Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku nr 25 wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, budową wiat, placów utwardzonych i chodników oraz zmianą sposobu użytkowania z budynku garażowego na budynek szkoleniowy dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2098 w Bemowie Piskim – postępowanie nr 30/RB

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48261321600 , fax. +48261321689
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48261321600, fax. +48261321689
    REGON: 51069834200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku nr 25 wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, budową wiat, placów utwardzonych i chodników oraz zmianą sposobu użytkowania z budynku garażowego na budynek szkoleniowy dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2098 w Bemowie Piskim – postępowanie nr 30/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku nr 25 wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, budową wiat, placów utwardzonych i chodników oraz zmianą sposobu użytkowania z budynku garażowego na budynek szkoleniowy dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2098 w Bemowie Piskim. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Roboty branży budowlanej tj. m. in: - roboty rozbiórkowe; - wykonanie: iniekcji krystalicznej, izolacji przeciwwilgociowej oraz docieplenia ścian zewnętrznych; - wykonanie elewacji; - wykonanie: fundamentów, słupów, stropów i ścian; - wykonanie: nadproży, podciągów i wieńców; - wykonanie konstrukcji posadzki betonowej, dachu oraz orynnowania i obróbek blacharskich; - wykonanie tynków i malowanie; - roboty związane ze stolarką okienną i drzwiową oraz roletami i kratami; - dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i ppoż.; - wykonanie 3 wiat stalowych i wiaty – palarni; wykonanie: placu manewrowego, chodników i placów pod wiaty; - wykonanie terenów zielonych i oznakowania pionowego; - wykonanie badania i sporządzenie protokołu z drożności przewodów wentylacyjnych; - opracowanie: instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, charakterystyki energetycznej budynku, instrukcji użytkowania budynku oraz dokumentacji geodezyjnej. 2. Roboty branży sanitarnej tj. m. in: - roboty ziemne i demontażowe; - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z próbami szczelności; - wykonanie sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z próbami szczelności; - wykonanie przyłącza cieplnego c.o. wraz z próbami szczelności, płukaniem i uruchomieniem; - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z próbami szczelności; - wykonanie instalacji wodociągowej wraz z próbami szczelności, płukaniem, dezynfekcją oraz badaniami fizyko-chemicznymi; - wykonanie instalacji grzewczej wraz z próbami szczelności, płukania i regulacji; wykonanie technologii węzła cieplnego wraz z próbami ciśnieniowymi szczelności i uruchomieniem; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i przeszkoleniem pracowników użytkownika. 3. Roboty branży elektrycznej tj. m. in: - roboty demontażowe; - wykonanie linii kablowych zasilania i oświetlenia wiat zewnętrznych; - wykonanie złącza kablowego na budynek nr 25; - wykonanie rozdzielnicy głównej i rozdzielnic lokalnych; - wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego oraz elewacyjnego; - wykonanie okablowania, instalacji wewnętrznych linii zasilających, gniazd wtyczkowych, łączników oświetleniowych, wpustów kablowych; - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych; - wykonanie instalacji odgromowej; - wykonanie badań i pomiarów powykonawczych. 4 Roboty branży teletechnicznej tj. m. in: - roboty demontażowe; - wykonanie: kanalizacji telekomunikacyjnej, sieci teletechnicznej zewnętrznej, sieci teleinformatycznej – wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z uruchomieniem i pracą próbną, opracowaniem instrukcji obsługi oraz przeszkoleniem pracowników użytkownika; - wykonanie systemu wideodomofonowego wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i przeszkoleniem pracowników użytkownika; - przeprowadzenie badań i pomiarów powykonawczych; Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren zamknięty kompleksu wojskowego w Bemowie Piskim, położony na działce nr ewid. 20/153, obręb 46 Bemowo Piskie. Teren administrowany przez 24 WOG w Giżycku; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres: minimum 36 – maksimum 60 miesięcy; 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie na okres: minimum 24 – maksimum 36 miesięcy; 5. Od daty przekazania obiektu do użytkowania Wykonawca prowadzić będzie przez okres 12 miesięcy konserwację i przeglądy: rolet elektrycznych, instalacji wentylacji mechanicznej, technologii węzła cieplnego, systemu wideodomofonowego oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu zgodnie z zapisami Normy Obronnej – systemy alarmowe NO-04-A004-8 – Eksploatacja; 6. W przypadku systemu sygnalizacji włamania i napadu Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji zobowiązany jest do podjęcia naprawy w ciągu 4 godzin od zgłoszenia usterki przez użytkownika zgodnie z zapisami – systemy alarmowe NO-04-A004-8 – Eksploatacja; 7. Okres rękojmi: 60 miesięcy – wg art. 568 § 1 K.C.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 35 300,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy trzysta zł 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium, wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach, należy dołączyć do oferty w oryginale w koszulce lub w dodatkowej kopercie z dopiskiem „WADIUM – nr postępowania” i nazwą/ pieczątką Wykonawcy, zszytej wraz z ofertą, ale nie stanowiącej części oferty (bez nr porządkowego). Do oferty załącza się kopię dokumentu wadialnego i numeruje jako kolejną stronę w ofercie. Wniesienie wadium w takiej formie jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają aktualną koncesję, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług technicznej ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach