Gmina Chociwel ogłasza przetarg
- Adres: 73120 Chociwel, ul. Armii Krajowej
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 915 622 024 , fax. 915 622 076
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chociwel
ul. Armii Krajowej 52
73120 Chociwel, woj. zachodniopomorskie
tel. 915 622 024, fax. 915 622 076
REGON: 52841600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chociwel.pl. - bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń zaplecza hali widowiskowo-sportowej na świetlicę miejską wraz z wymaganymi instalacjami technicznymi ul. H. Dąbrowskiego 15, Chociwel, dz.nr 340/2 obr. 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Hala widowiskowo-sportowa, położona w Chociwlu przy ul. Dąbrowskiego 15, jest obiektem użyteczności publicznej. Zachodnia część obiektu, która podlega niniejszej inwestycji, składa się z pomieszczeń usytuowanych bezpośrednio pod trybunami hali widowiskowej. Obiekt w tym sektorze składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych, a inwestycja dotyczy części parterowej, która obecnie jest w stanie surowym. Omawiana część budynku posiada niezależne wejście z zewnątrz. Zakres przewidzianej inwestycji obejmie roboty budowlane i wykończeniowe dwóch pomieszczeń wewnątrz budynku. Nie przewiduje się zwiększenia: kubatury i powierzchni zabudowy budynku hali, oraz nie planuje się ingerencji w elewacje budynku (poza instalacją niezbędnych elementów instalacji technicznych systemu wentylacji). Inwestycja obejmie kompleksowe prace ogólnobudowlane i instalacyjne, które szczegółowo opisane są w załączonych przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Celem inwestycji jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń zaplecza hali widowiskowo-sportowej (zlokalizowanych w zachodniej części hali – obecnie w stanie surowym zamkniętym) na wielofunkcyjną świetlicę miejską. Zamówienie podzielone zostaje na trzy części: 1) Zadanie I – wykonanie instalacji CO, wyposażenie p.poż., instalacja kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji wentylacyjnej, 2) zadanie II – wykonanie prac stolarskich, wykonanie posadzek, roboty budowlane. 3) zadanie III – wykonanie prac elektrycznych i nagłośnienie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) I część – 1.500,00 zł. b) II część – 4.000,00 zł c) III część – 1.500,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.09.2017r. do godziny 11.00. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 2. wypełnione i podpisane uproszczone kosztorysy ofertowe; 3. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sal wykładowych nr 122, 107, 108, 109, klatek schodowych nr 1 i 2 w budynku nr 3, ciągów komunikacyjnych nr 1, 2 i 3 na parterze, I piętrze i II piętrze budynku nr 3 w m. Koszalin
Dodano: 2024-04-25 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku głównym Zespołu Szkół w Sławnie im. J.H. Dąbrowskiego
Dodano: 2024-04-05 - Remont pomieszczenia nr 22 i klatki schodowej nr 3 w budynku nr 3 oraz montaż systemu wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2024-01-25 - „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”
Dodano: 2024-01-22 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-12-28 - Kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie robót remontowych polegających na zastępczym usunięciu skutków awarii w budynku przy ul. Ks. Bogusława X 52
Dodano: 2023-11-09 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-10-18 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-10-05 - „Prace konserwatorsko-budowlane i zabezpieczające XIV-wiecznego muru kurtynowego Zamku Książąt Pomorskich w Darłowie”
Dodano: 2023-10-05