Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lubatówce o salę gimnastyczną z zapleczem sanitarno-szatniowym i budowa parkingu.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.iwonicz-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lubatówce o salę gimnastyczną z zapleczem sanitarno-szatniowym i budowa parkingu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyczne parametry planowanej przebudowy i rozbudowy: - powierzchnia użytkowa - 563,59 m2 - powierzchnia zabudowy - 639,00 m2 - kubatura - 4 252,86 m3 - wysokość budynku - 10,27 m Roboty należy zrealizować w dwóch etapach. I etap - Zakres robót przewidzianych do realizacji do 15 grudnia 2020 r. I. roboty budowlane: 1) roboty rozbiórkowe 2) uzupełnienia w budynku szkolnym, 3) roboty ziemne 4) roboty fundamentowe 5) izolacje fundamentów 6) konstrukcje żelbetowe 7) ściany i ścianki 8) dach – konstrukcja 9) dach – izolacje i pokrycie 10) montaż ślusarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej 11) elewację II. roboty instalacyjne wod-kan: - przyłącz kanalizacji deszczowej, - przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej II etap - Zakres robót przewidzianych do realizacji do 30.07.2021r. I. roboty budowlane: 1) tynki i okładziny 2) podłoża i posadzki 3) roboty malarskie 4) montaż wewnętrznej stolarki i ślusarki 5) wyposażenie sali gimnastycznej 6) pochylnię dla niepełnosprawnych 7) schody zewnętrzne 8) opaskę odbojową i chodniki 9) drogę i parking dla samochodów II. roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz: 1) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 2) wewnętrzna instalacja wodociągowa 3) instalacja centralnego ogrzewania 4) instalacja ciepła technologicznego wentylacji mechanicznej 5) montaż źródła ciepła 6) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z funkcją ogrzewania powietrza 7) instalacja gazowa III. roboty elektryczne: 1) rozdzielnicę RK 2) tablicę rozdzielczą TSS 3) tablicę rozdzielczą RG 4) trasy kablowe 5) instalację oświetleniową 6) instalację gniazd wtykowych 7) zasilanie urządzeń 8) instalację odgromową 9) połączenia wyrównawcze 10) instalację przywoławczą 11) pomiary Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. W przypadku wykonania etapu I, w terminie krótszym niż 15.12.2020 r. Wykonawca może przystąpić równolegle do prac wykończeniowych określonych w etapie II, jednak Zamawiający zastrzega, że podczas rozliczenia nie może zostać przekroczona kwota zabezpieczona w budżecie na rok 2020, (patrz zapisy umowy-rozliczenie). Uwaga!! Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie - Szkoła. Na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych, obiekt nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Wszelkie prace powinny zostać wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania obiektu szkoły. Możliwe zamknięcie obiektu to okres wakacyjny. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie na podstawie kryterium oceny ofert – patrz zapisy ust.14 SIWZ. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa każdy z nich. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy. 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach