Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej z lokalem mieszkalnym na budynek przedszkola z lokalem mieszkalnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 326/1 w Gutowcu ul. Czerska 25 – etap I

Zespół Szkół w Rytlu ogłasza przetarg

  • Adres: 89642 Rytel, ul. ks. A. Kowalkowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 398 51 98 , fax. 52 398 51 98
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Rytlu
    ul. ks. A. Kowalkowskiego 6
    89642 Rytel, woj. pomorskie
    tel. 52 398 51 98, fax. 52 398 51 98
    REGON: 77155487900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej z lokalem mieszkalnym na budynek przedszkola z lokalem mieszkalnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 326/1 w Gutowcu ul. Czerska 25 – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej z lokalem mieszkalnym na budynek przedszkola z lokalem mieszkalnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na działce nr 326/1 w Gutowcu ul. Czerska 25 – etap I. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) Prace budowlane – roboty rozbiórkowe na parterze budynku:  demontaż stolarki drzwiowej,  wykonanie otworów w ścianach,  rozebranie istniejących posadzek,  demontaż instancji co,  demontaż instalacji wod – kan,  demontaż instalacji elektrycznych i niskoprądowych,  skucie istniejących tynków,  zagospodarowanie terenu – etap I. b) Prace budowlane wykonywane będą metodą tradycyjną: - istniejące ściany i ścianki działowe w części przebudowy należy przemurować dostosowując do nowego układu pomieszczeń, - projektowane ściany i ścianki wewnętrzne dla kondygnacji nadziemnych z płyt G-K na stelażu z profili stalowych, - kominy, - nadproża i podciągi, - stropy i stropodachy, - izolacje przeciwwodne, - izolacje termiczne, - prace wykończeniowe. c) Instalacje sanitarne  wewnętrzna instalacja wodociągowa,  wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,  wewnętrzna instalacja wentylacji,  wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania zasilana z zbiornika zewnętrznego gazem płynnym,  instalacja gazu płynnego wraz z zbiornikiem zewnętrznym,  instalacje elektryczne i niskoprądowe, 2. Wykonawca będzie prowadził roboty rozbiórkowe z zachowaniem maksymalnej ostrożności dokładnie przestrzegając przepisów BHP. Rozbiórki elementów konstrukcyjnych nie wolno prowadzić jednocześnie w kilku miejscach. Podczas robót należy dokonywać bieżącej oceny stanu poszczególnych elementów i w miarę potrzeb wykonać ich zabezpieczenie lub wzmocnienie konstrukcji. Wykonawca na bieżąco będzie utylizował materiały pochodzące z rozbiórek. 3. Zapewnienie niezbędnych warunków do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne: a) wejście do budynku z poziomu terenu, b) sale i wc znajdują się na poziomie parteru i są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: 5.1. Wykonywaniu robót instalacyjnych w zakresie: 5.1.1. instalacji wodociągowych, 5.1.2. Instalacji kanalizacji sanitarnych, 5.1.3. wentylacji, 5.1.4. centralnego ogrzewania, 5.1.5. gazu płynnego, 5.1.6. instalacji elektrycznych i niskoprądowych Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach