Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Centrum Komunikacji Miasta Łańcuta

Miejski Zarząd Budynków ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Traugutta
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 029 , fax. 172 252 815
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków
    ul. Traugutta 20
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 029, fax. 172 252 815
    REGON: 69051407800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzb.lancut.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Centrum Komunikacji Miasta Łańcuta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Centrum Komunikacji Miasta Łańcuta. Zakres zamówienia obejmuje: 1) roboty budowlane: a) wydzielenie ściankami działowymi; b) montaż drzwi wewnętrznych; c) malowanie ścian wewnętrznych; d) montaż paneli podłogowych; e) niezbędne roboty rozbiórkowe, demontażowe, przebicia, bruzdy) wraz z uzupełnieniem warstw wykończeniowych po rozbiórkach; 2) roboty sanitarne: a) niezbędne roboty rozbiórkowe i demontażowe; b) instalacja centralnego ogrzewania: c) instalacja klimatyzacji: d) instalacja wentylacji mechanicznej; 3) roboty elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie Podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi (jeżeli dotyczy - składane wraz z ofertą): 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja - w Formularzu Oferty. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach