Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie gminy Włocławek”

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie gminy Włocławek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kruszyn ul. Świerkowa , budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Nowa Wieś oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dębice i Smólnik gmina Włocławek. Zamówienie podzielono na części: I część – Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Kruszyn, ul. Świerkowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Nowa Wieś ul. Granitowa; II część – Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dębice i Smólnik gmina Włocławek. 3.1.2. W części I zamówienia zakres robót obejmuje: 1) budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyn, ul. Świerkowa oraz budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Wieś ul. Granitowa. Kanalizacja sanitarna w miejscowości Kruszyn, ul. Świerkowa będzie przebiegać po nieruchomościach oznaczonych geodezyjnie numerami 314/17, 315/16 obręb Kruszyn, o całkowitej długości 339 m i powinna być wykonana z rur PCV o przekroju 200x 5,9. W ramach budowy sieci kanalizacyjnej w ul. Świerkowej w m. Kruszyn należy wykonać 23 przyłącza z rur PCV o przekroju 160 x 4,7 o łącznej długości 126m. W ramach budowy sieci kanalizacyjnej w m. Kruszyn ul. Świerkowa należy wykonać studnie kanalizacyjne betonowe dn1200. Studnie należy wyposażyć we włazy nastudzienne typu ciężkiego oraz w pierścienie odciążające. Ze względu na usytuowanie studni w pasie drogowym muszą być wyposażone we właz typu ciężkiego D-T40. Połączenia kręgów betonowych wykonać w sposób szczelny. 2) budowę sieci kanalizacja sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Nowa Wieś, ul Granitowa i sieć kanalizacyjna będzie przebiegać po nieruchomościach oznaczonych geodezyjnie numerami 293 i 297 obręb 021 Nowa Wieś. o całkowitej długości 303 m i powinna być wykonana z rur PCV o przekroju 200x 5,9. W ramach budowy sieci kanalizacyjnej w ul. Granitowej w m. Nowa Wieś należy wykonać 19 przyłącza z rur PCV o przekroju 160 x 4,7 o łącznej długości 121m. W ramach budowy sieci kanalizacyjnej w m. Nowa Wieś ul. Granitowa należy wykonać studnie kanalizacyjne betonowe dn1200. Studnie należy wyposażyć we włazy nastudzienne typu ciężkiego oraz w pierścienie odciążające. Ze względu na usytuowanie studni w pasie drogowym muszą być wyposażone we właz typu ciężkiego D-T40. Połączenia kręgów betonowych wykonać w sposób szczelny. Budowaną sieci kanalizacji grawitacyjnej w ul. Granitowej należy połączyć z istniejąca siecią kanalizacyjna za pomoc połączenia kielichowego z uszczelką gumową. 3.1.3. W części II zamówienia zakres robót obejmuje: 1) przebudowę stacji w Dębicach w ramach której należy wykonać: a) wymianę wszystkich przewodów wody i armatury wewnątrz stacji wodociągowej łącznie z nowym wyprowadzeniem ich na zewnątrz do połączenia z istniejącymi przewodami zewnętrznymi z PCW, wykorzystanie pierwszego filtra na urządzenie w nim mieszacza wodno powietrznego (aeratora). Zastąpi on aeratory ciśnieniowe znajdujące się przy poszczególnych filtrach, b) remont wszystkich pozostałych 9 filtrów i zastąpienie w nich drenażu płytowego drenażem rurowym, wymianę złoża z częściowym wykorzystaniem istniejącego wpracowanego złoża (Filtry mają po 23 lata, są wykonane z czarnej stali. Korozja powoduje, że spawy łączące płyty drenażowe z płaszczem pękają i filtr bez jego remontu nie nadaje się do dalszej eksploatacji), c) przeznaczenie 4 istniejących filtrów na filtry 1° zatrzymujące głównie żelazo. Dla zmniejszenia częstotliwości płukania tych filtrów przewidziano zastosowanie w nich złoża z antracytu (pokruszony wysokiej jakości węgiel kamienny) o uziarnieniu 2-4mm. Między jego ziarnami zmieści się znacznie więcej żelaza a mniejszy jego ciężar właściwy (gęstość) pozwoli na dobre płukanie pomimo stosunkowo dużego uziarnienia złoża, d) przeznaczenie pozostałych 5 filtrów na filtry 2° zapewniające usunięcia resztek żelaza oraz związków manganu z wody. Wypełnienie tradycyjne ze żwiru