Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wierzbickiego 3A z uwzględnieniem likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych.

Powiat Lidzbarski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. s0-89 767 7900 , fax. 0-89 767 7903
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lidzbarski
    Kard. Stefana Wyszyńskiego 37 37
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. s0-89 767 7900, fax. 0-89 767 7903
    REGON: 51074252800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wierzbickiego 3A z uwzględnieniem likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO OBEJMUJE Przyziemie: - wykonanie na ścianach fundamentowych zewnętrznych budynku pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie od zewnątrz ścian fundamentowych, - wykonanie nowego cokołu; - wykonanie nowego wejścia do budynku z poziomu terenu, nowej wewnętrznej klatki schodowej oraz szybu dźwigu dla osób niepełnosprawnych; - wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych wg rysunków; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej wg rysunków - wykonanie daszków nad drzwiami zewnętrznymi - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg rysunków; - likwidacja istniejących krat w oknach piwnic; - skucie istniejących tynków, posadzek , wykonanie nowych wg projektu. - wykonanie nowych ścianek działowych - murowanych z cegły wapienno piaskowej; Parter: - rozbiórka przybudówki z przedsionkiem od strony północno-wschodniej - rozbiórka poszycia ścian szczytowych z płyt PW8 - likwidacja poziomych rygli stalowych ścian podłużnych wskazanych w projekcie konstrukcji; - remont ścian szczytowych - przygotowanie podłoża - oczyszczenie i uzupełnienie odparzonych tynków; - wykonanie nowych ścian podłużnych; - docieplenie od zewnątrz budynku, metodą lekką mokrą, - wyburzenie wskazanych ścian działowych i likwidacja istniejących okładzin ceramicznych- wg rysunków; - skucie miejscowe i uzupełnienie istniejących tynków, przetarcie pozostałych i wykonanie szpachli gipsowej; - przebudowa pomieszczeń sanitarnych, wykonanie nowego węzła sanitarnego ogólnodostępnego oraz wc dla osób niepełnosprawnych; - likwidacji istniejącej wentylacji grawitacyjnej , wykonanie nowej wentylacji z rur Spiro - wykonanie nowych ścianek działowych, obudowa istniejących słupów konstrukcyjnych; - rozbiórka istniejącej klatki schodowej, wykonanie nowej, wykonanie szybu dźwigu dla osób niepełnosprawnych; - wykonanie nowych posadzek w części socjalnej; - rozbiórka istniejącej posadzki w salach gimnastycznych, wykonanie nowej posadzki sportowej; - likwidacja istniejących osłon grzejnikowych; - likwidacja istniejącego sprzętu sportowego zamontowanego na salach; - likwidacja wieszaków pozostałych po suficie podwieszonym nad salami gimnastycznymi; - wykonanie nowego sufitu podwieszonego nad salami gimnastycznymi - wykonanie nowego sufitu podwieszanego w części socjalnej, w głównym korytarzu, obudowa istniejącej konstrukcji stalowej poniżej stropu podwieszanego; - wymiana wskazanej na rysunkach stolarki drzwiowej i okiennej; - wykonanie daszku nad wyjściem z sali gimnastycznej; I piętro: - wykonanie węzłów sanitarnych ogólnodostępnych, wc dla osób niepełnosprawnych, wyburzenie niektórych ścian działowych i likwidacja okładzin ceramicznych w sanitariatach - wg rysunków; - przebudowa pomieszczeń lekcyjnych; - likwidacji istniejących okładzin drewnianych, likwidacja szaf wbudowanych; - wykonanie nowych posadzek; - skucie miejscowe i uzupełnienie istniejących tynków, przetarcie pozostałych i wykonanie szpachli gipsowej; - wykonanie nowego sufitu podwieszanego w części socjalnej, obudowa istniejącej konstrukcji stalowej poniżej stropu podwieszanego; - wymiana wskazanej na rysunkach stolarki drzwiowej i okiennej; - likwidacji istniejącej wentylacji grawitacyjnej, wykonanie nowej wentylacji z rur Spiro; - wykonanie nowej balustrady na antresoli oraz przy projektowanych schodach. Dach nad salą gimnastyczną i częścią socjalną : - likwidacja istniejącego pokrycia dachowego z płyt PW8 - likwidacja istniejących wywiewek wentylacyjnych, obróbek blacharskich ścian szczytowych , rynien i rur spustowych; - wykonanie nowego pokrycia na warstwie termoizolacyjnej i paraizolacji. - wykonanie kominów wentylacyjnych ponad dachem; - wykonanie obróbek przy kominach, na ścianie szczytowej, okapów dachów, - wykonanie nowych rynien i rur spustowych. Instalacje wewnętrzne: Wymiana instalacji co, wod.-kan, instalacji elektrycznej, grawitacyjnej, wykonanie wentylacji mechanicznej 5. Podstawowe wielkości. - Powierzchnia zabudowy objęta opracowaniem 1227,40 m2 - Powierzchnia użytkowa całkowita 1701,36 m2 - Kubatura 12 155,85 m? - Płyta boiska (sala duża) 17 x 29,80m h=7,65m - Płyta boiska (sala mała) 11,70x17,80m h=7,65m - Widownia teleskopowa składana - 60 miejsc Szczegółowy zakres robót określono w dokumentacji projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 50.000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na dzień składania ofert w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 10 SIWZ. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymaganych w pkt 10 ppkt 4-6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymane dokumenty: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów z punktu 4 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować : a) kierownikiem budowy legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej, posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. b) Kierownikiem robót sanitarnych legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sieci sanitarnych, posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót, c) Kierownikiem robót elektrycznych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych ww. kierowników i zaświadczenia o przynależności ich do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 8. Wykaz prac, które Wykonawca przewiduje powierzyć podwykonawcom. 9. Wykaz robót budowlanych ( minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji hali sportowej ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 10. Opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 1.000.000 PLN (słownie: jeden milion złotych). 11. Kosztorys ofertowy 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy. 13. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty oryginał tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlidzbarski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach