundamentowe, elewacyjne ścian zewnętrznych, wykonanie stopnia wejściowego, opaski, wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki, demontażu i montażu nowej instalacji: odgromowej, elektrycznej, montażu instalacji telewizyjnej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, montażu elektrycznych podgrzewaczy CWU i grzejników. 1.1.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane - czynności niezbędne do wykonania zamówienia na podstawie przedmiaru robót (prace ogólnobudowlane, wszelkie prace instalacyjne, prace montażowe wszelkich urządzeń). Wykonawca lub podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. a) Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na zadanie, które jest przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu oświadczenia, że w/w osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu. b) Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia będzie mógł zażądać od Wykonawcy, aby przedłożył on dokumenty potwierdzające zatrudnienie w/w osób, w tym: kopii umów o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, oświadczenia od zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w niniejszym punkcie nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 2. Dalszy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa/zgłoszeniowa, w tym specyfikacja techniczna, które stanowią integralną część SIWZ. 2.2. Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. 2.3. Zestawienie robót do wykonania oraz ich ilość zawiera, stanowiący załącznik do SIWZ – przedmiar robót. Jednocześnie Zamawiający podkreśla, iż dołączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. 2.4. Zamawiający proponuje/zaleca Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 2.5. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Muzeum Etnograficzne w Toruniu - remonty
Dodano: 2023-08-02 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-07-12 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-06-15 - Prace budowlane i modernizacyjne w budynkach OSP w miejscowościach Sadki i Anieliny
Dodano: 2023-04-18 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2021-01-20 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2020-12-08 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi, Pracowni Cytostatyków, Kancelarii Ogólnej oraz Zakładu Neuroonkologii Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2020-11-02 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Kancelarii Ogólnej i Zakładu Neuroonkologii Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2020-10-05