Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku filii Centrum Kultury i Turystyki, Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej i Orkiestry Dętej w Leszczynie - ETAP 1.

Gmina Trzciana ogłasza przetarg

  • Adres: 32-733 Trzciana, Trzciana 302
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146484420 , fax. 146136301
  • Data zamieszczenia: 2024-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciana
    Trzciana 302
    32-733 Trzciana, woj. małopolskie
    tel. 146484420, fax. 146136301
    REGON: 851660648
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku filii Centrum Kultury i Turystyki, Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej i Orkiestry Dętej w Leszczynie - ETAP 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmował będzie etap 1 inwestycji dot. przebudowy i rozbudowy budynku filii Centrum Kultury i Turystyki, Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej i Orkiestry Dętej w Leszczynie.2. Przebudowa i rozbudowa budynku polega na stworzeniu budynku łączącego trzy funkcje w jednej bryle. Powstanie budynek o funkcji usługowej związanej z ochroną przeciwpożarową, salą wielofunkcyjną z zapleczem gospodarczym i kuchennym oraz z salą prób dla orkiestry dętej. Budynek będzie trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony w nowej części obiekt z poddaszem częściowo wykorzystanym na pomieszczenia techniczne. Budynek ma nieregularną, rozczłonkowaną uskokami bryłę z przestronną loggią i wielospadowym dachem.Istniejący budynek został połączony z nowo projektowaną częścią na tylnej i bocznej elewacji. Nowo powstała część obiektu została zaprojektowana z narożnym ryzalitem od strony wjazdu do garażu. Na ryzalicie znajdzie się sporych rozmiarów loggia z przeszkleniami. Aby dostosować się do istniejącej bryły, jak również ukształtowania terenu, budynek został zaprojektowany na trzech różnych poziomach parteru. Piętro budynku łączy jeden poziom.Wejście do nowej części budynku odbywać się będzie bezpośrednio z otaczającego terenu przez odpowiednie jego wyprofilowanie. Do części budynku z salą wielofunkcyjną wraz z zapleczem prowadzić będzie istniejące wejście główne oraz z nowo projektowanym wejściem poprzez wiatrołap i klatkę schodową z platformą dla osób niepełnosprawnych. Na piętrze zaprojektowano powiększenie sali wielofunkcyjnej z istniejącym zapleczem sanitarnym i kuchenno magazynowym. W części o funkcji związanej z ochroną przeciwpożarową zaprojektowano garaż przeznaczony na dwa stanowiska postojowe dla samochodów straży pożarnej. Obok garażu powstanie pomieszczenie biurowe, mające bezpośrednie wyjście na zewnątrz budynku. W projekcie zachowano istniejący garaż z miejscem na jeden samochód. Istniejąca w budynku komunikacja z wewnętrzną klatką schodową dostosowaną do celów ewakuacyjnych zostanie zachowana. Z klatki schodowej prowadzić będzie przejście do nowo projektowanej części obiektu przeznaczonej dla Orkiestry. Sala przeznaczona dla Orkiestry ma odrębne wejście z poziomu terenu. Sala przeznaczona jest dla 30 muzyków z instrumentami. Na poddaszu zaprojektowano kotłownię na paliwo gazowe oraz wentylatornię. Całość przykryta dachem dwuspadowym o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej.3. Roboty budowlane objęte zakresem postępowania przetargowego dla inwestycji p.n. „Przebudowa i rozbudowa budynku filii Centrum Kultury i Turystyki, Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej i Orkiestry Dętej w Leszczynie - ETAP 1”obejmują zakresem m.in. roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty w zakresie warstw podłogowych na gruncie do poziomu chudego betonu z izolacjami, roboty żelbetowo - betonowe stanu surowego, roboty zbrojeniowe, roboty ciesielsko - dekarskie, roboty w zakresie instalacji elektrycznych /odgromowych/, roboty instalacji drenażowej, roboty instalacyjne sanitarne wewnętrzne, roboty związane z zmianą przebiegu tras przyłączy wod-kan, roboty w zakresie opaski wokół budynku.4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SWZ w zakresie wskazanym powyżej dla etapu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa (załącznik 11a-11e) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10) w zakresie wskazanym powyżej dla etapu 1. Przedmiar robót dla etapu 1 (załącznik nr 9) jest materiałem pomocniczym w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. 5. Niniejsza inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299, oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 52 8589 0006 0030 0780 0202 0177, BSR/O Trzciana.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje się na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa.10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku (wg zasad komunikacji wskazanej w SWZ, zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego zgodnie z art. 112 ust.1 ustawy Pzp:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,3) sytuacja ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,4) zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:a) w okresie nie wcześniej niż ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub/i rozbudowie lub/i nadbudowie lub/i przebudowie obiektu budowlanego kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych brutto każda oraz dla każdej z nich załączy dowód określający, że robota została wykonana należyciealbo- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub/i rozbudowie lub/i nadbudowie lub/i przebudowie obiektu budowlanego kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych brutto oraz załączy dowód określający, że robota została wykonana należycie.b) dysponuje lub będzie dysponował osobą/mi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.:1) Kierownik BudowyKwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego lub inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień.2) Kierownik Robót Instalacyjnych w zakresie sieci wod.-kan.Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego lub inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień.3) Kierownik Robót ElektrycznychKwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego lub inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień.Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023, poz. 334 z późn. zm.).Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia wymagania dla każdej z łączonych funkcji.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach