Przetargi.pl
,,Przebudowa i zmiana przeznaczenia budynku Domu Ludowego w Lipnicy Dolnej na dz. nr ewid. 232/1 na budynek użyteczności publicznej z funkcją mieszkalną’’

Gmina Brzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-212 Brzyska, brak
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134460115 , fax. 134460107
  • Data zamieszczenia: 2023-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzyska
    brak
    38-212 Brzyska, woj. podkarpackie
    tel. 134460115, fax. 134460107
    REGON: 370440270
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzyska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa i zmiana przeznaczenia budynku Domu Ludowego w Lipnicy Dolnej na dz. nr ewid. 232/1 na budynek użyteczności publicznej z funkcją mieszkalną’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z inwestycją pn.: " ,,Przebudowa i zmiana przeznaczenia budynku Domu Ludowego w Lipnicy Dolnej na dz. nr ewid. 232/1 na budynek użyteczności publicznej z funkcją mieszkalną’’ Inwestycja ma na celu utworzenie zasobu mieszkaniowego gminy (mieszkań socjalnych i lokali zastępczych), bazy na potrzeby działalności OSP Lipnica Dolna oraz świetlicy wiejskiej dla mieszkańców. Budynek z lat 90-tych stanowi niedokończoną inwestycję społeczną i obecnie ulega degradacji. Budynek posiada 2 kondygnacje, powierzchnia zabudowy wynosi 351,88 m2, , powierzchnia użytkowa - 574,70 m2, wykonany został stan surowy otwarty - ściany zewnętrzne murowane warstwowe, wewnętrzne jednowarstwowe, stropy żelbetowe wylewane na budowie, dach o konstrukcji drewnianej, wielospadowy, pokryty blachą stalową ocynkowaną powlekaną trapezowąPlanuje się wykonanie montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych co, kotłowni gazowej, instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, odgromowej, wykonanie elewacji i prac wykończeniowych budynku, montaż instalacji fotowoltaiki , wykonanie robót zewnętrznych wraz z ogrodzeniem.Inwestycja ma wielkie znaczenie dla mieszkańców Lipnicy którzy od lat wnioskują o zmianę i zagospodarowanie oraz zakończenie budowy tego budynku. Budynek zlokalizowany jest na terenach należących do zlikwidowanego państwowego przedsiębiorstwa gospodarki rolnej o powierzchni 32, 3065 ha.Utworzone mieszkania socjalne służyć będą zaspokojeniu potrzeb mieszkańców gminy znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej (m.in. ofiar przemocy, samotnych matek) ale również zaspokojeniu potrzeb w przypadku innych sytuacji kryzysowych (np. powódź, pożar) w postaci lokali zastępczych. Działaniem kompleksowym będzie stworzenie bazy operacyjnej OSP. Działania te przyczynią się do zapewnienia bazy lokalowo-magazynowej na wypadek wystąpienia w gminie sytuacji kryzysowej/klęski żywiołowej.Inwestycja wywiera pozytywny wpływ na wszystkich mieszkańców gminy za szczególnym uwzględnieniem mieszkańców wsi Lipnica Dolna. Mieszkania socjalne będą dostępne dla osób potrzebujących z całego terenu gminy, dzięki stworzeniu bazy dla OSP nastąpi poprawa bezpieczeństwa wszystkich mieszkańców a stworzenie świetlicy wiejskiej wpłynie pozytywnie na aktywizację mieszkańców Lipnicy Dolnej i okolicznych wsi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w jednej z form przewidzianych przez PZP. W przypadku wpłaty pieniężnej należy wykonać przelew środków pieniężnych na konto 28 8626 0002 2001 0000 1531 0004. Wadium musi wpłynąć na ww. konto najpóźniej do dnia 20.03.2023 do godz. 900
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli ten wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie dla żadnej części zamó-wienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 1 800 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100) (w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje);4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:- wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 1 800 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100)-dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach