Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sokołowie Małopolskim

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1
    36050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sokolow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Sokołowie Małopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest prowadzone w trybie, art. 39 ustawy prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem postanowień rozdziału 5 – zamówienia sektorowe - branża wodnokanalizacyjna. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Sokołów Małopolski, ul . 1000 - Lecia, dz. nr ew. 3509/4 i inne Kod NUTS: PL823. Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Sokołowie Małopolskim o przepustowości 1200 m3 na dobę - 10 000 RLM - oraz jej rozbudowa do przepustowości określonej w p. 5.1 opisu branży technologii str.5 projektu budowlanego wykonawczego – 2500m3na dobę średniodobowej i 4000 m3 na dobę maksymalnej dobowej. Podaje się następujące główne elementy przewidziane w ramach planowanej rozbudowy i przebudowy oczyszczalni: I. Budowę następujących obiektów – nazwa, kubatura: 1. Budynku z pompownią wraz z kratą mechaniczną i stacją zlewczą oraz wiatą przeznaczoną pod kontener składowania skratek - 585,06 m3. 2. Budynku dmuchaw wraz z sterownią zblokowanego z istniejącym reaktorem 539,63 m3. 3. Dwóch zamkniętych reaktorów biologicznych - 6529,97m3, zblokowanych z budynkiem sitopiaskownika wraz ze zbiornikiem retencyjnym - 1865,31 m3. 4. Osadnika wtórnego 717,05 m3. 5. Dwukomorowego zbiornika stabilizacji osadu – 1372,89 m3. 6. Budynku przeróbki osadu - 571,67 m3. 7. Komory czerpnej wody technologicznej. 8. Utwardzonych dróg wewnętrznych oraz placów manewrowych, nawierzchnie z betonu asfaltowego 992,50 m2, nawierzchnie z betonu 71,10 m2. II. Remont następujących obiektów: 1. Istniejącej wiaty przeznaczonej do tymczasowego składowania osadu - 1332,55 m3. 2. Komory pomiarowej ścieków oczyszczonych. 3. Placów utwardzonych powierzchnie asfaltowe - 1238,10 m2, chodnik - 45,00 m2. 4. Osadniki wtórne- 2 szt. - 717,05 m3 III. Rozbudowę i przebudowę następujących obiektów: 1. Istniejącego reaktora -zadaszenie i remont - 3159,47 m3 2. Zbiornika retencyjnego - zadaszenie i zmianę przeznaczenia na zbiornik rozcieńczania ścieków dowożonych 185,33 m3. 3. Wylotu ścieków oczyszczonych. 4. Ogrodzenia i wykonanie nowego wjazdu na teren oczyszczalni wraz z droga dojazdową łączącą projektowany wjazd z istniejąca drogą. 5. Wymianę części istniejących oraz wykonanie nowych rurociągów technologicznych wraz z armaturą. IV. Montaż następujących urządzeń: 1. Biofiltra. 2. Stacji dozowania PIX-u na istniejących fundamentach. 3. Umieszczenie przewoźnego agregatu prądotwórczego. 4. Demontaż i montaż urządzeń w istniejących osadnikach wtórnych oraz w pomieszczeniu sterowni znajdującej się w budynku socjalnym. V. Likwidacja następujących obiektów istniejących: 1. Pompowni głównej ścieków. 2. Punktu zlewnego. 3. Piaskownika. 4. Budynku technologicznego. 5. Budynku mechanicznego odwadniania osadu. 6. Zagęszczacza osadu. Kompletny zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia należy ustalić w oparciu o całą dokumentacje zamówienia. W odniesieniu do zamówienia: Przewiduje się możliwość zmiany zakresu i terminów wykonania umowy zgodnie z art. 144 ust 1, pkt. 1 i 6 i zgodnie z postanowieniami umowy z wykonawcą w odniesieniu do wszystkich rodzajów robót i dostaw objętych niniejszym zamówieniem, oraz przewiduje się dodatkowy zakres, tj.: dotyczący budynku socjalnego – kompleksowy remont i docieplenie do kwoty 80 tys. zł. netto. Ustala się wymagania odnośnie zatrudnienia. Nie ustala się wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. ustawy pzp. Wymaga się, aby oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmowała udzielenie wszelkich licencji niezbędnych do optymalnego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, w tym przyszłych ew. rozszerzeń i aktualizacji licencji lub oprogramowania, które będą dla zamawiającego bezpłatne przez minimum okres umownej gwarancji i rękojmi. Zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 , ust. 3, ust 4. zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wszystkim opisywanym. W trakcie wykonywania robót obiekt – oczyszczalnia ma funkcjonować na bieżąco. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi to 60 miesięcy na roboty budowlane i 36 miesięcy na wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia od podpisania protokołu odbioru końcowego. Wymaga się aby jako pierwszy był realizowany zakres dotyczący funkcjonowania gospodarki osadowej. Wymaga się aby Wykonawca posiadał umowę ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000 zł. Szczegółowe ustalenia w poruszonych kwestiach i innych istotnych znajdują się w SIWZ i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45, Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 50 000 zł. Wadium należy wnosić zgodnie z obowiązującymi postanowieniami ustawy pzp, wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Młp. podając w tytule przelewu: _Wadium przetargowe oczyszczalnia_. Wymaga się dla wadium wniesionego w pieniądzu, aby przed upływem terminu składania żądana kwota znajdowała się na wskazanym koncie. Informacje ogólne: Zgodnie z art. 45: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. (nie jest to cała treść art. 45) 2. Zgodnie z art. 46 ustawy pzp: Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym przedmiocie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na etapie składania ofert wymaga się: 1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust 1 - wykonawca składa go w formie jednolitego dokumentu zwanego dalej: JEDZ. Informuje się, że instrukcja jego wypełnienia przygotowaną przez UZP znajduje się na stronie internetowej https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0015/32415/Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja.pdf. Formularz tego druku znajduje się również w załączniku nr 2 do SIWZ Jednocześnie informuje się, że istnieje możliwość przygotowania i wygenerowanie takiego druku w procedurach zamówień publicznych na stronie internetowej: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=pl Wykonawca przygotowując JEDZ może ograniczyć się tylko do wypełnianie sekcji α części IV formularza JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV. Właściwej (dowodowej) weryfikacji spełniania konkretnych, określonych przez Zamawiającego, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona co do zasady na zakończenie postępowania w oparciu o stosowne dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie zamawiającego (art. 26 ust. 1 ustawy pzp). Informacje zawarte w JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te stanowią wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Nie wymaga się przedkładania JEDZ odnośnie podwykonawcy, któremu wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Wykonawca może wykorzystać w jednolitym dokumencie nadal aktualne informacje zawarte w innym jednolitym dokumencie złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia 1.2. Dokument, np.: oświadczenie, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu lub podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Patrz rozdział V – warunki udziału w postępowaniu – zdolność techniczna lub zawodowa. 1.3. Formularz Oferty , kompletnie uzupełniony i sporządzony na podstawie zał. nr 1 do SIWZ i zgodnie z kosztorysem ofertowym. Dokument ten należy przygotować starannie i bezwzględnie złożyć na etapie składania ofert, gdyż nie podlega on uzupełnieniu i nie może podlegać istotnym zmianom. 1.4. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy - musi zostać dołączone do oferty w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik lub gdy oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.5. Kosztorys ofertowy uproszczony lub szczegółowy. Dokument ten należy przygotować starannie i bezwzględnie złożyć razem z ofertą, gdyż nie podlega on uzupełnieniu i nie może podlegać istotnym zmianom, za wyjątkiem tych dopuszczonych w ustawie pzp. Dokumenty od 1.1 do 1.5 należy przedłożyć w formie pisemnej w oryginale. 1.6. Zaleca się dołączyć do oferty dokument na potwierdzenie wniesienia wadium. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wymaga się przedłożenia bez wezwania do zamawiającego Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Zał. nr 3 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem – jeśli dotyczy”, - aktualny dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczenia woli – jeżeli nie wynika to z treści dokumentów złożonych z ofertą (np. pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza z którego wynika uprawnienie do złożenia oferty i zawarcia umowy), - zabezpieczenie należytego wykonania umowy – oryginał lub w pieniądzu, patrz również rozdział XV pkt 2 – okresy. - harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania - kosztorys pełny - szczegółowy identyczny co do cen jednostkowych , czynników cenotwórczych i ceny całkowitej jak w załączonym do oferty (jeśli nie był przedłożony razem z ofertą). Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - informacje niezbędne do kompletnego wypełnienia umowy, - kopia polisy OC, o której mowa w rozdziale III SIWZ - w terminie określonym w SIWZ , dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób proponowanych do pełnienia funkcji Kierownika/ów budowy zgodnie z paragrafem 17 ust. 3 wzoru umowy i postanowieniami rozdz. III SIWZ - OPZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach