Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – II etap

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 99440 Zduny, Zduńska Dąbrowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838 74 95 , fax. 0-46 838 74 95
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej
    Zduńska Dąbrowa 64
    99440 Zduny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838 74 95, fax. 0-46 838 74 95
    REGON: 9620100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. zspzd-technikum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie, 99-400 Zduny, dz. nr ewid. 38/7. 2. W ramach I etapu inwestycji w 2016 r. wykonano fundamenty do poziomu +102,47 m n.p.m. (do górnej krawędzi wylewki betonowej posadzki parteru) wg załączonego projektu wykonawczego fundamentów). 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie terenu pod budowę, 2) Roboty rozbiórkowe: - części dachu przy łączniku i nad adaptowanym poddaszem na użytkowe - rozbiórka ścian wyjścia na poddasze w części poddasza adaptowanego na użytkowe - rozbiórka elementów zagospodarowania (schodów zewnętrznych patio, opaski odwadniającej itp.) 3) Wykonanie stanu surowego: - wykonanie ścian nadziemnych murowanych wraz z izolacjami i żelbetowych, słupów; - wykonanie stropów, nadproży, schodów wewnętrznych w części nowoprojektowanej; - wykonanie ścian działowych (z wyłączeniem ścian wykonywanych na sucho). - wykonanie podbudowy betonowej na podsypce piaskowej zagęszczonej mechanicznie 4) Stolarka/ślusarka: - montaż ślusarki aluminiowej oznaczonej w wykazie symbolami D2 (2 szt.), D3 (1 szt.), O1 (1 szt.), O2 (2 szt.), O3, (1 szt.), O4 (1 szt.) O5 (1 szt.), 5) Konstrukcja i pokrycie dachu (część istniejąca i projektowana internatu): - wykonanie konstrukcji dachu z kompletnym pokryciem w części nowoprojektowanej i istniejącej internatu ze wszystkimi warstwami wg. projektu wykonawczego, kominami, oknami połaciowymi, klapą oddymiającą, rynnami i akcesoriami dachowymi (płotkami śnieżnymi, ławami i drabinami kominiarskimi), - wykonanie ściany szczytowej przy łączniku wraz z ociepleniem i tynkiem zewnętrznym, 6) Instalacje elektryczne: - demontaż i ponowny montaż paneli fotowoltaicznych z profilami montażowymi, - demontaż i montaż w nowej lokalizacji falowników instalacji fotowoltaicznej, - demontaż części zwodów poziomych instalacji odgromowej dachu przeznaczonego do rozbiórki, ponowny montaż instalacji, - wykonanie instalacji odgromowej w nowoprojektowanej części internatu, 7) Instalacje sanitarne: - wykonanie instalacji wodociągowej, - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej z zbiornikiem i przepompownią, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej podposadzkowej, - demontaż i ponowny montaż instalacji solarnej i instalacji co. na poziomie poddasza, 8) Zabezpieczenie terenu budowy w trakcie i po wykonaniu etapu II inwestycji. 4. Parametry projektowanej rozbudowy budynku internatu: - Długość budynku 24,42 m, - Szerokość budynku 19,11 m, - Wysokość budynku (III kondygnacje) 12,00 m, - Liczba kondygnacji nadziemnych 3, - Liczba kondygnacji podziemnych brak. - Zestawienie powierzchni i kubatury projektowanego budynku • Powierzchnia całkowita Pc = 1127,7 m², • Powierzchnia zabudowy Pz = 400,9 m², • Powierzchnia netto Pn = 836,7 m², • Powierzchnia komunikacji (ruchu) PR = 251,6 m², • Powierzchnia użytkowa PU = 585,1 m², w tym: • Powierzchnia podstawowa PP1 = 508,8 m², • Powierzchnia pomocnicza PP2 = 76,3 m², • Kubatura K = 4092 m³.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 41 1010 1371 0012 9613 9120 0000, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm. ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wraz z ofertą należy również złożyć następujące dokumenty (jeżeli dotyczy): dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów. Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach