Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę druków sądowych na rzecz Sądu Rejonowego w Białymstoku Nr postępowania przetargowego: G-0731-16/09

Sąd Rejonowy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Mickiewicza 103
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 665 62 22 , fax. 085 6656405
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Białymstoku
    ul. Mickiewicza 103 103
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 665 62 22, fax. 085 6656405
    REGON: 00032129900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę druków sądowych na rzecz Sądu Rejonowego w Białymstoku Nr postępowania przetargowego: G-0731-16/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 roku z możliwością wcześniejszego wygaśnięcia w przypadku wyczerpania, określonej ofertą, wartości umowy.
    2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych pisemnie, drogą faksową lub pocztą elektroniczną ze wskazanych adresów), transportem wykonawcy i na jego koszt wraz z wyładunkiem wykonanym przez wykonawcę w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Dostawy mają się odbywać do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. Wszystkie pomieszczenia (siedziby sekretariatów wydziałów/oddziałów/zespołów/sekcji Sądu Rejonowego w ilości 26 szt.) znajdują się siedzibie Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 103. Dostawa do każdego pomieszczenia musi być potwierdzona podpisem (pokwitowanie odbioru) przez osoby wskazane przez zamawiającego (kierowników sekretariatów, oddziałów, zespołów, sekcji lub osoby je zastępujące - pełny wykaz tych osób stanowić będzie załącznik nr 2 do umowy) na odrębnie wystawionej fakturze lub innym dokumencie. Po wykonaniu dostawy i jej potwierdzeniu w sposób podany powyżej, faktury należy dostarczyć na adres zamawiającego, do pokoju nr C439.
    3. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia innych ilości poszczególnych rodzajów druków niż wynika to z załącznika nr 1, w cenie jednostkowej zgodnej z przedstawioną ofertą, w ramach kwoty nie przekraczającej ceny oferty, co nie będzie stanowiło zmiany warunków umowy. Rozliczenie za dostarczony towar następować będzie na podstawie poszczególnych cen jednostkowych pomnożonych przez ilości dostarczonych druków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228220008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią określone warunki, tj.:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykonanie minimum jednej należycie wykonanej dostawy druków o wartości większej niż cena jego oferty pomnożona przez współczynnik 0,7;
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
    2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi na wykazie minimum jedną należycie wykonaną dostawę druków o wartości większej niż cena jego oferty pomnożona przez współczynnik 0,7. Do wykazu należy dołączyć dokumenty, z których wynika że dostawy zostały wykonane należycie (referencje).
    3. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.sr.gov.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach