Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pod nazwą „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kampinosie””

Gmina Kampinos ogłasza przetarg

  • Adres: 05-085 Kampinos, ul. Niepokalanowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 725-00-40, , fax. 0-22 725-04-44
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kampinos
    ul. Niepokalanowska 3
    05-085 Kampinos, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 725-00-40, , fax. 0-22 725-04-44
    REGON: 53639600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pod nazwą „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kampinosie””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego wynikającego z dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji pod nazwą: „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkolno–Przedszkolnym w Kampinosie”. 1. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) i odpowiednich przepisów wykonawczych, a ponadto: 1) prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych (lub wynikających z technologii prowadzonych robót), sporządzanie z nich protokołów oraz przekazywanie Zamawiającemu tych protokołów w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady; 2) zapewnienie udziału inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej w cotygodniowych naradach koordynacyjnych oraz pozostałych inspektorów branżowych w zależności od specjalności, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót. 3) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy oraz niezwłoczne stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, tj. w ciągu 24 godzin; 4) kontrolę zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego pod kątem realizacji, identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrolę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji poszczególnych etapów; 5) bieżącą kontrolę prawidłowości realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; 6) wykonywanie nadzoru, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót; 7) obecność inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej na budowie odnotowana w dzienniku budowy z częstotliwością minimum 1 raz w tygodniu, licząc od daty pierwszego wpisu w dzienniku budowy oraz pozostałych inspektorów branżowych w czasie każdorazowego pobytu na budowie; 8) egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych postanowień umowy; 9) prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych; 10) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i urządzeń, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, bądź niezgodnych z wymaganiami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; 11) prowadzenie wszelkich czynności formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót; 12) stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 13) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu (poprzez wpis do Dziennika budowy) lub wnoszenie innych uwag (poprzez wpis do Dziennika budowy) w ciągu 24 godzin od powiadomienia przez Wykonawcę robót o fakcie zgłoszenia do odbioru. 14) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 15) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 16) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, a także przeprowadzania niezbędnych ekspertyz, badań technicznych; 17) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień, w zakresie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; 18) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP; 19) podejmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę robót budowlanych na placu budowy; 20) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta; 21) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót oraz wydawanie Wykonawcy robót budowlanych poleceń przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości; 22) poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 23) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej, a także przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; 24) udział w przeglądach spowodowanych awariami/usterkami zgłoszonymi przez Użytkownika. Opracowanie opinii dotyczących powstania awarii i możliwości jej likwidacji, ustalanie terminów jej usunięcia oraz sprawdzenie skuteczności usunięcia awarii. 25) Inspektor zobowiązany jest, w ramach wynagrodzenia umownego do udziału w przeglądach: - przez okres 36 miesięcy z tytułu gwarancji jakości robót budowlanych, - przez okres 60 miesięcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne, od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót budowlanych, nie krócej jednak niż do dnia usunięcia wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości robot i rękojmi za wady fizyczne oraz do zaakceptowania przez Zamawiającego przeglądu ostatecznego (pogwarancyjnego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Kampinos nr rachunku 91 8015 0004 1000 7315 2010 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu FZ.271.72.2019.PN 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji , jak i pozostałych członków konsorcjum. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach