Przetargi.pl
MODERNIZACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ŁODZI UL. PIŁSUDSKIEGI 101 - wymiana stolarki okiennej.

Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 638 48 33 , fax. 042 638 48 48
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. Sienkiewicza 5 5
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 638 48 33, fax. 042 638 48 48
    REGON: 47205763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ŁODZI UL. PIŁSUDSKIEGI 101 - wymiana stolarki okiennej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej. polegająca na: A- wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCW E-obróbkach murarsko-tynkarskich, oraz naprawie i uzupełnieniu tynków wewnętrznych F- malowanie ścian i sufitów wewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem rzeczowym przedmiotowe zamówienie. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 5.1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku (po uwzględnieniu okoliczności, o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,o których mowa w punkcie 5.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawcy: -złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 - wg załącznika do SIWZ. -wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty polegające na wymianie istniejących okien na okna PCV o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. każda. Udokumentują to poprzez załączenie do oferty wykazu wykonanych robót- wg wzoru załączonego do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością np. referencje inwestora lub generalnego wykonawcy (jeśli zamawiający nie był inwestorem), lub inny dokument, np. protokóły odbioru prac.Na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie ich aktualności przez organ wydający dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach