Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Poznańska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3852407 w. 49, , fax. 68 3852370
- Data zamieszczenia: 2020-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
Poznańska 18
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 68 3852407 w. 49, , fax. 68 3852370
REGON: 97792265100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: supekom.bip.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego położonego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie – część 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku biurowego położonego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie – część 1. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Stanisława Kruchlika z siedzibą przy Placu Ratuszowym 12/12, 66-100 Sulechów zatwierdzonej decyzją nr 719/16 o udzieleniu pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Zielonogórskiego znak: AB-VI.6740.202.1.2016 z dnia 25.11.2016 roku oraz decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: ZN.5142.15.2016 [Sul] z dnia 25.02.2016 roku. Szczegółowy zakres robót określają: - projekt budowlany opracowany przez Stanisława Kruchlika z siedzibą przy Placu Ratuszowym 12/12, 66-100 Sulechów, - decyzja nr 719/16 o udzieleniu pozwolenia na budowę wydana przez Starostę Zielonogórskiego znak: AB AB-VI.6740.202.1.2016 z dnia 25.11.2016 roku, - decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: ZN.5142.15.2016 [Sul] z dnia 25.02.2016 roku, - niniejsza Instrukcja dla Wykonawców. UWAGA: Udostępniony projekt budowlany zawiera szerszy zakres robót niż wynika to z zakresu, który będzie wykonywał wybrany Wykonawca (wykonanie powyższego zadania obejmuje wyłącznie rozbudowę tylko do poziomu parteru (bez piętra I i II)). Dlatego Zamawiający załącza poglądowo: 1) projekt budowlany zamienny do w/w projektu obejmujący przebudowę i rozbudowę budynku biurowego wyłącznie do poziomu parteru, 2) kosztorys ofertowy – przedmiar robót obejmujący przebudowę i rozbudowę budynku biurowego wyłącznie do poziomu parteru. Dodatkowo każdy Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty wykonanie instalacji klimatyzacji i montaż klimatyzacji w sali obsługi rozbudowywanego budynku biurowego (na rysunku nr 3 pomieszczenie 0.4 o powierzchni ok. 38,08 m2). Mając na uwadze powyższe każdy Oferent winien indywidualnie określić dokładną ilość robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania wskazanego w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców zakresu zamówienia. Przed przystąpieniem do wyceny robót należy zapoznać się z uzgodnieniami branżowymi. Wszystkie dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie zostały dołączone do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zadania publicznego ujęte zostały w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 369 z późniejszymi zmianami) – wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie internetowej wraz z informacją Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty: a) oferta Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) 8.3.2. prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ, c) w przypadku Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 7.5. SIWZ, d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; - muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów; pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; - są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak Wykonawcy występujący samodzielnie, tj. przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny lub zawodowy, - przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto pisemne zobowiązanie musi zawierać oświadczenie podmiotu, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, że odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, za wyjątkiem przypadku, gdy za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Złożone pisemne zobowiązanie musi być obustronnie podpisane przez udostępniającego zasoby i przyjmującego (Wykonawcę).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
Dodano: 2024-06-04 - Modernizacja Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Maszewie w Gminie Maszewo oraz w Pławiu w Gminie Dąbie
Dodano: 2024-06-04 - „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Bobrowice w Dychowie”
Dodano: 2024-06-04 - Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Dodano: 2024-05-02 - MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-04-30 - „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Bobrowice w Dychowie”
Dodano: 2024-03-23 - Modernizacja Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Maszewie w Gminie Maszewo oraz w Pławiu w Gminie Dąbie
Dodano: 2024-03-23 - Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
Dodano: 2024-02-29 - Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów – etap II
Dodano: 2024-02-28 - MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH DLA GMINY BYTNICA W BYTNICY
Dodano: 2024-02-07