Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa strzelnicy na terenie LO w Kolbuszowej

Powiat Kolbuszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, 11 Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2275880, , fax. 17 2271523
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kolbuszowski
    11 Listopada 10
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 2275880, , fax. 17 2271523
    REGON: 69058138200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa strzelnicy na terenie LO w Kolbuszowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącej strzelnicy na części działek nr ew. 385/28, 386/16,640/1 na terenie Liceum Ogólnokształcącego w Kolbuszowej wraz z przyłączem wody, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej oraz przebudową i budową ogrodzenia. 1) Przebudowa obejmuje : Istniejący budynek z pomieszczeniami do strzelania a) przebudowa ściany i fundamentu łączącej budynek strzelnicy z kanałami strzelniczymi b) likwidacja stropowej płyty żelbetowej c)demontaż istniejących drzwi d) wyburzenie pozostałych istniejących ścian budynku ( rozbudowa istniejącego pomieszczenia strzelania ) e)skucie istniejącej posadzki cementowej 2) Rozbudowa obejmuje: W części istniejącej znajdują się 3 stanowiska strzelnicze na odległość 50 m, stanowiska zakończone kulochwytem. W części rozbudowanej przewidziano 10 stanowisk strzelniczych o szerokości 1,5m na dodatkowej długości tj. na 25 m. wraz z węzłem sanitarnym oraz pomieszczeniami pomocniczymi. Projektowana rozbudowa parteru będzie o konstrukcji tradycyjnej murowanej z pustaków gazobetonowych. Konstrukcja dachu w części rozbudowywanej - dźwigary deskowe, a w części obiektu nad budynkiem istniejącym - konstrukcja drewniana tradycyjna płatwiowo-krokwiowa. Dach o spadku 20 stopni - pokrycie z blachy trapezowej. Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, ścian fundamentowych styrodurem. Docieplenie dachu wełną mineralną. 3) Instalacje wewnętrzne: - wod -kan - ogrzewanie - wentylacja mechaniczna - instalacje elektryczne 4) roboty zewnętrzne: - przebudowa złącza kablowego - budowa przyłączy: wodociągowego, kan. sanitarnej i deszczowej - ogrodzenie 5) wyposażenie strzelnicy - transportery tarcz, przesłony antyrykoszetowe, żaluzje. 6) Zakres zadania obejmuje także wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (1 szt) a następnie (na zakończenie robót) wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej (1 szt) w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Łącznie 2 szt tablic. Tablicę informacyjną a następnie pamiątkową należy umieścić na przebudowywanym budynku. Tablice należy wykonać zgodnie z Wytycznymi w tym zakresie tj. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 oraz księga identyfikacji wizualnej - Zasady promocji i oznakowania projektów - umowy podpisane od 1 stycznia 2018 roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ (dokumentacja projektowa), oraz w załączniku nr 2 Ogólne warunki umowy. . 2 .Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić min. 3 lata gwarancji. Udzielenie gwarancji na dłuższy okres będzie punktowane w kryteriach oceny ofert. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy, zostaje rozszerzona poprzez udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na okres wskazany w ofercie. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby czynności podejmowane przez wykonawcę lub podwykonawcę związane z realizacją zamówienia tj: - montaż instalacji elektrycznej i niskoprądowej wraz z pomiarami - montaż instalacji kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej - roboty konstrukcyjno-budowlane wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy). Nie dotyczy osób pełniących obowiązki kierownika budowy/robót. 1) Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji zamówienia, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników o których mowa w ust. 3 przy jego wykonywaniu. Wykonawca w trakcie realizacji umowy, na żądanie Zamawiającego przedstawi dowody potwierdzające spełnienie obowiązku, o którym mowa w ust 3. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca i podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, zgodnie z jego oczekiwaniem, poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami wykonującymi wskazane wyżej czynności na podstawie umowy o pracę lub oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z osobami wykonującymi wskazane wyżej czynności na podstawie umowy o pracę lub oświadczenie/a wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę. 3) Kopia umowy/umów o której mowa w pkt 2) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000), przy czym informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Oświadczenie o którym mowa w pkt 2) powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu o którym mowa w ust. 3, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, za każdorazowe niespełnienie wymagań. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Dopuszcza sie także przeprowadzanie kontroli przez przedstawicieli Zamawiającego lub upoważnione osoby trzecie na miejscu wykonania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 20 000,00zł. PLN ( słownie : dwadzieścia tysięcy zł.00/100), 2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj: 1) pieniądzu, Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w: Bank Pekao Nr 09 1240 1792 1111 0010 8529 4083 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ponadto do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy) – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.25a. ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zwaną dalej.pzp.) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając- wraz z ofertą - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust 1 ustawy Pzp . 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w art.25 a ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia-nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawce

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach