Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie (dz. nr 454/5; 454/19; 454/21; 452 obr. 006), obejmujące w szczególności: 1) roboty przygotowawcze i ziemne - przygotowanie placu budowy, ogrodzenie terenu, wytyczenie projektowanych elementów budowlanych i instalacji zewnętrznych, wykonanie wykopów; 2) roboty rozbiórkowe; 3) wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych; 4) wykonanie ścian wewnętrznych kondygnacji nadziemnych; 5) wzmocnienie istniejących stropów; 6) towarzyszące roboty konstrukcyjne związane z przebudową - podciągi, wylewki, nadproża, schody zewnętrzne i rampa dla niepełnosprawnych; 7) rozbiórka istniejących biegów i spoczników oraz wykonanie nowej klatki schodowej; 8) wykonanie kominów wentylacyjnych; 9) wykonanie nowej konstrukcji dachowej; 10) roboty wykończeniowe wewnętrzne; 11) izolacje cieplne, akustyczne i przeciwwilgociowe; 12) wykonanie posadzek; 13) wykonanie elementów dodatkowych wyposażenia budynku; 14) roboty wykończeniowe zewnętrzne - stolarka otworowa; cokół i elewacja; zadaszenia nad wejściami; opierzenia i orynnowanie; kominy i pokrycie dachowe; balustrady i parapety; 15) roboty w zakresie instalacji wewnętrznych branży sanitarnej (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa) i elektrycznej oraz teletechnicznej (telefoniczna, domofonowa i telewizyjna); 16) roboty związane z zagospodarowaniem terenu w tym roboty branży drogowej i elektrycznej - dojazd i miejsca postojowe, zieleń, mała architektura, miejsce gromadzenia odpadów stałych, oświetlenie terenu; 17) wykonanie przyłącza sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie terenu robót, - uporządkowanie miejsc prowadzenia robót i ewentualna naprawa nawierzchni, - zabezpieczenie mediów ( woda, prąd, ogrzewania, itp), - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Charakterystyka obiektu po przebudowie: - długość budynku - 35,22m; - szerokość budynku - 12,47m; - powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 1046,37m2; - ilość mieszkań - 25 (parter - 5; I piętro - 7; II piętro - 7; poddasze - 6); - ilość klatek schodowych - 1; - ilość miejsc parkingowych - 9; - powierzchnia zabudowy - 440,88m2; - kubatura obiektu - 5601,29m3. - dostępność dla niepełnosprawnych w obszarze parteru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: - projekty budowlane wszystkich branż; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wg branż; - przedmiary robót wg branż. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Dodatkowe wymogi: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót; 2) Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, który wymaga zatwierdzenia przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego; 3) Dokumentacja projektowa może wskazywać, dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zamiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje oraz wykazać ich równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w terminie do dnia 25.09.2014 r. w wysokości: 50.000,00 PLN. 2. Wadium wypłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją WADIUM W POSTĘPOWANIU NR IZP.2711.11.2014. 5. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 6. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, 3) kwotę gwarancji-poręczenia, 4) termin ważności gwarancji-poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialogard.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach