Gmina Luzino ogłasza przetarg
- Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
ul. Ofiar Stutthofu 11 11
84-242 Luzino, woj. pomorskie
tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
REGON: 00053989700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w Luzinie od ulicy Młyńskiej do ulicy Mickiewicza. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej od ulicy Młyńskiej do ulicy Mickiewicza w Luzinie, o łącznej długości 1260 metrów. Przedmiot zamówienia określa: a)załącznik nr 5 - przedmiar robót, b)załącznik nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c)załącznik nr 9 - projekt budowlany - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ. 3.2 Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt 4 niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z załączonym kosztorysem ofertowym uwzględniający wszystkie elementy przedmiaru robót zamawiającego z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 2. Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 4.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, oferty należy dołączyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 4.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym 1 osobą posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia i będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych kierownika budowy, kserokopii zaświadczenia o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luzino.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Grawitacyjne odwodnienie terenu w obszarze za kanałem zrzutowym w miejscowości Mosty
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ LUBAŃ - BĘDOMIN
Dodano: 2016-07-25 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjno - rozsączającym w ul. Sędzickiego na działkach nr 71 i 144 obr. 09 w Rumi.
Dodano: 2016-07-25 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Dobrogoszcz - Puc, Kościerska Huta, Skorzewo; budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowy Klincz, Niedamowo, Dębogóry, Mały Klincz - Zielenin i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wdzydze, Wielki Podleś, Mały Klincz gm. Kościerzyna
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W DANKOWIE ul. Jaśminowa , Różana i Storczykowa
Dodano: 2016-07-20 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH NA TERENACH WIEJSKICH GMINY ŻUKOWO
Dodano: 2016-07-14 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Siemirowice wraz z tłocznią TS2.
Dodano: 2016-07-06 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Dankowie
Dodano: 2016-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie miejscowości Wierzchowo Dworzec
Dodano: 2016-06-28 - Budowa sieci wodociągowej na terenie działki nr 100/19, 100/20, 100/21, 103/1 obręb Rozłazino
Dodano: 2016-06-27