Przetargi.pl
Przebudowa i remont zaplecza kuchennego, zlokalizowanego w budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Poniatowskiego 57 w Stalowej Woli.

Przedszkole Nr 3 w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158423356 , fax. 842335615
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 3 w Stalowej Woli
    ul. Poniatowskiego 57
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 158423356, fax. 842335615
    REGON: 83022069600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole3.stalowa-wola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Placówka owiatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont zaplecza kuchennego, zlokalizowanego w budynku Przedszkola nr 3 przy ul. Poniatowskiego 57 w Stalowej Woli.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont zaplecza kuchennego, zlokalizowanego w budynku Przedszkola nr 3 w Stalowej Woli. 2. W ramach robót przewiduje się wykonanie następujących prac: - rozbiórka posadzki z wykładziny PCV i z płytek terakotowych; - rozbiórka okładzin ściennych z pytek ceramicznych i ścianek działowych; - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i zamurowanie otworów; - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych; - wykonanie ścianek działowych o grubości 12 cm z cegły dziurawki oraz montaż drzwi; - wykonanie wylewki samopoziomującej; - układanie płytek; - wykonanie tynków wewnętrznych cementowo – wapiennych; - wykonanie gładzi ze szpachli gipsowej; - okładziny z płyt gipsowo-kartonowych i schodów płytkami gresowymi antypoślizgowymi; - roboty demontażowe instalacji wod.-kan.; c.o.; wentylacji mechanicznej; gazu ziemnego; - wykonanie robót montażowych instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej mechanicznej, centralnego ogrzewania; - podłączenie kuchni i taboretu gazowego do instalacji gazowej; - demontaż istniejących tablic, opraw oświetleniowych i osprzętu instalacyjnego; - wymianę WLZ z istniejącej rozdzielni RG do tablicy TK; - montaż WLZ z tablicy głównej budynku „TG” do poszczególnych tablic związanych z funkcjonowaniem zaplecza kuchennego; - montaż tablic rozdzielczych „T01”, „T2”, TK”, - instalacje oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych i gniazd na potrzeby urządzeń technologicznych; - instalacji ochrony od porażeń; - badań sprawdzających w zakresie: rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, czasu wyłączenia przez wyłączniki różnicowoprądowe. - badan sprawdzających w zakresie natężenia oświetlenia w przebudowywanych pomieszczeniach. 2. W skład zaplecza kuchennego podlegającego przebudowie i remontowi wchodzą: - pomieszczenia w piwnicach: klatka schodowa, korytarz, wentylatornia, trzy pomieszczenia magazynowe, - pomieszczenia na parterze: klatka schodowa, korytarz, węzeł sanitarny personelu, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie obróbki brudnej, rozdział posiłków, zmywalnia, kącik porządkowy i archiwum, - pomieszczenia na piętrze: kuchnia właściwa, magazyn surowców, rozdział posiłków i zmywalnia. 3. Podstawowe dane techniczne zaplecza kuchennego przeznaczonego do przebudowy: - Powierzchnia zabudowy zaplecza 98,20 m2; - Powierzchnia użytkowa zaplecza 219,48 m2; - Kubatura netto zaplecza 633,00 m3. 4. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - roboty remontowo-budowlane; - roboty instalacyjno-elektryczne; - roboty instalacyjno-sanitarne. 2) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo aktualizowana. 3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż ich stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 6 ppkt. 1 z wykonawcą ma formę umowy o pracę) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt 1-3. 5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach