Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa części budynku szkoły podstawowej na publiczne przedszkole

Gmina Goszczanów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-215 Goszczanów, ul. Kaliska 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8297051 , fax. 043 8298245
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goszczanów
    ul. Kaliska 19 19
    98-215 Goszczanów, woj. łódzkie
    tel. 043 8297051, fax. 043 8298245
    REGON: 73093447600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goszczanow.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa części budynku szkoły podstawowej na publiczne przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pt. Przebudowa części budynku szkoły podstawowej na publiczne przedszkole wraz z wyposażeniem kuchni Dane budynku: Powierzchnia zabudowy części szkoły podstawowej objęta przebudową 571,13 m2 Powierzchnia zabudowy inwestycji 951,89m2, kubatura: 5425,80m3. Konstrukcja budynku niepodpiwniczony, parterowy przykryty dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej kratownicowej. Budynek wykonany będzie w konstrukcji tradycyjnej murowanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót(STWiOR), które stanowią załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko wykonawca, który: 8.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 8.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykonawców którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien złożyć: 1.Wypełniony druk oferty wg wzoru (załącznik nr 1) 2.Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia, 3.Dokument gwarancyjny. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wypis z ewidencji działalności gospodarczej dla każdego wspólnika . Z umowy spółki lub innych dokumentów winne wynikać zasady reprezentacji spółki. b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa wymagane dokumenty; - do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zawartą na okres nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby ww. umowa; - ustanawiała pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - stwierdzała, że partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (art. 141 ustawy prawo zamówień publicznych); - podpisy na umowie powinny być potwierdzone notarialnie; 5.Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót budowlanych, instalacji sieci sanitarnych i elektrycznych z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa - wg załącznika wzór nr 6. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.W przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych przy obiektach kubaturowych (przebudowa rozbudowa wykonanie nowego obiektu) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania w tym przynajmniej jeden obiekt o podobnych gabarytach o wartości co najmniej 2 500 000 zł - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -wg załącznika wzór nr 5. 10. Oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 44 Pzp - wg załącznika 3 11. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca - wg załącznika nr nr 4 12.Dowód wniesienia wadium. 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Kwota ubezpieczenia nie niższa niż wartość przedmiotu zamówienia. 14. Informację banku obsługującego wykonawcę o jego sytuacji finansowej w zakresie jego zdolności kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wezwanie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goszczanow.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach