Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części świetlicy wiejskiej na dwa lokale mieszkalne

Gmina Drzycim ogłasza przetarg

  • Adres: 86-140 Drzycim, ul. Podgórna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3317079 , fax. 52 3317079
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drzycim
    ul. Podgórna 10
    86-140 Drzycim, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3317079, fax. 52 3317079
    REGON: 92351009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części świetlicy wiejskiej na dwa lokale mieszkalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania dwóch jednoprzestrzennych pomieszczeń świetlicy znajdujących się w zachodniej części budynku na dwa lokale mieszkalne. 1.1.1. Każde z pomieszczeń przeprojektowane na dwupokojowe mieszkanie z aneksem kuchennym i łazienką. Wejście do mieszkań w elewacji frontowej południowo-zachodniej. Zakres składa się z kompleksowej przebudowy pomieszczeń włącznie z instalacją wszystkich mediów. Roboty obejmują prace: wewnętrzne, zewnętrzne - murowe, wewnętrzne - ściany i sufity, wewnętrzne - posadzki, podłogi, stolarkę okienną i drzwiową, docieplenie ściany wewnętrznej budynku, elewacyjne fundamentowe, elewacyjne ścian zewnętrznych, wykonanie stopnia wejściowego, opaski, wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki, demontażu i montażu nowej instalacji: odgromowej, elektrycznej, montażu instalacji telewizyjnej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, montażu elektrycznych podgrzewaczy CWU i grzejników. 1.1.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane - czynności niezbędne do wykonania zamówienia na podstawie przedmiaru robót (prace ogólnobudowlane, wszelkie prace instalacyjne, prace montażowe wszelkich urządzeń). Wykonawca lub podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. a) Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na zadanie, które jest przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu oświadczenia, że w/w osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu. b) Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia będzie mógł zażądać od Wykonawcy, aby przedłożył on dokumenty potwierdzające zatrudnienie w/w osób, w tym: kopii umów o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, oświadczenia od zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w niniejszym punkcie nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 2. Dalszy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa/zgłoszeniowa, w tym specyfikacja techniczna, które stanowią integralną część SIWZ. 2.2. Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. 2.3. Zestawienie robót do wykonania oraz ich ilość zawiera, stanowiący załącznik do SIWZ – przedmiar robót. Jednocześnie Zamawiający podkreśla, iż dołączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. 2.4. Zamawiający proponuje/zaleca Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 2.5. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach