Przetargi.pl
Budowa żłobka samorządowego w Wieruszowie

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, ul. Rynek 1-7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 32 610 , fax. 62 78 32 611, 62 78 32 627
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    ul. Rynek 1-7 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 62 78 32 610, fax. 62 78 32 611, 62 78 32 627
    REGON: 00052431200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieruszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka samorządowego w Wieruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka samorządowego dwuoddziałowego z częścią gastronomiczną: kuchnią z zapleczem technicznym, magazynowym i socjalnym w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej na działce nr ewidencyjny 3425. Budynek - żłobek dwuoddziałowy ma uzupełnić zapotrzebowanie oświatowe dla dzieci poniżej 3 roku życia. Projektowana kuchnia wraz z zapleczem będzie obsługiwała projektowany żłobek . Powierzchnia zabudowy nowoprojektowanego budynku 798,1m2 i kubaturze 4.748,67m3 podzielona została na część mieszczącą żłobek dwuoddziałowy dla 48 dzieci łącznie (2 x 24) oraz część gastronomiczną mieszczącą kuchnię z niezbędnym zapleczem oraz zespół pomieszczeń niezbędnych do ich prawidłowego funkcjonowania. Budynek jest w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych, a w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich. Główne wejścia, także ewakuacyjne, zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający swobodne przemieszczanie się osób niepełnosprawnych. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 3.Zamówieniem objęte jest również: a)wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, b)pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), c)wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, d)dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, e)zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, f)inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: a)rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego, b)przeprowadzenia wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, w tym do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, świadectwa energetycznego, projektu ewakuacji, zakupu i montażu sprzętu gaśniczego, badania wody oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, c)zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy oraz do ubezpieczenia budowy, d)opracowania przed wprowadzeniem na budowę planu BiOZ. Plan ten będzie stanowić załącznik do protokołu wprowadzenia na budowę, e)zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny, f)wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie, g)przedłożenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów, h)zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, i)zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, j)do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. k)przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, l)niezwłocznego uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, m)dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze). Zamówienie nie dotyczy następujących elementów ujętych w dokumentacji projektowej: - wycinki, karczowania i wywozu pni, - wyposażenia szatni - wyposażenia sal głównych - wyposażenia pokoju mam - wyposażenia pokoju pielęgniarki - wyposażenia pokoju opiekunów - wyposażenia toalety dla personelu - wyposażenia WC dla dzieci - wyposażenia pomieszczenia mycia nocników - wyposażenia magazynu pościeli czystej - wyposażenia magazynu pościli brudnej - wyposażenia pomieszczenia porządkowego - wyposażenia kuchni - wyposażenia pomieszczenia obróbki wstępnej - wyposażenia pomieszczenia mycia termosów - wyposażenia pomieszczeń zmywalni i wydawania posiłków - wyposażenia pomieszczeń urządzeń chłodniczych - wyposażenia pomieszczeń produktów suchych - wyposażenia pomieszczenia porządkowego przy pom. kuchni - wyposażenia biura żłobka - wyposażenia pomieszczeń personelu kuchni (WC, szatnia, pomieszczenie śniadań) - wyposażenia łazienki dla osób niepełnosprawnych Powyższe pomieszczenia należy przygotować pod montaż poszczególnych urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. W powyższych pomieszczeniach należy zamontować oświetlenie, przygotować wyprowadzenia pod przyłącza urządzeń. Pomieszczenia należy przygotować w stanie deweloperskim z pomalowaniem ścian, ułożeniem glazury, położeniem wykładzin, gresu, montażem drzwi, okien itd. zgodnie z dokumentacją przetargową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach