Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkoły w Przedmieściu Bliższym na funkcję żłobka

Miasto i Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 783-627-100
  • Data zamieszczenia: 2023-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
    Rynek 1
    27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 0 783-627-100
    REGON: 670224002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkoły w Przedmieściu Bliższym na funkcję żłobka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkoły w Przedmieściu Bliższym na funkcję żłobka . Zaplanowano przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku na parterze skrzydła frontowego Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Przedmieściu Bliższym 141, działka nr 461. Zakres obejmie kompleksowe wykonie robót budowlanych związanych przystosowaniem pomieszczeń do funkcjonowania żłobka gminnego.1. Zakres obejmie wykonanie prac budowlanych wewnętrznych: - demontaż: drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, okien przeznaczonych do wymiany oraz okien likwidowanych, parapetów, uzbrojenia,- rozbiórka podłóg na gruncie, parapetów wewnętrznych,- wykonanie podciągów w miejscach projektowanych otworów okiennych i drzwiowych,- wyburzenia : okno podawcze, otwory drzwiowe, drzwi zewnętrzne, zmiana wysokości otworów, - wykonanie nowych podłóg na gruncie, - wykonanie ścian działowych murowanych.- prace tynkarskie, naprawy tynków, zabudowy g-k przewodów instalacji kanalizacyjnej, c.o. i wentylacji mechanicznej,- prace instalacyjne (instalacje elektryczne , sanitarne)- wykonanie wentylacji mechanicznej,- montaż stolarki drzwiowej i okiennej, parapetów,- wykonanie powłok malarskich, tapetowanie, okładziny ścian i posadzek- montaż elementów dekoracyjnych ścian.- montaż osłon grzejnikowych,- montaż sanitariatów, armatury,- dostawa i montaż wyposażenia.2. Prace zewnętrzne: - rozbiórka opaski, chodnika i schodów terenowych z balustradą,- odsłonięcie ściany południowo-wschodniej wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ściany fundamentowej, opaska z kostki brukowej,-rozbiórka chodnika przed wejściem i ponowne ułożenie po wykonaniu prac izolacyjnych fundamentu, wykonanie wycieraczki wpuszczanej,- wykonanie tynku mozaikowego na części cokołowej,-wykonanie opaski budynku i chodnika z kostki betonowej, Wykonanie ściany oporowej prostopadłej do budynku w miejscu różnicy terenu,- wykonanie schodów terenowych i tarasu zewnętrznego z kostki,- wykonanie balustrad przy schodach terenowych, ścianie oporowej, - remont studzienki doświetlającej,- montaż placu zabaw na podłożu trawiastym. 3. Instalacje elektryczne:- wykonanie zasilania z rozdzielni głównej za pomocą linii zasilającej i projektowanej tablicy rozdzielczej z możliwością opomiarowania podlicznikiem energii elektrycznej 3-fazowej,-w pomieszczeniach żłobka zaplanowano wykonanie oświetlenia oprawami LED,- przewody zasilające zgodnie z dokumentacją układane pod tynkiem lub w niepalnych rurach lub kanałach instalacyjnych,- osprzęt zgodny z projektem zabezpieczony wyłącznikami różnicowoprądowymi i instalacyjnymi oraz rozłącznikami bezpiecznikowymi umieszczonymi w tablicy rozdzielczej,- montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego,- montaż głównej szyny wyrównawczej z bednarki ze stali ocynkowanej oraz szyn uziemiających, wyrównawczych, połączonych z uziomem otokowym budynku,- wykonanie szafy elektrycznej. W pomieszczeniach zaprojektowano system SWIN, instalację RTV i system wideofonowy. 4. Instalacje sanitarne, zakres obejmie: - przebudowę instalacji centralnego ogrzewania,- demontaż starych rur uciągów, zaworów, grzejników członowych, - wykonie nowych rurociągów, zaworów, montaż nowych grzejników- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,- instalację wodociągową,- instalację kanalizacyjną.5. Wyposażenie pomieszczeń żłobka:a) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Sali nr 1 i nr 2 tj.:- szafa na pościel i łóżeczka,- zestaw mebli,- fotel,- mały stolik,- dywany, - krzesełka do karmienia,- stół prostokątny,b) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia łazienek, tj.: - pojemniki na papier, dozowniki do płynu, dozowniki na mydła w płynie, lustra, podajniki ręczników papierowych,- szafki wiszące, nocniki, przewijaki, materace,- półki na pieluchy i akcesoria,- podesty do WC;c) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia szatni, tj.:- szafki z drzwiczkami,- siedziska piankowe,- ścianki manipulacyjno – sensoryczne,- tablice korkowe,- wózki, gąsienice spacerowe.d) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rozdzielni, tj.:- stół ze zlewem,- zmywarka,- stół przyścienny,- chłodziarka,- kuchenka indukcyjna,- pojemnik na odpadki.e) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia szatni, magazynu, tj.:- szafki kuchenne, szafka socjalna, stolik, krzesło, regał magazynowy.f) Elementy placu zabaw: - domek z magicznym dzwonkiem,- mały stoki piknikowy,- małpi gaj z podwójną zjeżdżalnią,- piaskownica żółw. Szczegółowy wykaz wyposażenia określono w projekcie technicznym – Architektura oraz przedmiarze robót.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, obsługa geodezyjna, prowadzenia dziennika budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:1) Projekt zagospodarowania terenu i projekty techniczne: architektura, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne. 2) przedmiary robót: budowlany, elektryczny, sanitarny, wyposażenia.3) STWIORB,4) wzór umowy.Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia, a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu2) niepodlegania wykluczeniuOświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) Zdolność techniczna lub zawodowa:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.a) Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu budowy, przebudowy, remontu budynku o wartości inwestycji min. 100 000,00 zł brutto każda.b) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, jeżeli wykaże że ten dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby: - Kierownik budowy – minimum 1 osoba. Osoba/Osoby na stanowisku kierownika budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, - oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach