Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 39400 Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 688 25 67 , fax. 15 688 26 87
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
ul. Sienkiewicza 27
39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 15 688 25 67, fax. 15 688 26 87
REGON: 83122086000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnobrzeg.so.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚCIOWA MODERNIZACJA INSTALACJI CO I WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOBRZEGU, UL.HENRYKA SIENKIEWICZA 27 - ETAP II, III, IV i V - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest częściowa modernizacja instalacji co i węzła cieplnego w budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu, ul. Henryka Sienkiewicza 27 - ETAP II, III, IV i V. Szczegółowy zakres robót, został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” zał. nr 8 do SIWZ, „Przedmiarach robót”- zał. nr 7 do SIWZ, „Projekcie technicznym” – zał. nr 11 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej – zał. nr 13 do SIWZ. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.2. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku składania ofert zawierających rozwiązania równoważne Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu rozwiązań równoważnych zawierającego dokładną nazwę, typ, producenta materiału równoważnego w załączniku do oferty wg wzoru opracowanego przez Zamawiającego, stanowiącego Załącznik Nr 12 do SIWZ. Brak wstawienia równoważnych materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia w Załączniku Nr 12 do SIWZ lub nie złożenie tego załącznika uznane zostanie za niestosowanie rozwiązania równoważnego. Ponadto, wraz z wykazem – Załącznikiem Nr 12 do SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia, elementy wyposażenia potwierdzających spełnienie wymogu równoważności np. katalogi, karty techniczne itp. Na podstawie w/w dokumentów Zamawiający – przy udziale Projektanta - dokona sprawdzenia zaoferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli Zamawiający w toku badania ofert stwierdzi, że zaoferowany materiał, urządzenie, elementy wyposażenia nie spełnia wymagań równoważności, oferta zostanie uznana za niespełniającą wymogów SIWZ i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3.3. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić następujące okoliczności: - roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądowym; Wykonawca swoim działaniem, nie może ograniczać pracy Użytkownika (np. powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń, itp.), - roboty wykonywane będą po godzinach pracy Użytkownika, jednak nie później niż do godz. 22.00 i w dni wolne od pracy z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (dni i godziny pracy Użytkownika: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30), - Użytkownik, na wniosek Wykonawcy, w zależności od charakteru prac, może wyrazić zgodę na ich wykonywanie, w godzinach pracy. - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy, doprowadzić budynek oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby praca mogła odbywać się bez zakłóceń. 3.4. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. - Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy dotyczące m.in. bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego. - Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia instalacji, urządzeń i budynku spowodowane przez jego działania. Wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego o fakcie dokonania szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy Gwarancji na całość wykonanego zamówienia” – („Postanowienia gwarancyjne” – zał. nr 2 do umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: w kwocie – 2000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, kotłowni oraz instalacji wodnych w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia i Domu Dziecka w Nowej Sarzynie – I etap
Dodano: 2023-07-07 - ,,Przebudowa i zmiana przeznaczenia budynku Domu Ludowego w Lipnicy Dolnej na dz. nr ewid. 232/1 na budynek użyteczności publicznej z funkcją mieszkalną’’
Dodano: 2023-03-03 - Budowa instalacji co, kotłowni gazowej oraz instalacji gazowej i elektrycznej w budynku UG w Dynowie
Dodano: 2020-09-08 - Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym położonym w Jaśle, przy ul. Słowackiego 6.
Dodano: 2020-09-02 - „Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w Domach Kultury w Białobrzegach /lewa/, Korniaktowie Północnym oraz w Dębinie”
Dodano: 2020-02-26 - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji gazowej dla potrzeb budynku administracyjnego na dz. nr 1310/4 i 1310/5 w Kolbuszowej przy ul. Piekarskiej
Dodano: 2018-09-25 - Rozbudowa kotłowni c.o. o ogrzewanie gazowe w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Jarosław, nr inw. 105/687
Dodano: 2018-08-23 - BUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ ORAZ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU DOMU LUDOWEGO W KORCZYNIE
Dodano: 2018-02-13 - Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
Dodano: 2017-09-28 - Zadanie nr 1: Budowa kotłowni gazowej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej, Zadanie nr 2: Zmiana technologii kotłowni oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym i w budynkach zaplecza gospodarczo -technicznego Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbuszowej
Dodano: 2017-08-11