Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czarnkowie – Etap I

Miejska Kanalizacja i Wodociągi Sp. z o.o. w Czarnkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, Gdańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 552 298, (67) 255 22 98 , fax. 672 552 054
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Kanalizacja i Wodociągi Sp. z o.o. w Czarnkowie
    Gdańska 48
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 672 552 298, (67) 255 22 98, fax. 672 552 054
    REGON: 57000494784009
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkiw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czarnkowie – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czarnkowie obejmująca zakres przewidziany dla etapu I. Oczyszczalnię zaprojektowano na przepływ dobowy średni 4000 m3/d, przepływ godzinowy maksymalny 375 m3/h, obciążenie RLM=24 167 i dla spełnienia limitu azotu ogólnego w odpływie na poziomie 30 gN/m3. Cechą wyróżniającą czarnkowską oczyszczalnię jest to, że praktycznie wszystkie zbiorniki procesowe oczyszczalni są zblokowane ze sobą, a nad nimi znajduje się budynek mieszczący funkcje technologiczne i socjalne. Etap I - obejmuje realizację następujących obiektów: 1) Budynek i zbiorniki oczyszczalni BZO: - Komory denitryfikacji KDN - Komory nitryfikacji I KNI - Osadniki wtórne OW - Pompownia osadów PO 2) Komory nitryfikacji i stabilizacji KNS: - Komory nitryfikacji II KNII - Komory stabilizacji tlenowej osadu KSTO Zakres prac do wykonania w ramach I etapu realizacji z podziałem na branże: I. Branża technologiczna: 1. Budynek i zbiorniki oczyszczalni BZO - komplet wg projektu branży technologicznej: - Komory denitryfikacji KDN - Komory nitryfikacji I KNI - Osadniki wtórne OW - Pompownia osadów PO 2. Komory nitryfikacji i stabilizacji KNS - komplet wg projektu branży technologicznej: - Komory nitryfikacji II KNII - Komory stabilizacji tlenowej osadu KSTO 3. Sieci technologiczne - komplet wg projektu branży technologicznej II. Branża konstrukcyjna: 2. W ramach przebudowy i remontu budynku i zbiorników BZO wykonanie obejmować będzie: 1) wykonanie w dotychczasowych komorach napowietrzania ścianek działowych żelbetowych SC-1 dzielących komory na komorę denitryfikacji i nitryfikacji. Ścianka o grubości 25cm, długości 5,75m i wysokości 4.90m z oknami przelewowymi o wymiarach 120x55cm i 150x100cm oraz otworem dla przejścia szczelnego D=50cm. Połączenie ściany z istniejąca konstrukcją techniką wklejania prętów na żywicę iniekcyjną. Ściana z betonu C35/45 zbrojonego stalą A-IIIN. Otulina zbrojenia wynosi 5cm. Szczegóły rozwiązania wg rysunków; 2) wykonanie wzmocnień dla projektowanych otworów 130x80cm, D-500, D-400 i D-300 ze stali k/o w ścianie szczytowych żelbetowych komór. Szczegóły rozwiązania wg rysunków do projektu nowych komór KNS; 3) wymiana balustrad na pomostach osadnika OW1 i komór KDN.1 i KNI.1 na nowe systemowe o wyglądzie zbliżonym do istniejących już wymienionych. Wysokość balustrad 110cm, wykonane ze stali k/o wraz z bortnicami. Na połączeniu ze stalą czarną stosować przekładki gumowe. 1. Budowa komory nitryfikacji i stabilizacji KNS - komplet wg projektu branży konstrukcyjnej - Komory nitryfikacji II KNII - Komory stabilizacji tlenowej osadu KSTO 2. Utwardzenia i ukształtowanie terenu – komplet wg projektu branży konstrukcyjnej III. Branża sanitarna: Nie wchodzi w zakres etapu I realizacji. IV. Branża elektryczna: Zakres realizacji prac – komplet wg projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Czarnkowie - tom E etap I V. Branża AKPiA Zakres realizacji prac – komplet wg projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Czarnkowie - tom AKP etap I Zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia robót zapewniał utrzymanie ruchu i eksploatacji na wszystkich istniejących obiektach i przewodach oczyszczalni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 50.000,00 złotych, słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO SA w Czarnkowie Nr rachunku : 47 1240 3709 1111 0000 4205 6430 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Czarnkowie – Etap I 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : 1. oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2. oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach, o których mowa w pkt. 12. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12 ppkt. 1). 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale X pkt. 2 i XI SIWZ, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie pkt. 10) rozdziału VII SIWZ. 1.1 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wg załącznika Nr 5 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika Nr 4; 4) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach