Gmina Drwinia ogłasza przetarg
- Adres: 32709 Drwinia, Drwinia
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2817 153, 154 , fax. 12 284 98 34
- Data zamieszczenia: 2017-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drwinia
Drwinia 57
32709 Drwinia, woj. małopolskie
tel. 12 2817 153, 154, fax. 12 284 98 34
REGON: 53767400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku Domu Ludowego w Niedarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbudowie, przebudowie i nadbudowie istniejącego budynku Domu Ludowego w Niedarach, na dz. Nr 259 w Niedarach, gm. Drwinia wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej, instalacji elektrycznej oraz odgromowej, instalacji sanitarnej oraz z budową przyłącza kanalizacji sanitarnej i zbiornika ścieków sanitarnych na dz. Nr 259, przebudową przyłącza wodociągowego z sieci na dz. Nr 259, budową parkingu (28 miejsc postojowych) na dz. 259 oraz przebudową zjazdu publicznego z drogi powiatowej P2096K Zakres prac obejmuje wykonanie: ETAP I: 1. Stanu surowego otwartego: a) Rozbudowę północnej i zachodniej części istniejącego budynku w celu powiększenia istniejącej bazy garażowej i zaplecza socjalnego a także powiększenia kuchni i zaplecza kuchennego b) Przebudowę poprzez częściowe zamurowanie i przebicie otworów w części istniejącej budynku, a także na przebudowie ścianek działowych. c) Nadbudowę poprzez zabudowanie istniejącej syreny alarmowej w formie wieżyczki 2. Montaż stolarki okiennej 3. Elewacji budynku 4. Instalacji odgromowej. 5. Podjazdu dla niepełnosprawnych i tarasu. 6. Zagospodarowanie - opaska, chodnik, droga wewnętrzna 7. Instalacje sanitarne (wod, kan, co, gaz) - podtynkowe i podposadzkowe wraz z przyłączami 8. Instalacja elektryczna podtykowa ETAP II: 1. Robót wykończeniowych wewnętrznych 2. Armatura i urządzenia sanit. (wod, kan, co, gaz) 3. Oprawy i osprzęt elektryczny 4. Budowa parkingu (28 miejsc postojowych) 5. Przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej P2096K Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlanych, STWiOR, przedmiar robót), będącej załącznikiem do SIWZ Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji UWAGA: 1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac. 2. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, projektem budowlanym (zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę nr 365/2017 z dnia 06.06.2017r.) oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu. 3. Zamawiający dopuszcza, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie realizacji, zmianę przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego, w zakresie realizacji prac przewidzianych w poszczególnych etapach. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac, w celu zobrazowania przebiegu prac i ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego i kompleksowego wykonania całości zadania inwestycyjnego zgodnie z załączonym projektem budowlanym. 6. Zakres całościowy prac budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu budynków. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu 7. Wykonawca, z którym została podpisana umowa winien: a) Wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy b) Przygotować rozliczenie końcowe robót i sporządzić operat kolaudacyjny, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, pismo o powołaniu Komisji Odbioru, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych (woda), deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf 8. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z Zamawiającym, zobowiązany będzie do sporządzenia i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego dla przedmiotowego zadania wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) związanych w wykonaniem robót związanych z wznoszeniem obiektów b) związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych , c) związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap II
Dodano: 2024-06-14 - Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
Dodano: 2024-06-13 - Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
Dodano: 2024-06-12 - Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych – malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
Dodano: 2024-06-06 - Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
Dodano: 2024-04-04 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I”
Dodano: 2024-02-16 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa balkonów i tarasu na VII piętrze budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-10-05