kwarcowego z wykorzystaniem części złoża wybranego z istniejących filtrów, e) zapewnienie możliwości skutecznego wzruszania złoża sprężonym powietrzem przed płukaniem ich wodą poprzez zamontowanie wentylatora (dmuchawy) boczno kanałowego, f) zapewnienie odpowiedniej ilości wody do płukania filtra poprzez montaż nowej pompy monoblokowej o wydajności 150m3/h przy podnoszeniu 20 m sł.w., która będzie tłoczyć wodę tylko do płukania filtrów, g) wykonanie nowych przewodów powietrznych z w.w. dmuchawy, h) montaż nowej pompy monoblokowej, która będzie tłoczyć wodę tylko do płukania filtrów, i) demontaż istniejących sprężarek i zbiorników sprężonego powietrza oraz całej instalacji sprężonego powietrza. Wykonanie nowej instalacji sprężonego powietrza do napowietrzania i uzupełniania poduszki powietrznej w zbiornikach hydroforowych oraz do projektowanych napędów pneumatycznych przepustnic, j) montaż nowego agregatu sprężarkowego do celów jw. z zastosowaniem sprężarki śrubowej, k) montaż osuszacza ziębniczego z „magazynem chłodu” do osuszania powietrza przeznaczonego do napędów pneumatycznych przepustnic, l) montaż osuszacza ziębniczego dla powietrza wewnątrz hali technologicznej, ł) oczyszczenie powierzchni zewnętrznej istniejących filtrów i zbiorników hydroforowych i pokrycie ich powłokami malarskimi z farb chlorokauczukowych, m) demontaż istniejących chloratorów i zamontowanie 2 nowych elektromagnetycznych pomp dozujących, każda o wydajności do 10 l/h ze zmiennym skokiem (ręcznie) i automatyczną regulacją częstotliwości impulsowania, tak aby utrzymać stałą proporcję do ilości wody wpływającej ze studni, n) wymiana przewodów technologicznych wody przy filtrach i hydroforach wraz z armaturą , o) wymiana szaf sterowniczych w sterowni zapewniając podłączenia istniejących i projektowanych urządzeń wraz z pełną automatyzacją pracy według projektu wykonawczego, p) zapewnienie wprowadzenia zmian w sterowaniu istniejącym zestawem hydroforowym według projektu wykonawczego, r) płukanie i dezynfekcję wszystkich instalacji i urządzeń mających kontakt z woda, s) badanie jakości wody i uruchamianie dopiero gdy wyniki badania wskazują na odpowiednią jakość wody, t) przeprowadzenie rozruchu stacji wraz z doborem optymalnych parametrów, opracowanie instrukcji obsługi, opracowanie dokumentacji powykonawczej i przeszkolenie pracowników obsługi stacji. 2) przebudowę stacji w Smólniku w ramach której należy wykonać: a) wykonanie dodatkowego przewodu wody surowej dn 100 mm i podejść pod poszczególne filtry zapewniając w ten sposób możliwość płukania filtrów wodą surową, b) wykonanie nowej instalację przy wprowadzeniu powietrza do napowietrzania wody bezpośrednio przy filtrach, c) montaż wentylatora bocznokanałowego zapewniającego wzruszenie złoża sprężonym powietrzem w istniejących filtrach wraz z montażem przewodu z wentylatora filtra, d) wykonanie instalacji odpowietrzania filtrów, e) uzupełnienie złoża w filtrach, f) wymiana istniejącego chloratora na pompkę dozującą, dostosowanie istniejącej rozdzielni do poprawnego zasilenia nowych lub wymienionych urządzeń, g) rozruch obiektu i ustalenie optymalnych parametrów pracy stacji, h) przeszkolenie pracowników obsługi stacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1) dla I części zamówienia w wysokości 7 000,00 zł; 2) dla II części zamówienia w wysokości 14 000,00 zł. W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia, Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości sumy wadiów wymaganych dla I i II części zamówienia. 9.1.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804oraz z 2015 r. poz. 987 i 1240) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018. 9.2.1. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9.2.2. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 9.2.3. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, to jest: 9.3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty. Pełnomocnictwo. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z treścią zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach