Powiat Prudnicki ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
- Data zamieszczenia: 2020-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
ul. Kościuszki 76
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
REGON: 53141260000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego - placówki opiekuńczo – wychowawczej w miejscowości Mochów– wykonanie zakresu instalacji elektrycznej w obiekcie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowe zamówienia dotyczy przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek zamieszkania zbiorowego - placówki opiekuńczo – wychowawczej z częścią biurową – w zakresie instalacji elektrycznych. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Mochów w gminie Głogówek. - Zakres robót instalacyjnych elektrycznych obejmuje wykonanie nowej instalacji elektrycznej, obejmującą wewnętrzne linie zasilające gniazda wtykowe i oświetlenie, instalacji odgromowej, instalacji telefonicznej, komputerowej i instalacji RTV-SAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz: o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu
Dodano: 2023-08-14 - Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu
Dodano: 2023-07-03 - „Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krapkowicach” (2)
Dodano: 2023-06-29 - „Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krapkowicach”
Dodano: 2023-06-29 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Przyłączenie do sieci gazowej z wykonaniem ogrzewania gazowego budynków przy Alei Przyjaźni 42 i 61 w Opolu"
Dodano: 2023-06-21 - Modernizacja instalacji elektrycznej , SSWiN, SSP, CCTV - I/Głubczyce
Dodano: 2023-04-14 - Uniezależnienie źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej od dostaw oleju opałowego i gazu ziemnego z Rosji
Dodano: 2023-03-13 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych – konserwacja, naprawa i wymiana instalacji elektrycznych lub usuwanie awarii w budynkach lub lokalach stanowiących zasób Gminy Opole w 2023 roku.
Dodano: 2023-01-20 - Remont z dostosowaniem pomieszczeń w celu przekształcenia Działu Farmacji w Aptekę szpitalną
Dodano: 2022-08-30 - Instalacja paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kolonowskie
Dodano: 2022-07-27