Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Sycowie

Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56500 Syców, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 627 855 154 , fax. 627 855 166
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sycowska Gospodarka Komunalna sp. z o.o.
    ul. Wrocławska 8
    56500 Syców, woj. dolnośląskie
    tel. 627 855 154, fax. 627 855 166
    REGON: 2020422400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgk-sycow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Sycowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego inwestycji obejmującej, w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową komunalnej oczyszczalni ścieków w Sycowie mająca na celu dostosowanie układu technologicznego do wymogów dyrektywy unijnej pod kątem podwyższonego usuwania biogenów. Projekt realizowany jest na komunalnej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Sycowie przy ul. Komorowskiej na działce nr 60 AM1 o powierzchni 3,7755 ha. 2) Inwestycja prowadzona będzie na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków. Wykonawca robót w ramach zamówienia zapewni ciągłość pracy układu technologicznego (część mechaniczna, biologiczna i osadowa) i osadowego oczyszczalni ścieków. Ustalone zostaną przy udziale Inżyniera Kontraktu harmonogramy włączenia i wyłączenia poszczególnych obiektów i urządzeń oczyszczalni ścieków. Wykonawca podczas wykonywanych robót zobowiązany jest do zachowania na odpływie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z przepisami prawa i pozwoleniem wodnoprawnym w przeciwnym wypadku Wykonawca ponosi wszelkie koszty przekroczeń parametrów ścieków. Zakres rzeczowy inwestycji został przedstawiony w PFU. 3) Przebudowie i rozbudowie zostanie poddana część oczyszczania mechanicznego wraz z pompownią główną, część oczyszczania biologicznego, węzeł przeróbki osadów ściekowych jak również tlenowej stabilizacji osadu oraz magazynowania osadu odwodnionego, punkt ścieków dowożonych oraz zbiorniki retencyjne wód opadowych. W ramach zamówienia przeprowadzona zostanie modernizacja, rozbudowa, remont oraz wybudowane nowe, wszelkie obiekty technologiczne, sieci, instalacje i urządzenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni ścieków i osiągnięcia wymaganej jakości ścieków oczyszczonych oraz osadów ściekowych. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym Program Funkcjonalno-Użytkowy) stanowi część III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia – OPZ. 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień. CPV: 45000000 Roboty budowlane CPV: 45232421 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków CPV: 45252100 Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków CPV: 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV: 45100000 Przygotowanie terenu pod budowę CPV: 45200000 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV: 45210000 Roboty budowlane w zakresie budynków CPV: 45310000 Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45232400 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych CPV: 45400000 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) prac murarskich i tynkarskich; b) zbrojenia konstrukcji; c) montażu instalacji; 2) Termin i okres zatrudnienia - w stosunku do osób wykonujących czynności w trakcie realizacji prac nastąpi nie później niż w dacie rozpoczęcia rodzajów robót i powinna trwać do momentu ich ukończenia na obiekcie. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwane dalej „oświadczeniem”. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa: a) oświadczenie dotyczące tych podmiotów b) zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, aby udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Załączniki zgodnie z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach