Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Sienkiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 425 45 00 , fax. 87 735 20 20; 423 21 50
- Data zamieszczenia: 2021-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
ul. Sienkiewicza 2
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 425 45 00, fax. 87 735 20 20; 423 21 50
REGON: 79031696100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego na terenie SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego na terenie SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń istniejącego Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego oraz rozbudowę Oddziału pomiędzy budynkiem istniejącym szpitala, a parterowym budynkiem przychodni o nw. parametrach technicznych: powierzchnia użytkowa Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego (pomieszczeń objętych zamówieniem) - 472,70m2, powierzchnia zabudowy: 120,00m2, kubatura 1.300 m3. Przebudowywany Oddział znajduje się na niskim i wysokim parterze południowej części środkowego skrzydła Szpitala Powiatowego w Piszu przy ul. Sienkiewicza 2, na działce o nr geod. 267/17. Planowana rozbudowa będzie wykonana w technologii tradycyjnej z elementami żelbetowymi, wysokości dwóch kondygnacji z dachem płaskim. Kondygnacja niższa niskiego parteru połączona z istniejącą kondygnacją niskiego parteru w budynku istniejącym. Kondygnacja druga, wysokiego parteru zostanie połączona z istniejącą kondygnacją wysokiego parteru, gdzie znajduje się obecny Oddział. Zamówienie obejmuje również utwardzenie nawierzchni placu o powierzchni 1.018m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej – 590m2, nawierzchnia z kostki brukowej ażurowej – 428m2). 2) W ramach przedmiotu zamówienia zostaną wykonana(e) nw. instalacje: - wewnętrzna instalacja sanitarna w tym instalacji wodociągowej (w tym hydrantowa) i p.poż, instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła oraz instalacja gazów medycznych, - przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i sieci cieplnej, - wewnętrzna instalacja elektryczna w tym instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego oraz instalacja odgromowa i wyrównawcza, - wewnętrzna instalacja teletechniczna w tym instalacja oddymiająca, instalacja kontroli dostępu, instalacja SSP, instalacja systemu przyzywowego, instalacja telewizji przemysłowej CCTV, sieć strukturalna, - przebudowa zewnętrznej sieci elektrycznej w tym przebudowa linii kablowych oraz przebudowa sieci telekomunikacyjnej. 3. Zamawiający posiada Decyzję Starosty Piskiego nr WZB.6740.388.2020 z dnia 6 października 2020r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, którą stanowi: Projekt budowlanych wielobranżowy załączniki od nr 9 do 14, projekt wykonawczy wielobranżowy załączniki od nr 15 do 22, przedmiary robót załączniki od nr 23 do 31, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załączniki od nr 32 do 37. 5. Tam, gdzie w SIWZ, zostało wskazane: - pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej pod warunkiem, że zaproponowane dostawy, usługi lub roboty budowlane będą o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ, - odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zakres robót będzie obejmował wykonanie przebudowy i rozbudowy oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego na terenie SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu wraz z zagospodarowania terenu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami robót. 7. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu i budynków objętych niniejszym zamówieniem oraz sprawdził wszystkie dokumenty w celu uzyskania niezbędnych informacji do prawidłowego przygotowania oferty. 8. Wykonawca będzie mógł rozpocząć remont i przebudowę istniejących pomieszczeń Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego, gdy zostanie wykonany stan surowy rozbudowy Oddziału pomiędzy budynkiem istniejącym szpitala a parterowym budynkiem przychodni. Wykonawca będzie zobowiązany do takiej organizacji wykonywanych prac, by nie zakłócić prawidłowego funkcjonowania istniejącego Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego. 9. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż. oraz zaleceniami inspektorów nadzoru, b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, przedmiarami robót, STWiOR oraz wymogami SIWZ, c) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 11. Wykonawca do wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zostały zawarte w dziale XVIII SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny – II postępowanie
Dodano: 2024-07-25 - Remont pomieszczeń na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w budynku przy Placu Cieszyńskim 1
Dodano: 2024-07-17 - „Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Bisztynku - etap II”
Dodano: 2024-07-17 - Remont pomieszczeń 134, 202 Wydziału Bioinżynierii Zwierząt w budynku przy ul. Oczapowskiego 5 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1876N na odcinku Dąbrowskie – Wiśniowo Ełckie
Dodano: 2024-07-17 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_III przetarg"
Dodano: 2024-07-16 - Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach
Dodano: 2024-07-12 - " POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI WRAZ Z PODNIESIENIEM BEZPIECZEŃSTWA, UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ PRZEZ SOR W GIŻYCKU POPRZEZ PRZEBUDOWĘ
Dodano: 2024-07-12 - " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kancelarii Leśnictwa Warlity wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2024-07-11