Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku byłej przychodni lekarskiej na Gminny Dom Kultury z Biblioteką.

Gmina Ksawerów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-054 Ksawerów, ul. Kościuszki 3h
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2138050 , fax. 042 2138002
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ksawerów
    ul. Kościuszki 3h 3h
    95-054 Ksawerów, woj. łódzkie
    tel. 042 2138050, fax. 042 2138002
    REGON: 47155993000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksawerow.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku byłej przychodni lekarskiej na Gminny Dom Kultury z Biblioteką.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Parametry charakterystyczne obiektu: Powierzchnia użytkowa - 897,36 m2, Powierzchnia całkowita - 1.098,40 m2, Powierzchnia zabudowy - 398,40 m2, Kubatura - 3.120,00 m3. Przebudowa obejmie wymianę konstrukcji dachu, stropów nad I piętrem i parterem, okien i drzwi drewnianych, demontaż i rozebranie schodów drewnianych, wyburzenie projektowanych otworów w ścianach, suszenie istniejących ścian fundamentowych, wykonanie fundamentów pod słupy i tarasy, wykonanie schodów, konstrukcji tarasu zimowego oraz wykonanie izolacji budynku. Termomodernizacja zostanie przeprowadzona przy użyciu preparatów krzemianowych. Projektowana rozbudowa została przewidziana w technologii z materiałów tradycyjnych, poczynając od ław fundamentowych i słupów monolitycznych poprzez ściany fundamentowe wykonane z betonu oraz bloczków betonowych, posadzki cementowe z wykładziną z płytek ceramicznych, paneli podłogowych oraz parkietów drewnianych wykonane na podłożu stabilizowanym zabezpieczone przed wilgocią z warstwą termoizolacji, ściany z bloczków ceramicznych wykończonych glazurą w pomieszczeniach narażonych na wilgoć w pozostałej części począwszy od tradycyjnych tynków poprzez tynki gipsowe, a kończąc na płytach gipsowo - kartonowych wypełnionych wełną mineralną, konstrukcja dachu wsparta na tradycyjnej więźbie dachowej opartej na ściankach stolcowych, podciągach stalowych i ścianach za pomocą murłat mocowanych do wieńców ścian śrubami - wykończona od wewnątrz płytami gipsowo - kartonowymi na ruszcie, zaś od zewnątrz blachą płaską, docieploną wełną mineralną. Stolarka okienna i drzwiowa wykonana z drewna, oraz w systemie fasad przeszklonych, parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, rynny i rury spustowe z blachy cynkowo - tytanowej. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: -Instalację wody zimnej z modernizowanej istniejącej instalacji zasilanej z modernizowanego przyłącza wodociągowego, -Instalację wody do celów p - poż, -Instalację wody ciepłej z zasobnika c.w.u., -Instalację kanalizacji sanitarnej połączonej z odprowadzeniem do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej, -Instalacji kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do zbiornika otwartego -Instalację gazu ziemnego zasilaną z instalacji zewnętrznej niskiego ciśnienia, -Instalacji centralnego ogrzewania z piecem na gaz ziemny, -Instalacji wentylacji mechanicznej, -Instalacji elektrycznej wewnętrznej z instalacją zewnętrzną z przyłączeniem do sieci energetycznej, Zakres robót obejmuje również zagospodarowanie terenu poprzez budowę miejsc parkingowych z dojściami i dojazdami. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac należy sporządzić dokumentację fotograficzną stanu istniejącego. W trakcie prowadzenia robót należy zapewnić warunki dla ciągłego funkcjonowania istniejącej w budynku centrali telefonicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zo?bowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 35 670,63 zł./słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt złotych 63/100/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1 Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego. - zał. nr 1 do oferty 1.2 Wykonawca musi wykazać, że posiada kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod-kan i elektrycznych. Do oferty wykonawca musi załączyć: aktualny dokument potwierdzający wpis kierownictwa robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis wymaganych uprawnień kierownictwa - zał. nr 2 do oferty 1.2.1 Należy wskazać osobę która będzie sprawowała funkcję kierownika budowy. - zał. nr 2.1 do oferty 1.3 W przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować zamówienie przy pomocy osób udostępnionych przez inne podmioty zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - osoby, których dotyczy zobowiązanie powinny posiadać wymagane uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień. - zał. nr 3 do oferty 2. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze oraz stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia opisanego w dziale II pkt 2 niniejszej specyfikacji, w tym co najmniej 1 zadanie na obiekcie wpisanym do ewidencji zabytków lub rejestru zabytków. Na potwierdzenie spełniania ww warunku należy załączyć wykaz wykonanych robót wraz z referencjami. Wskazane byłoby załączenie dokumentacji fotograficznej wykonanych budynków - zał. nr 4 do oferty 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 3 500 000 PLN- zał. nr 5 do oferty 3.2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkami finansowymi lub posiadać możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości min. 3 500 000 PLN Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - zał. nr 6 do oferty 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 należy załączyć dokumenty stanowiące - zał. nr 7, 8, 9, 10 do oferty 5. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w niniejszej SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu w/w wymogów formalnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych ( zawartych w rozdziale III niniejszej specyfikacji ) wyklucza się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1, b) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 2, - wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy - zał. nr 2.1, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku zamiaru realizacji zamówienia przy pomocy osób udostępnionych przez inne podmioty (z uwzględnieniem punktu b) - załącznik nr 3, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym jedno zadanie na obiekcie wpisanym do ewidencji zabytków lub rejestru zabytków), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4, Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót będą referencje lub inne dokumenty, z których wynika, że roboty zostały wykonane należycie i terminowo. Prace nie potwierdzone dokumentami nie będą brane pod uwagę. Wskazane byłoby załączenie dokumentacji fotograficznej wykonanych budynków. e) polisa ubezpieczeniowa - załącznik nr 5, f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informacja musi potwierdzać, że wykonawca posiada środki finansowe lub możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości min. 3 500 000 PLN - załącznik nr 6, g) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 7, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8, i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9, j) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 10, k) dowód wpłaty/wniesienia wadium - zał. nr 11, l) kosztorys ofertowy - zał. nr 12.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksawerow.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach