Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2020

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg 45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe 45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233221-4 – Malowanie nawierzchni 45233222-1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233290-8 – Instalowanie znaków drogowych Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów” w roku 2020. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje poniższe prace: 1) Roboty podstawowe – waga 75%, w tym: 1.1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm po zagęszczeniu masą mineralno-asfaltową na gorąco (bez wycinki) – waga 17%; 1.2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm po zagęszczeniu masą mineralno-asfaltową na zimno – waga 3%; 1.3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów – waga 3%; 1.4) Wzmocnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym/frezem asfaltowym z zawałowaniem – grubość warstwy po zagęszczeniu 5-7 cm – waga 29%; 1.5) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki rzędowej i brukowca wysokości 16-20 cm na podsypce cementowo-piaskowej – waga 1%; 1.6) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej wysokości 4/6, 5/7, 9/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej – waga 1%; 1.7) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej grubości 6-8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (szara, kolorowa) – waga 1%; 1.8) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 6-8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (szara, kolorowa) – waga 9%; 1.9) Miałowanie/żwirowanie nawierzchni brukowych/kamiennych kruszyną frakcji 0/4 mm – waga 1%; 1.10) Mechaniczne koszenie traw, porostów, chwastów na rowach i poboczach – waga 2%; 1.11) Montaż słupka znaku drogowego z rur ocynkowanych średnicy 60 mm i wysokości do 3,5 m – waga 1%; 1.12) Montaż tarczy znaku drogowego z folią odblaskową II generacji – waga 3%; 1.13) Regulacja tarczy znaku drogowego na słupku – waga 1%; 1.14) Malowanie oznakowania poziomego cienkowarstwowe farbą chlorokauczukową – waga 3%; 2) Roboty pozostałe – waga 25%, w tym: 2.1) Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (płyty 50x50 cm, 35x35 cm, trylinka, kostka betonowa grubości 6-8 cm); 2.2) Rozebranie krawężników betonowych i kamiennych; 2.3) Rozebranie obrzeży betonowych; 2.4) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7cm z odzysku na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 2.5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej z odzysku grubości 6-8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – kostka szara i kolorowa; 2.6) Układanie krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej; 2.7) Układanie obrzeży betonowych 20x6 cm i 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem; 2.8) Wykonanie koryta mechanicznie głębokości 20 cm w gruncie kategorii III-IV; 2.9) Wykonanie koryta mechanicznie głębokości 20 cm w gruncie kategorii III-IV – dodatek lub potrącenie za każde 5 cm różnicy grubości; 2.10) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniem; 2.11) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu; 2.12) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu – dodatek lub potrącenie za każde 5 cm różnicy grubości; 2.13) Wykonanie podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/31.5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu; 2.14) Wykonanie podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/31.5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu – dodatek lub potrącenie za każde 5 cm różnicy grubości; 2.15) Konserwacja rowu przydrożnego (odmulenie do 40 cm ) z odwiezieniem i utylizacją urobku; 2.16) Demontaż słupka znaku pionowego; 2.17) Wyprostowanie pochylonego słupka znaku do pionu; 2.18) Demontaż tarczy znaku pionowego; 2.19) Montaż szyb hartowanych grubości 8 mm w wiatach przystankowych; 2.20) Montaż barier wygrodzeniowych typu A z rur średnicy min. 50 mm o długości elementu 2 m; 2.21) Montaż progu podrzutowego z gum chemoutwardzalnych szerokości 0,9 m (pośrednich i skrajnych). Elementy robót nie ujęte w powyższym wykazie, zgłoszone do realizacji przez Zamawiającego, będą rozliczane według obowiązujących zasad kosztorysowania w oparciu o obmiar powykonawczy, aktualne nakłady z KNNR oraz aktualne średnie ceny pracy sprzętu i materiałów z „SEKOCENBUD” dla województwa opolskiego dla robót inżynieryjnych, instalacji sanitarnych i robót budowlanych, z zastosowaniem wszystkich składników cenotwórczych. Wymagania jakościowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z/ze: • z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.); • rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124, z późn. zm.); • ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.); • specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; • sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Warunki realizacyjne: • Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie prowadzonych robót dla uczestników ruchu i dla obsługi przyległych obiektów; • koszt zabezpieczenia terenu prowadzenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenie jednostkowej; • w czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: zapory, znaki, światła ostrzegawcze, sygnały i inne, zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych; • Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy prawne, w tym warunki i normy techniczne; • każdy wbudowany materiał musi posiadać atest, certyfikat lub aprobatę świadczącą o jego jakości, zgodnie z wymogami norm i być dopuszczony do jego wbudowania wg wymogów obowiązującego prawa oraz uzyskać potwierdzenie przez Zamawiającego na jego wbudowanie; • podłoża pod nawierzchnię drogową winny być zagęszczone do wskaźnika 1.0; • Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na powierzchni ziemi, typu: zawory, studnie, hydranty itp.. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadamia Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu stosownych napraw; • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zakłócenia w ruchu drogowym oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót; • Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty umożliwiając dojścia i dojazd mieszkańcom do przyległych posesji; • materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wbudowania należy składować na wskazanym przez Zamawiającego miejscu; • Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego (uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie jednostkowej); • Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty ich zakończenia; • Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów, koszty materiałów, wywozem gruzu, nadmiaru ziemi z urobku i innych uwzględniając je w cenie jednostkowej; • Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość prowadzonych robót. Sprzęt i środki transportu będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca będzie usuwał na bieżąco na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia lub zniszczenia spowodowane pracą sprzętu i urządzeń; • po zakończeniu robót Wykonawca zgłasza ich zakończenie do Zamawiającego w celu spisania odpowiedniego protokołu odbioru robót w terenie, zabezpieczając swój środek transportowy, w celu odbioru wykonanych robót; • Wykonawca uwzględni w cenie jednostkowej koszt środka transportowego w celu objazdu zakresu robót niezbędnych do realizacji, usunięcia robót awaryjnych, zdarzeń losowych oraz wiosennych i okresowych przeglądów dróg i obiektów mostowych; • Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia; • Wykonawca uwzględni koszty przeglądów raz w tygodniu (w poniedziałki, a w przypadku kiedy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy – w następny dzień roboczy) miasta w celu poinformowania Zamawiającego o zniszczonym oznakowaniu pionowym, urządzeniach bezpieczeństwa ruchu, uszkodzeniach nawierzchni i innych, oraz o zajętych chodnikach i jezdniach przez osoby trzecie. Raz w tygodniu (do następnego dnia przeglądu do godz. 10.00) Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu telefonicznego raportu o zaistniałych sytuacjach; • Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć od zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej teren robót i zakres prowadzonych prac pod rygorem poniesienia wszelkiej odpowiedzialności za szkody i roszczenia osób trzecich powstałe w tym zakresie; • W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca prowadzi działania interwencyjne (Wykonawca zobowiązany jest zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia). Na roboty dotyczące budowy nowych nawierzchni ulepszonych Wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót branży drogowej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach