Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dostosowaniem Bloku do obowiązujących przepisów.

Szpital Ogólny w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 278 25 76 , fax. 086 278 25 76
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Kolnie
    ul. Wojska Polskiego 69 69
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 086 278 25 76, fax. 086 278 25 76
    REGON: 45066761000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalkolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dostosowaniem Bloku do obowiązujących przepisów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie Przebudowy i rozbudowy bloku operacyjnego wraz z dostosowaniem bloku do obowiązujących przepisów dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia ZOZ (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.), zgodnie z dokumentacją wykonawczą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151417
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł; (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przy wykonywaniu prac zatrudnią pracowników nadzoru posiadających od co najmniej 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy a dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. jden.: Dz.U. z 2006r. Nr. 156,poz. 1118 ze zm.), którzy są członkami izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów zawodowych i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr5, poz 42 ze zm.) w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych , c) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 500.000,00. PLN netto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde, obejmujące przebudowę, rozbudowę , prace remontowo-modernizacyjne w obiektach służby zdrowia lub placówkach i laboratoriach badawczych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych); 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie poszczególnych części zamówienia nastąpi w terminie 30 dni (w cyklach miesięcznych) od daty ich odbioru, potwierdzonego protokołem; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min 500.000,00 PLN potwierdzające że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 3) Akceptowany wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ. 4) Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi aktualna przynależność tych osób do izby oraz posiadanymi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania czynności objętych zamówieniem; wykaz winien zawierać w odniesieniu do każdej z wymienionych osób następujące dane: imię i nazwisko, wykształcenie, posiadane uprawnienia (nr, rodzaj), planowana funkcja w realizacji zamówienia, - dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie: a) posiadają wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; b) są członkami właściwych izb samorządów zawodowych inżynierów budownictwa tj. zaświadczenia właściwej izby ważne na dzień składania oferty. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych - co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 500.000,00. PLN netto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde, obejmujące przebudowę, rozbudowę, prace remontowo-modernizacyjne w obiektach służby zdrowia lub placówkach i laboratoriach badawczych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wg załącznika Nr 6 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; 6)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysiecy PLN), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, z przedłożonych dokumentów musi wynikać, że warunek ten jest spełniony przez nich łącznie); 7)Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę 500.000,00 PLN potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważny na dzień składania ofert; 8)Oświadczenie wskazujące, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, zgodnie ze wzorem oświadczenia określonym w załączeniu Nr 4 do SIWZ. 9)Oświadczenie, że przeprowadził wizję lokalną terenu pod realizację projektowanego obiektu wg wzoru oświadczenia określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ. 10)Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty. 11)Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót dostarczonego przez zamawiającego z zachowaniem ilości robót, opisów pozycji i przyjętych podstaw wyceny. 12)Dowód wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy PLN). Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 4)Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach