Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Szkoły Muzycznej I stopnia w Siennie

Gmina Sienno ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 378-60-18 w. 22 , fax. 483 786 134
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sienno
    ul. Rynek
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 048 378-60-18 w. 22, fax. 483 786 134
    REGON: 54289900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sienno.pl/index.php?ids=36

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Szkoły Muzycznej I stopnia w Siennie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest dokończenie przebudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Siennie oraz rozbudowa o pomieszczenia Szkoły Muzycznej wraz z instalacjami wew. (wod.-kan., c.o., eN, wentylacji mechanicznej) oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną (dojścia, dojazdy, droga pożarowa z placem manewrowym, oświetlenie). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca uzyska również w imieniu Zamawiającego ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Całość przedmiotowego obiektu pełni funkcje związane z oświatą (nie wydzielono stref użytkowanych w inny sposób). W poziomie parteru zaprojektowano 7 sal lekcyjnych, salę teatralno-koncertową, węzły sanitarne i pomieszczenia magazynowe. Dodatkowo dla osób występujących na scenie przewidziano zaplecze złożone z pomieszczeń szatni oraz węzłów sanitarnych. Kondygnacja piętra zaprojektowana jako łącznik do piętra 1 segmentu C istniejącego budynku. Budynek posiada możliwość swobodnej komunikacji z budynkiem istniejącym. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu. - Powierzchnia zabudowy - 1367,33 m2 - Powierzchnia użytkowa - 1247,06 m2 - Kubatura brutto - 8978,05 m3 - Wysokość pomieszczenia sali teatralno-koncertowej - 5,45-5,95m (w poziomie sceny - 5,20m) - Wysokość pozostałych pomieszczeń - 3,05m - Wysokość budynku - 8,85m - Ilość kondygnacji nadziemnych budynku - 1 kondygnacja (łącznik 2 kondygnacje) Projektowany budynek konstrukcji mieszanej. Konstrukcję nośną stanowią ściany murowane posadowione na ławach fundamentowych oraz słupy żelbetowe podpierające dach sali teatralno-koncertowej posadowione na stopach fundamentowych. Zadaszenie parteru oraz łącznika stanowi strop prefabrykowany typu Teriva 6.0 ocieplony styropianem i pokryty papą asfaltową termozgrzewalną. Dach nad salą teatralną konstrukcji stalowej w postaci dźwigarów kratowych. Pokrycie dachu Sali teatralno-koncertowej stanowi papa asfaltowa układana na wełnie mineralnej opartej za pośrednictwem blachy trapezowej na płatwiach stalowych. Stropodachy zaprojektowano jako płaskie (spadki 1,5% ze względu na odwodnienie). Dach Sali teatralno-koncertowej o spadku 5°. Ściany zewnętrzne. Ściany zewnętrzne gr. konstrukcyjnej 24 cm murowane z bloczków z betonu komórkowego odmiany 600 na zaprawie klejowej do cienkich spoin. Ocieplone styropianem gr. 15 cm, + wyprawa elewacyjna (tynk cienkowarstwowy na siatce z tworzyw sztucznych według technologii wybranego producenta). W pasie o odporności ogniowej EI60 oznaczonym na rysunku ocieplone wełną mineralną gr. 15 cm, + wyprawa elewacyjna (tynk cienkowarstwowy na siatce z włókna szklanego wzmacnianego według technologii wybranego producenta). Od wewnątrz tynk cem. - wap (pom. mokre) lub tynk gipsowy maszynowy (pomieszczenia suche). W miejscach oparcia podciągów i nadproży należy przemurować bezpośrednio pod belką 2 - 3 warstwy z cegły pełnej. Wszystkie ściany konstrukcyjne należy zwieńczyć wieńcem żelbetowym. Obecnie wykonane zostały roboty ziemne i fundamentowe oraz częściowo roboty murowe, żelbetowe i rozbiórkowe. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z faktycznym stanem realizacji inwestycji w terenie. Wizji na placu budowy można dokonać po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Urzędu Gminy Sienno pod nr tel. (48) 3786 011 w 22.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 36 000,00 zł 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: B.S. w Iłży Filia Sienno 19 9129 0001 0050 0560 0008 0015 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Sienno, tj. w Siennie przy ul. Rynek 36/40, od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 -15:15. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne wydane poza granicami RP oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budowami; Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.sienno.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ., 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ). 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem i zakresem wykonanych prac w terenie oraz z zakresem prac do realizacji zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SIWZ . 5) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. . Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1.1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w ofercie nie złożą oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, lub którzy nie złożą wymaganych pełnomocnictw albo złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach