Przetargi.pl
Przebudowa i wyposażenie budynku OSP w Rusinowie na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu

Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6727022 , fax. 0-48 6727023
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
    ul. Żeromskiego 4 4
    26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6727022, fax. 0-48 6727023
    REGON: 00054534300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i wyposażenie budynku OSP w Rusinowie na świetlicę wiejską wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane ogólne budynku: Powierzchnia wewnętrzna - 220,98 m2 Powierzchnia całkowita - 265,70 m2 Kubatura - 895,05 m3 Zakres prac do wykonania: 1) Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe b) roboty ziemne c) konstrukcje betonowe: - fundamenty betonowe - izolacje fundamentów - zbrojenie fundamentów - belki, wieńce, nadproża, słupy - zbrojenie belek, wieńców, podciągów - strop - nadproża - elementy żelbetowe zewnętrzne d) ściany i ścianki, kominy, przewody wentylacyjne e) dach - konstrukcja, pokrycie: - konstrukcja - pokrycie - rynny i rury spustowe - podbitka siding - Izolacje dachu i stropu f) posadzki: - podbudowy - Izolacje - Posadzki ceramiczne g) tynki h) malowanie i) glazura j) sufit podwieszony k) stolarka i ślusarka: - drzwi stalowe - skrzydła drzwiowe - okna PCV l) szafki kuchenne m) docieplenie elewacji 2) Roboty w zakresie nawierzchni: a) opaska wokół budynku, chodniki, place, miejsca postojowe; b) zieleń 3) Instalacja sanitarna: a) przyłącze kanalizacyjne i bezodpływowy zbiornik ścieków: - roboty ziemne - przyłącze kanalizacyjne - Próby b) wewnętrzna instalacja kanalizacji c) instalacja wodociągowa 4) Instalacja elektryczna: a) złącze pomiarowe i tablica rozdzielcza b) wlz i przewodowanie c) osprzęt elektryczny d) oprawy oświetleniowe e) instalacja odgromowa połączeń wyrównawczych f) pomiary elektryczne Powyższy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi oraz załączoną specyfikacją techniczną. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w książce przedmiarów i kosztorysie ofertowym - stanowiącymi załączniki do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 12 000,00 zł słownie: dwanaście tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wymagane jest wykonanie minimum 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych); b)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- w niżej podanych specjalnościach: -architektoniczne lub konstrukcyjne lub architektoniczno-konstrukcyjne,: minimum 1 osoba, -w zakresie robót sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych; minimum 1 osoba -w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; minimum 1 osoba c) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) opłaconej polisy do wysokości minimum 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. e) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp; załącznik nr 3 do oferty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP; c) oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; d) oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oferta powinna również zawierać: - wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do oferty. - wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty. - dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rusinow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach