Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej w celu odprowadzenia wód opadowych z budynku przy ul. Osadowej 6 w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – modernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Osadowej, Świętokrzyskiej i Parkowej” oraz wykonanie zagospodarowania terenu wokół obiektu na działkach nr ew. 1/2, 1/4, 1/5, 1/6, 1/7, 1/8 (obręb 41, arkusz 6) w Ostrowcu Świętokrzyskim, dokonanie rozbiórki dwóch ciągów budynków gospodarczych w sąsiedztwie budynku nr 8 wraz z remontem istniejącego fragmentu ogrodzenia i częściową rozbiórką muru ogrodzeniowego, wykonanie oświetlenia, budowa dróg dojazdowych, chodników o nawierzchni z płyt ażurowych betonowych, parkingów oraz zagospodarowanie terenów zielonych w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie terenu przy budynkach mieszkalnych przy ul. Osadowej, Świętokrzyskiej i Parkowej”

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 29100983400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej w celu odprowadzenia wód opadowych z budynku przy ul. Osadowej 6 w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – modernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Osadowej, Świętokrzyskiej i Parkowej” oraz wykonanie zagospodarowania terenu wokół obiektu na działkach nr ew. 1/2, 1/4, 1/5, 1/6, 1/7, 1/8 (obręb 41, arkusz 6) w Ostrowcu Świętokrzyskim, dokonanie rozbiórki dwóch ciągów budynków gospodarczych w sąsiedztwie budynku nr 8 wraz z remontem istniejącego fragmentu ogrodzenia i częściową rozbiórką muru ogrodzeniowego, wykonanie oświetlenia, budowa dróg dojazdowych, chodników o nawierzchni z płyt ażurowych betonowych, parkingów oraz zagospodarowanie terenów zielonych w ramach zadania budżetowego pn.: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie terenu przy budynkach mieszkalnych przy ul. Osadowej, Świętokrzyskiej i Parkowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część I: Przebudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej przy ul. Osadowej 6 w Ostrowcu Świętokrzyskim. W ramach I części zamówienia, tj. przebudowy i termomodernizacji budynku należy wykonać: Prace rozbiórkowe: a) Rozbiórka dobudówek znajdujących się po obu stronach budynku, b) Rozbiórka więźby dachowej wraz z pokryciem azbestem i orynnowaniem, c) Rozbiórka stropów drewnianych nad parterem i piętrem oraz fragmentu stropu ceglanego nad piwnicą, d) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, e) Demontaż nadproży nad poszerzanymi otworami, f) Skucia tynków wewnętrznych, g) Podkucie ścian nośnych w klatce schodowej od strony spoczników w celu zapewnienia odpowiednich szerokości zgodnych z warunkami technicznymi oraz podkucie fragmentów ścian przy wejściach do mieszkań w celu swobodnego użytkowania, h) Demontaż istniejących przewodów kominowych na poddaszu, i) Rozbiórka istniejących biegów schodowych, j) Rozbiórka ścian działowych oraz nośnych w miejscach projektowanych otworów i przebić, k) Częściowa rozbiórka ścian w piwnicy (z pozostawieniem filarów), l) Rozbiórka wszystkich instalacji wewnętrznych. Prace budowlane i wykończeniowe: a) Oczyszczenie elewacji za pomocą hydrościerania z zastosowaniem atestowanego ścierniwa, uzupełnienie ubytków, b) Zabezpieczenie elewacji dwoma warstwami środka hydrofobizującego, c) Zamontowanie zabezpieczeń przeciw gołębiom na wystających z elewacji elementach, d) Odgrzybianie, zabezpieczenie przed wykwitami solnymi ścian, e) Termomodernizacja obiektu wykonana od wewnątrz, przy użyciu mineralnych płyt izolacyjnych z lekkiego betonu komórkowego gr. 16 cm, f) Wymiana stropów nad parterem i pierwszym piętrem oraz częściowo nad piwnicą dla zapewnienia odporności ogniowej oraz wzmocnienia konstrukcji budynku, g) Wymiana warstw posadzkowych wraz z dociepleniem stropu nad piwnicą, h) Wykonanie nowych klatek schodowych żelbetowych monolitycznych, i) Dostosowanie poziomu terenu przy wejściu do budynku do poziomu posadzki oraz wykonanie pochylni o odpowiednim spadku na klatce schodowej na parterze, j) Wykonanie izolacji poziomej w technologii iniekcji krystalicznej ścian piwnic oraz izolacji pionowej, k) Wymiana konstrukcji i pokrycia dachu polegająca na odtworzeniu istniejącego dachu przy uwzględnieniu przekrojów elementów spełniających wymagania konstrukcyjne oraz wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 25 cm, l) Wyburzenie ścian pomiędzy pomieszczeniami piwnicznymi z pozostawieniem filarów piwnicy oraz wykonanie zamurowań, m) Wykonanie dodatkowych przewodów kominowych z kształtek ceramicznych w bruzdach w istniejących ścianach zapewniając wentylację nowoprojektowanym mieszkaniom, n) Wykonanie drewnianego podestu na poddaszu poza obszarem suszarni w celu dostępu do kominów, o) Wymiana rur spustowych i rynien, obróbek blacharskim na elementy wykonane z blachy cynkowo-tytanowej, p) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, q) Wykonanie projektowanych ścianek działowych oraz ścian wydzielenie wraz z otynkowaniem, r) Wykonanie doświetlenia w łazienkach z pustaków szklanych dł. 152 cm na wysokości 200-240 cm, s) Wykonanie nowych podłóg i posadzek wraz z izolacją termiczną i przeciwwilgociową, t) Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych wod-kan, c.o., elektrycznych oraz instalacji wentylacji mechanicznej, domofonu oraz rurażu dla okablowania instalacji Internetu, u) Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej – ok. 140 m (należy wykonać inspekcję TV instalacji kanalizacji deszczowej). Uwaga! Budowę przyłącza kanalizacji deszczowej należy wykonać do dnia 15 września 2020 r. Zagospodarowanie terenu wokół budynku nie wchodzi w zakres I części przedmiotu zamówienia. W części I przedmiotu zamówienia nie należy uwzględniać następujących pozycji przedmiaru: 1) 1.15 Elementy zewnętrzne: a) 15.1 - Chodniki i plac gospodarczy, b) 15.2 - Projektowane miejsca postojowe, c) 15.3 – Zieleń. W budynku zaprojektowano osiem mieszkań, po cztery na każdym piętrze. Parter: - lokal nr 1 - jeden pokój dzienny z kuchnią, łazienką i przedpokojem - 45,85 m2, - lokal nr 2 – pokój dzienny i sypialnia z kuchnią, łazienką i przedpokojem – 60,27 m2, - lokal nr 3 dla os. niepełnosprawnej – jeden pokój dzienny z aneksem kuchennym, łazienką i przedpokojem – 45,44 m2, - lokal nr 4 – jeden pokój dzienny z kuchnią, łazienką i przedpokojem – 42,58 m2. Piętro: - lokal nr 5 – jeden pokój dzienny z kuchnią, łazienką i przedpokojem – 46,99 m2, - lokal nr 6 – pokój dzienny z aneksem kuchennym i sypialnia z łazienką oraz przedpokojem – 61,49 m2, - lokal nr 7 – pokój dzienny z aneksem kuchennym, łazienką i przedpokojem – 46,67 m2, - lokal nr 8 – pokój dzienny z kuchnią, łazienką i przedpokojem – 43,72 m2. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu - zgodnie z projektem. - Powierzchnia użytkowa mieszkań: ok. 393,01 m2, - Powierzchnia komunikacji: ok. 82,17 m2. - Kubatura budynku ok. 3680 m3. 2) Część II: Wykonanie zagospodarowania terenu wokół obiektu na działce nr ew. 1/2, 1/4, 1/5, 1/6, 1/7, 1/8 (obręb 41, arkusz 6) w Ostrowcu Świętokrzyskim - wykonanie oświetlenia, budowa dróg dojazdowych, chodników o nawierzchni z płyt ażurowych betonowych, parkingów oraz zagospodarowanie terenów zielonych. W ramach II części zamówienia, tj. zagospodarowanie terenu pomiędzy budynkami nr 5, 6, 7 i 8 przy ul. Osadowej należy wykonać: 1) Roboty przygotowawcze: a) Wycinka drzew i krzewów, b) Rozbiórka istniejącej zabudowy (szalety i pojedyncze budynki garażowe), c) Rozbiórka istniejącego zagospodarowania ogródków przydomowych (ławki, huśtawki, pergole, altanki), d) Rozbiórka nawierzchni istniejących dróg, chodników, dojść do klatek schodowych i innych istniejących utwierdzeń terenu, e) Roboty ziemne w zakresie niwelacji terenu. 2) Roboty budowlane: a) Budowa dróg dojazdowych o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych – ok. 688m2, kostki brukowej betonowej- ok. 592 m2 b) Budowa chodników i dojść do klatek z kostki brukowej betonowej –ok. 1510 m2 c) Budowa miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej – ok. 509 m2 d) Budowa schodów terenowych z kostki brukowej betonowej - ok.10 m2 e) Budowa osłon śmietnikowych o konstrukcji murowanej, posadowionej na płycie betonowej – wylewanej – 2 szt. f) Budowa placów rekreacyjnych o nawierzchni trawiastej, utwardzonej kratką trawnikową poliestrową, g) Wykonanie ogrodzeń przydomowych ogródków, h) Remont istniejącego budynku szaletu, i) Budowa oświetlenia terenu objętego opracowaniem projektowym w postaci okablowania ziemnego wraz z montażem słupów parkowych wysokości 6,0 m, z oprawami parkowymi, bezwysięgnikowymi z daszkiem i źródłem światła LED, j) Urządzenie terenów zielonych z wysiewem traw oraz nasadzeniami zieleni izolacyjnej niskiej (krzewy – 520 szt.) i wysokiej (drzewa – 42 szt.) oraz wysiewem traw o łącznej powierzchni ok. 5000,00 m2. Nawierzchnie utwardzone należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową z zachowaniem określonych warstw konstrukcyjnych: • konstrukcje dróg dojazdowych, miejsc postojowych i placyków gospodarczych: - podłoże dogęszczone mechanicznie, - warstwa odsączająca z piasku stabilizowana mechaniczne gr. 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechaniczne (tłuczeń 31-64mm + kliniec 4-31mm) gr. 25 cm., - podsypka cementowo – piaskowa (1:3) gr. 5 cm, - kostka betonowa brukowa gr. 8 cm, kolor szary, nawierzchnia obramowana krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie betonowej z oporem. • konstrukcje chodników i dojść do klatek schodowych: - podłoże dogęszczone mechanicznie, - warstwa odsączająca z piasku stabilizowana mechaniczne gr. 10cm, - podsypka cementowo – piaskowa (1:3) gr. 5 cm, - kostka betonowa brukowa gr. 6 cm, kolor miodowy, nawierzchnia obramowana obrzeżem betonowym 6x20x100 na podsypce cementowo-piaskowej. • konstrukcja nawierzchni z płyt betonowych ażurowych: - podłoże dogęszczone mechanicznie, - warstwa odsączająca z piasku stabilizowana mechaniczne gr. 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechaniczne (tłuczeń 31-64mm + kliniec 4-31mm) gr. 25 cm., - podsypka cementowo – piaskowa (1:3) gr. 5 cm, - płyty ażurowe betonowe gr. 10 cm, wypełnione żwirem. Zamawiający informuje, że w kosztorysie ofertowym dla II części zadania należy dodatkowo uwzględnić niżej wymienione pozycje robót, które zostały uwzględnione w przedmiarze robót dla III części zamówienia, pn.: „Rozbiórka dwóch ciągów budynków garażowo - gospodarczych w sąsiedztwie budynku nr 8” tj. : 1) 2.2 Ogrodzenie wewnętrzne ogródków przydomowych wys. 1.5m z siatki na słupkach stalowych 2) Utwardzenie terenu a) 3.1 Utwardzenie terenu przy istniejących garażach wolnostojących z dwoma zjazdami z ul. Osadowej – nawierzchnia z tłucznia” 3) 4. Remont szaletu publicznego a) 4.1 Roboty rozbiórkowe b) 4.2 Pokrycie c) 4.3 Roboty montażowe d) 4.5 Rusztowania Wykonawca tej części zamówienia będzie zobowiązany do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej zakres całości zamówienia określony w częściach I, II i III. Wykonawca do dnia 26.10.2020r. dostarczy do Zamawiającego potwierdzanie zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wykonawca w terminie do 2 miesięcy od daty odbioru przekaże Zamawiającemu mapę inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów w/w ośrodka. Brak inwentaryzacji w powyższym terminie skutkować będzie zleceniem opracowania mapy przez Zamawiającego, a kosztami jej wykonania zostanie obciążony Wykonawca. 3) Część III: Wykonanie rozbiórki dwóch ciągów budynków gospodarczych w sąsiedztwie budynku nr 8 wraz z remontem istniejącego fragmentu ogrodzenia i częściową rozbiórką muru ogrodzeniowego. W ramach III części zamówienia, tj. rozbiórki dwóch ciągów budynków zlokalizowanych w sąsiedztwie budynku nr 8 przy ul. Osadowej należy dokonać: a) Rozbiórki dwóch budynków garażowo – gospodarczych: -budynek nr 1 o wymiarach 79,85 m x 4,65 m i wysokości 4,50 m (kubatura1.292,00 m3) -budynek nr 2 o wymiarach 93,60 m x 4,65 m i wysokości 4,50 m (kubatura 1.532,00 m3, b) Wycinki drzew i krzewów, c) Rozbiórki części muru ogrodzeniowego (do wysokości 2 m) na długości ok. 94 mb, wraz z jego remontem ( wykonanie zabezpieczenia górnej części pozostawionego muru poprzez wykonanie daszków czapy nakrycia betonowego wraz z tynkowaniem ścian stanowiących jednocześnie mur ogrodzeniowy), d) Wykonania remontu części ogrodzenia ( demontaż istniejących płyt betonowych i montaż elementów z blachy trapezowej ocynkowanej – ok 146 m2) e) Wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki wraz z uporządkowaniem i wyrównaniem terenu. W kosztorysie ofertowym dla III części zadania nie należy uwzględniać niżej wymienionych pozycji robót uwzględnionych w przedmiarze, które należy wykonać w ramach II części zamówienia pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół budynków mieszkalnych nr 5,6,7 i 8 przy ul. Osadowej na działkach nr ew. 1/2,1/4,1/5, 1/6,1/7,1/8 (obręb 41, arkusz 6) w Ostrowcu Świętokrzyskim” : 1) 2.2 Ogrodzenie wewnętrzne ogródków przydomowych wys. 1.5m z siatki na słupkach stalowych 2) Utwardzenie terenu b) 3.1 Utwardzenie terenu przy istniejących garażach wolnostojących z dwoma zjazdami z ul. Osadowej – nawierzchnia z tłucznia” 3) 4. Remont szaletu publicznego e) 4.1 Roboty rozbiórkowe f) 4.2 Pokrycie g) 4.3 Roboty montażowe h) 4.5 Rusztowania W kosztorysie ofertowym dodatkowo należy uwzględnić wycinkę 16 szt. drzew o średnicy pnia w przedziale 20 – 60 cm wraz z karczowaniem pni i wywozem do 10 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1. 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy) dla części I zamówienia 2. 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) dla części II zamówienia 3. 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące) dla części III zamówienia 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 21 maja 2020 r. do godz. 9.30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. Dodatkowo Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu dokumentację projektową, o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach