Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego na terenie SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 425 45 00 , fax. 87 735 20 20; 423 21 50
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
    ul. Sienkiewicza 2
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 425 45 00, fax. 87 735 20 20; 423 21 50
    REGON: 79031696100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego na terenie SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego na terenie SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń istniejącego Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego oraz rozbudowę Oddziału pomiędzy budynkiem istniejącym szpitala, a parterowym budynkiem przychodni o nw. parametrach technicznych: powierzchnia użytkowa Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego (pomieszczeń objętych zamówieniem) - 472,70m2, powierzchnia zabudowy: 120,00m2, kubatura 1.300 m3. Przebudowywany Oddział znajduje się na niskim i wysokim parterze południowej części środkowego skrzydła Szpitala Powiatowego w Piszu przy ul. Sienkiewicza 2, na działce o nr geod. 267/17. Planowana rozbudowa będzie wykonana w technologii tradycyjnej z elementami żelbetowymi, wysokości dwóch kondygnacji z dachem płaskim. Kondygnacja niższa niskiego parteru połączona z istniejącą kondygnacją niskiego parteru w budynku istniejącym. Kondygnacja druga, wysokiego parteru zostanie połączona z istniejącą kondygnacją wysokiego parteru, gdzie znajduje się obecny Oddział. Zamówienie obejmuje również utwardzenie nawierzchni placu o powierzchni 1.018m2 (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej – 590m2, nawierzchnia z kostki brukowej ażurowej – 428m2). 2) W ramach przedmiotu zamówienia zostaną wykonana(e) nw. instalacje: - wewnętrzna instalacja sanitarna w tym instalacji wodociągowej (w tym hydrantowa) i p.poż, instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła oraz instalacja gazów medycznych, - przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i sieci cieplnej, - wewnętrzna instalacja elektryczna w tym instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego oraz instalacja odgromowa i wyrównawcza, - wewnętrzna instalacja teletechniczna w tym instalacja oddymiająca, instalacja kontroli dostępu, instalacja SSP, instalacja systemu przyzywowego, instalacja telewizji przemysłowej CCTV, sieć strukturalna, - przebudowa zewnętrznej sieci elektrycznej w tym przebudowa linii kablowych oraz przebudowa sieci telekomunikacyjnej. 3. Zamawiający posiada Decyzję Starosty Piskiego nr WZB.6740.388.2020 z dnia 6 października 2020r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawarty jest w Dokumentacji Projektowej, którą stanowi: Projekt budowlanych wielobranżowy załączniki od nr 9 do 14, projekt wykonawczy wielobranżowy załączniki od nr 15 do 22, przedmiary robót załączniki od nr 23 do 31, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załączniki od nr 32 do 37. 5. Tam, gdzie w SIWZ, zostało wskazane: - pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej pod warunkiem, że zaproponowane dostawy, usługi lub roboty budowlane będą o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ, - odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zakres robót będzie obejmował wykonanie przebudowy i rozbudowy oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego na terenie SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu wraz z zagospodarowania terenu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami robót. 7. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu i budynków objętych niniejszym zamówieniem oraz sprawdził wszystkie dokumenty w celu uzyskania niezbędnych informacji do prawidłowego przygotowania oferty. 8. Wykonawca będzie mógł rozpocząć remont i przebudowę istniejących pomieszczeń Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego, gdy zostanie wykonany stan surowy rozbudowy Oddziału pomiędzy budynkiem istniejącym szpitala a parterowym budynkiem przychodni. Wykonawca będzie zobowiązany do takiej organizacji wykonywanych prac, by nie zakłócić prawidłowego funkcjonowania istniejącego Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego. 9. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż. oraz zaleceniami inspektorów nadzoru, b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, przedmiarami robót, STWiOR oraz wymogami SIWZ, c) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 11. Wykonawca do wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zostały zawarte w dziale XVIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 35 000zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 62 2490 0005 0000 4530 3718 7505 w ALIOR BANK z siedzibą w Piszu do dnia 24 listopada 2020r. do godz. 10:00 z dopiskiem: „Wadium dot. „Przebudowy i rozbudowy Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego (…)””. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć razem z ofertą w jednej kopercie. Dokument wadialny nie powinien być trwale połączony z ofertą. 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Pzp. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 4) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5) wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz które Wykonawca wykona własnymi siłami (załącznik nr 7 do SIWZ) (jeżeli dotyczy), 6) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach