Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku biura Nadleśnictwa Krasnystaw

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22300 Krasnystaw, ul. Leśna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 881 , fax. 825 762 882
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw
    ul. Leśna 1
    22300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 881, fax. 825 762 882
    REGON: 11001692900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku biura Nadleśnictwa Krasnystaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: rozbudowę budynku biura wg załączonego projektu budowlanego wraz z instalacjami wewnętrznymi opisanymi w załączonej dokumentacji projektowej,remont istniejącej części budynku, w tym termomodernizacja budynku,wymiana wszystkich okien i drzwi, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, przebudowa instalacji elektrycznej w związku z przebudową i rozbudową budynku,rozbudowa instalacji C.O., wykonanie izolacji fundamentów, montaż klimatyzacji w całym budynku. Reszta szczegółów dotycząca zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót budowlanych będących załącznikami do SIWZ. Rozbudowa i remont będą prowadzone w pustym budynku. Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na kilka etapów. W pierwszej kolejności należy wykonać prace związane z termomodernizacją budynku, które obejmują: wymianę okien w istniejącym budynku, docieplenie stropu nad piętrem budynku, docieplenie podłogi na parterze budynku, wymiana instalacji C.O., wymiana oświetlenia, izolacja fundamentów. Po wykonaniu każdej z tych prac zamawiający wymaga wystawienia faktury po uprzednim bezusterkowym odbiorze tych prac oraz sporządzeniu protokołu odbioru częściowego podpisanego przez wykonawcę i zamawiającego. Pozostała realizacja prac została przedstawiona w harmonogramie wykonania prac.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z robotami leży po stronie Wykonawcy robót, łącznie z branżowymi próbami, odbiorami technicznymi i technologicznymi,koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę ofertową zamówienia,obsługa geodezyjna przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie wykonawcy, dokument poświadczający złożenie do zasobów geodezyjnych we właściwym Starostwie Powiatowym, inwentaryzacji powykonawczej wraz z kopiami złożonych map Wykonawca przedłoży w terminie zakończenia zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu po 1 egz. oryginalnych map z inwentaryzacją powykonawczą, po ich przyjęciu do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.7 i 29 ustawy Pzp, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz robót dodatkowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do ich prawidłowego wykonania, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego ich wykonania, tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru robót. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać deklarację właściwości użytkowej lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zadania. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wymagania dotyczące kolorystyki i parametrów materiałów: przed wykonaniem (wbudowaniem) takich elementów zamówienia jak: pokrycie dachowe, obróbki blacharskie, orynnowanie, tynki zewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, płytki ceramiczne itp., ich kolorystykę i parametry należy uzgodnić z inwestorem i uzyskać jego akceptację, w szczególności jeżeli kolorystyka i parametry nie są wyraźnie określone w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pracach murarskich, tynkarskich, glazurniczych i hydraulicznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Realizacja tego postanowienia będzie kontrolowana przez Zamawiającego w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności przed podpisaniem umowy i w trakcie realizacji zamówienia. Dokument ten będzie potwierdzeniem dla Zamawiającego, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w oparciu o Kodeks pracy. Konsekwencje nie złożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia będącego odpowiedzią na wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, zostały opisane we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 32.000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. 25.04.2017r. godz. 9ºº Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w banku BGŻ BNP Paribas o/Chełm 90 2030 0045 1110 0000 0062 3650 z dopiskiem "Przebudowa i rozbudowa budynku biura Nadleśnictwa Krasnystaw". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienia) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 5 (kasa) w siedzibie zamawiającego lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego ( w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ponadto zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert ( zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp). Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, nie przedstawi oświadczeń i dokumentów na okoliczność, o których mowa w art. 25 ust 1, oświadczeń o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawianie innej omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej w wymaganym przez zamawiającego terminie i z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający również zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach