Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa części pomieszczeń Przychodni Rodzinnej przy ul. Otwockiej 1 dla potrzeb Oddziału Dziennego Aktywizacji Seniorów - Oddziału Dziennego Psychogeriatrycznego

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego ogłasza przetarg

  • Adres: 03719 Warszawa, ul. Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 194 756 , fax. 022 6193560, 6196138
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego
    ul. Jagiellońska 34
    03719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 194 756, fax. 022 6193560, 6196138
    REGON: 31141500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa części pomieszczeń Przychodni Rodzinnej przy ul. Otwockiej 1 dla potrzeb Oddziału Dziennego Aktywizacji Seniorów - Oddziału Dziennego Psychogeriatrycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa części pomieszczeń Przychodni Rodzinnej przy ul. Otwockiej 1 dla potrzeb Oddziału Dziennego Aktywizacji Seniorów – Oddziału Dziennego Psychogeriatyrycznego, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną. 2. Zamówienie obejmuje: 1) przebudowę części pomieszczeń parteru przychodni przy ul. Otwockiej 1 (powierzchnia netto ok. 370 m2; 2) dobudowę budynku zewnętrznego, parterowego, podpiwniczonego, pełniącego funkcję ogrodu zimowego będącego tarasem zewnętrznym; 3) dobudowę schodów zewnętrznych pełniących funkcję ewakuacyjną wraz z budową nawierzchni utwardzonej; 4) budowę wiaty śmietnikowej (zgodnie z wytycznymi na rysunku) na przygotowanym wcześniej placu; 5) przebudowę przyłącza energetycznego do obiektu wraz z odbiorem przez INNOGY STOEN OPERATOR; 6) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Ponadto: W ramach prac związanych z przebudową przyłącza energetycznego do obiektu Wykonawca będzie zobowiązany wykonać wszystkie roboty związane z przebudową przyłącza i podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej, zgłosić do odbioru przyłącze przez Innogy Stoen Operator, skompletować wszystkie niezbędne dokumenty do tego odbioru, przygotować wszystkie dokumenty formalno-prawne związane z przyłączeniem obiektu do zasilania energią elektryczną i dopełnić wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego związanych z podłączeniem obiektu do nowego przyłącza; Po wykonaniu wszystkich prac budowlanych w ramach zamówienia Wykonawca musi wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą i dokumentację geodezyjno- kartograficzną zawierającą dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno- kartograficznych oraz geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. , nr 25 poz. 133) i przekazanie Zamawiającemu w terminie 60 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które należy dostarczyć na wezwanie - Oświadczenie, że wszystkie użyte do wykonania zamówienia materiały będą posiadać wymagane przepisami atesty – załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, brak podstaw do wykluczenia powinien zostać wykazany przez każdego z Wykonawców. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Ww. przepisu nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu, art. 24 ust. 9 i 10 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. – załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach