Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana funkcji sal wykładowych II Z i III Z na pomieszczenia biurowe wraz z remontem pokoi nr 101, 101a, 205, 206, 306, 307, 307a, i 307b - związanym z wykonaniem zaleceń BHP oraz wykonanie zewnętrznej linii zasilającej od projektowanego nowego złącza ZK do RG w budynku dydaktyczno- administracyjnym przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 42 we Wrocławiu

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana funkcji sal wykładowych II Z i III Z na pomieszczenia biurowe wraz z remontem pokoi nr 101, 101a, 205, 206, 306, 307, 307a, i 307b - związanym z wykonaniem zaleceń BHP oraz wykonanie zewnętrznej linii zasilającej od projektowanego nowego złącza ZK do RG w budynku dydaktyczno- administracyjnym przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 42 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa i zmiana funkcji sal wykładowych II Z i III Z na pomieszczenia biurowe wraz z remontem pokoi nr 101, 101a, 205, 206, 306, 307, 307a, i 307b związanym z wykonaniem zaleceń BHP oraz wykonanie zewnętrznej linii zasilającej od projektowanego nowego złącza ZK do RG w budynku dydaktyczno- administracyjnym przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 42 we Wrocławiu, które należy wykonać na podstawie: • Pozwolenia na budowę - decyzja nr 4184/2019 z dnia 09.09.2019 Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. • Projektu budowlanego – jako załącznik do w/w Decyzji. • Projektów wykonawczych wydzielenia pomieszczeń biurowych z sali wykładowej II Z na 2 piętrze oraz sali wykładowej III Z na 3 piętrze budynku dydaktyczno-naukowego: o branża: budowlana, o branża: sanitarna, o branża: elektryczna. • Przedmiarów robót przebudowy sal wykładowych II Z i III Z w budynku A-1 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: o branża: ogólnobudowlana, o branża: instalacje sanitarne, o branża: wewnętrzne instalacje elektryczne i niskoprądowe. • Przedmiarów robót remontu pokoi 101, 101a, 205, 206, 306, 307, 307a i 307b: o branża: budowlana, o branża: elektryczna. • Przedmiaru robót wykonania zewnętrznej instalacji zasilającej budynek A-1. • Specyfikacji Technicznej dla robót budowlano‐montażowych związanych z wydzieleniem pomieszczeń biurowych z sal wykładowych II Z i III Z w budynku dydaktyczno‐naukowym A-1 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. M. Skłodowskiej‐Curie 42, Wrocław, działka nr 21, AM‐32, obr. Plac Grunwaldzki. • Opisu przedmiotu zamówienia 101, 101a, 205, 206, 306, 307, 307a i 307b: o branża: budowlana, o branża: elektryczna. • Opisu przedmiotu zamówienia wykonania zewnętrznej instalacji zasilającej budynek A-1 zlokalizowany przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 42 we Wrocławiu od projektowanego nowego złącza ZK-3 1PP do rozdzielnicy głównej budynku. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: I. Przebudowa i zmiana funkcji sal wykładowych II Z i III Z na pomieszczenia biurowe 1. BRANŻA BUDOWLANA a. demontaż ławek, usunięcie z budynku/utylizacja, b. roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i towarzyszące, c. przekucia, przebicia przez ściany i stropy, d. wykonanie ścian działowych, zabudów instalacyjnych pożarowych, e. wykonanie podłoży i posadzek z paneli podłogowych i wykładziny PCV, f. dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej, g. wykonanie sufitów podwieszanych i zabudów, h. dostawa i montaż stolarki drewnianej okiennej, i. dostawa i montaż stolarki drzwiowej, j. roboty elewacyjne i dekarskie. 2. BRANŻA SANITARNA a. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, b. wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, c. wykonanie instalacji klimatyzacji, d. wykonanie wentylacji mechanicznej, e. przeniesienie umywalki. 3. BRANŻA ELEKTRYCZNA a. prace demontażowe b. wykonanie WLZ i zabezpieczenia TP3 i TP4 (w tym WLZ od projektowanego nowego złącza ZK do RG wraz z trasą kablową biegnącą kondygnacją piwnicy), c. montaż rozdzielnic RB3 i RB4, d. instalacja gniazd wtykowych, e. instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego, f. instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, g. instalacja teletechniczna, h. instalacja odgromowa, i. rozbudowa systemu SSP (systemu sygnalizacji pożaru). II. Remont pokoi nr 101, 101a, 205, 206, 306, 307, 307a, 307b związany z wykonaniem zaleceń BHP 1. BRANŻA BUDOWLANA a. prace rozbiórkowe, b. prace posadzkowe, c. prace tynkarskie i malarskie, d. wymiana drzwi na ppoż. e. demontaż, wyniesienie oraz wniesienie i powtórny montaż wyposażenia 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA a. roboty demontażowe, b. roboty montażowe – instalacje elektryczne, c. roboty montażowe – instalacje teletechniczne, d. pomiary elektryczne. III. Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i konserwacji systemu klimatyzacji zgodnie z wymaganiami producenta – lecz nie mniej niż dwa razy w roku w okresie udzielonej gwarancji, które powinny obejmować w szczególności: a. czyszczenie i dezynfekcję jednostek wewnętrznych, b. czyszczenie jednostek zewnętrznych, c. sprawdzenie sprężarek i wentylatorów, d. sprawdzenie odpływu i szczelności układu odprowadzania skroplin, e. sprawdzenie szczelności układu freonowego potwierdzone protokołem będącym podstawą wpisu do CRO , f. sprawdzenie temperatury i ciśnienia w poszczególnych elementach systemu, g. sprawdzenie połączeń elektrycznych i poprawności pracy automatyki, h. sprawdzenie historii błędów układu oraz przeprowadzenie testów. Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 9000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. Nr 42, poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem: Wadium przetargowe R0AP0000.271.128.2019 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu nie może być wnoszone gotówką do kasy banku lub kasy zamawiającego. Wadium wniesione w ten sposób skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a ) pieniężnej –dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz –oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie umieszczonej w kopercie zwierającej ofertę, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ zawierający informacje oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert oraz części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy b) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z dokumentem pn. „Sposób obliczenia ceny ofertowej”, Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. (wg. załącznika nr 2 i 2a do SIWZ), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (załącznik 3a do SIWZ; jeśli dotyczy), c) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) dokumenty potw. równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), e) kopię dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach