Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły. Szkoła Podstawowa nr 110 przy ul. Bohaterów 41

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 1525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły. Szkoła Podstawowa nr 110 przy ul. Bohaterów 41
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły. Szkoła Podstawowa nr 110 przy ul. Bohaterów 41. 1. Zakres robót obejmuje w szczególności: a. Zagospodarowanie placu budowy, b. Wykonanie robót ziemnych, c. Wywiezienie ziemi z wykopów i materiałów z rozbiórki, d. Wykonanie parterowej dobudowy mieszczącej szatnia i 2 sale zajęć, e. Wykonanie przebudowy pomieszczeń sąsiadujących z dobudową, f. Wykonanie instalacji elektrycznych, g. Wykonanie instalacji sanitarnych, h. Wydzielenie pożarowe klatki schodowej, i. Wydzielenie boksów szatniowych w piwnicy, j. Wykonanie robót wykończeniowych, k. Usunięcie drzew i wykonanie nasadzeń zastępczych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawarty jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez pracownię Projektowo-Usługową „ELPI” Elżbieta Szymula, na którą składa się: a. Projekt budowlany zamienny przebudowy i rozbudowy budynku szkoły, b. Projekt wykonawczy zamienny przebudowy i rozbudowy budynku szkoły, c. Projekt wykonawczy zamienny przebudowy i rozbudowy budynku szkoły. Konstrukcja, d. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, e. Projekt wykonawczy zamienny przebudowy i rozbudowy budynku szkoły. Instalacje sanitarne, f. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu budowlanego zamiennego instalacji sanitarnych, g. Projekt wykonawczy instalacje elektryczne, h. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. ST, i. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. SST-001. Instalacje elektryczne i teletechniczne, j. Projekt budowlano-wykonawczy przełożenia kabla NN przy budynku szkoły, k. Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót. Przebudowa i zabezpieczenia kabli energetycznych, l. Projekt wykonawczy dostosowania pomieszczenia kotłowni do obowiązujących przepisów ochrony ppoż., m. Projekt wykonawczy elektryczny dostosowania pomieszczenia kotłowni Szkoły Podstawowej nr 110 wymogów ochrony ppoż., n. Decyzja nr 60/2018 z dnia 07.02.2018 o zmianie decyzji ostatecznej nr 120/2013 z 02.03.2013 r. o wydaniu pozwolenia na przebudowę, o. Decyzja nr 120/2013 z 2.03.2013 r. o zezwoleniu na przebudowę i rozbudowę, p. Decyzja zezwalająca na usunięcie drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami w tym wzorze umowy (zał. nr 11 do SIWZ) oraz Dokumentacji technicznej (zał. nr 12 do SIWZ). Wykonawca ma możliwość dokonania oględzin terenu związanego z przedmiotem zamówienia po uzgodnieniu terminu z dyrektorem klub kierownikiem administracyjnym Szkoły Podstawowej nr 110. Telefon do szkoły: 22 811 29 62. Szkoła jest czynna w godzinach 8:00-16:00. Informacje dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić, że roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie. Roboty wewnątrz szkoły (w szatniach i klatce schodowej) będą mogły być wykonywane jedynie po godzinach pracy szkoły i w dni wolne do zajęć szkolnych. Konieczne będzie także zapewnienia możliwości dojścia do Sali gimnastycznej oraz korzystania z jej zaplecza szatniowego i sanitarnego. Zgodnie z § 3 pkt 8) wzoru umowy, Wykonawca musi zapewnić jak najmniejszą uciążliwość prowadzonych robót dla Szkoły Podstawowej nr 110 i okolicznych mieszkańców, w tym celu dostawy winny być realizowane między godzinami 9:00-15:00 oraz 18:00-20:00. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy na okres od 36 do 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, a nadto równolegle biegnącej 5 letniej rękojmi za wady Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2.3 Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane STWiOR i przedmiarach). Pod warunkiem uzgodnienia i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie zmian. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 2.4. Ubezpieczenie – Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu zamówienia na zakres i czas wykonywania robót i posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto). 2.5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z tzw. Klauzuli społecznej. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz.1579 ze. zm.) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 osobę świadczącej pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia- z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych- polegająca na wykonywaniu robót budowlano-wykończeniowych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 3A wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych 0/0 groszy) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4.2. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: CitiBank Nr: 02 1030 1508 0000 0005 5000 3031 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż w pieniądzu, to należy je złożyć w kasie Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, a do oferty dołączyć kopię z potwierdzeniem złożenia. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy lub na niewłaściwą część zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust.1a, ust. 2 ustawy, w terminie i na zasadach określonych poniżej: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 10 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). c) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. d) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. e) Zestawienia kosztów zamówienia – wg załącznika nr 13 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach